VIII OLIMPÍADA DE BIOLOXÍA

O pasado venres, día 11 de xaneiro de 2013, catro alumnos/as do IES Laxeiro: Marco Gallego Fernández, Antonio González Méndez, Antía Iglesias Mella e Lucía Mariño Juíz, matriculados en 2º de Bacharelato científico-tecnolóxico, participaron na VIII Olimpíada de Bioloxía que se celebrou na Facultade de Ciencias da Universidade de A Coruña.

Este alumnado tivo a ocasión de coñecer por dentro unha Facultade de Ciencias, observar aparatos de laboratorio como microscopios electrónicos, difractómetros de raios X ou espectofotómetros, atender ás explicacións dos científicos sobre as liñas de investigación que se seguen na actualidade e, como colofón, participar na conferencia sobre Neurociencia do Neurocientífico galego Xurxo Mariño. Sen dúbida unha xornada moi interesante para a formación científica deste alumnado.