Axenda: Tarefas para traballar na casa

Información dende o 27 de abril

Preme no teu grupo para ver as túas actividades:

1º ESO A

1º ESO B

2º ESO A

2º ESO B

3º ESO A

3º ESO B

1º FP Básica

2º FP Básica

1º BACH A

1º BACH B

2º BACH A

2º BACH B

Ten en conta tamén que algunhas materias colgan as súas actividades e avisos nesta web. Neste caso as materias que teñen colgado información ou ACTIVIDADES recentemente nesta web son as seguintes:

Latín e Grego (exercicios para os cursos con esa materia)

Lengua Española y Literatura (actividades por grupos e divididas por agrupamentos temporais)

Lingua Galega e Literatura (orientacións sobre as actividades semanais que están a remitir ao alumnado)

Inglés (Aviso sobre seguimento en G. Classroom e correos electrónicos)

Matemáticas (aviso de actividades na Aula Virtual do Centro)

Música (información sobre a situación e vínculo ao Blog da materia)

Orientación (consellos, recomendacións e as últimas novas de Educación). Lembrade que algunhas novas de Abau tamén poden afectar ao alumnado de FP e podedes ver esa información no apartado de FP do Departamento de Orientación ou no propio BLOG do Departamento de Orientación:

Para calquera problema relacionado coas actividades: Información nos distintos grupos de Whatsapp de cada clase, contactar co profesorado ou coa titoría así como contactar co IES Lamas de Abade (ies.lamas.abade@edu.xunta.gal) para solicitar información.

"Ti Controlas, Ti Decides"

Actividade de concienciación desenvolvida pola Policía Local de Santiago para os cursos A e B de 1º Bacharelato en horario de 9:00 a 11:00 e co obxectivo de sensibilizar sobre as pautas correctas de educación viaria.

Conferencia do Departamento de Orientación: "Medrando en Igualdade"

O Departamento de Orientación ten organizado un programa de actividades pensando na celebración do "día contra a Violencia de Xénero" que se celebrará o 25 de novembro.

Neste contexto a primeira das actividades programadas será esta conferencia titulada "Medrando en Igualdade" que se impartirá o 7 de novembro no Salón de Actos. O alumnado de 1º da ESO asistirá entre as 12:45 e as 13:35, e o alumnado de 2º da ESO asistirá entre as 13:35 e as 14:25.