ACTIVIDADES DE FEBREIRO E MARZO

2º de ESO na "Cidade medieval"

Continuamos coas visitas educativas relacionadas con diversos temas do currículo. Neste caso o alumnado de 2º de ESO percorreu a cidade vella coruñesa para estudar in situ as características do mundo medieval. Foron acompañados por Alberto Alonso, noso profesor de Xeografía e Historia. Aí temos as fotos do alumnado (e da cidade):

Actividade
"A cidade medieval"

3º de ESO nun Concerto da sinfónica

Estes foron días para 3º de ESO. Aquí os vemos coa profesora de música asistindo a un novo ensaio da Orquestra sinfónica de Galicia. As regalías da foto correspóndenlle á inconmensurable Janna Karatas.

Tamén celebramos o Día do amoooor (videlicet "O Santo Vai Lentiño"), cangado de purpúreos caraveis. Pero diso non imos poñer foto (que as hai, e moi boas), por aquilo de non dar envexa (ou non sentila, cadaquén escolla).