Publicada a listaxe provisional de admisión

no taboleiro do IES Lamas de Abade

Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Mércores Maio 08, 2019 »
Mér
Start: 06/05/2019 09:00
End: 08/05/2019 19:00

Poucos días despois do seu percorrido por Lugo os agrupamentos de 1º da ESO gozarán dunha nova saída. Nesta ocasión desenvolverán unha estadía de tres días en Cabeza de Manzaneda (Ourense) organizada polo Departamento de Educación Física. A actividade está programada para os días 6,7 e 8 de maio. Que sexa de gran proveito este prolongado contacto coa natureza!!

Start: 08/05/2019 09:00

O 8 de maio, durante toda a xornada, o alumnado de 3º ESO (grupos A e B) culminarán as actividades de colaboración lingüística que levan desenvolvendo todo o curso, organizadas polo Departamento de Lingua Galega, cunha convivencia co alumnado do CPI A Picota de Mazaricos. Por fin poderán coñecerse en persoa tras os intercambios epistolares. O obxectivo da actividade, por suposto, está moi claro: falar moito e ben e, podendo ser, en galego :)