GRADUACIÓN DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

Adxuntamos un enlace ao marabilloso vídeo de graduación e despedida da etapa de primaria do alumnado de 6º.

Esperamos que vos guste!!!

DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

O alumnado e a profe de 6º traballaron duro para crear un vídeo conmemorativo do Día Mundial do Medio Ambiente que se celebra o 5 de xuño.

Compartímolo con todos vós.

Esperamos que vos guste e lembrade, querémoste sempre verde!!

ENLACE AO VÍDEO

CASAS A RISCAS

“ AS  CASAS A RISCAS”

Costa Nova- Ría de Aveiro

PORTUGAL

Os alumnos e alumnas de 5ª de Educación Primaria, seguen co proxecto de Lusofonía, do noso centro, aínda que sexa a distancia, debido ás circunstancias nas que vivimos. Por iso, atrevémonos a recrear nas  nosas casas as famosas “ casas a riscas”, da ría de Aveiro en Portugal.

Estas casas, foron antigos almacéns onde se gardaban diferentes utensilios de pesca e agora, reconvertidos en casas, son un dos principais reclamos turísticos da zona.

Os nenos e nenas de 5º, recreamos estas casiñas nas nosas casas e para iso, empregamos diferentes materiais de refugallo coma; cartóns de leite, cartón e papel.

Este é o resultado:

No ENLACE poderedes ver os resto dos traballos

ESPERAMOS QUE VOS GUSTEN!!!

5º E 6º NO DÍA DO LIBRO

Do 20 ao 24 de abril celébrase a Semana do libro e hoxe, día do libro, o alumnado de 6° e 5° de Primaria compartimos con vós estes traballos que fixemos estes días na casa, desde as áreas de Lingua Galega e tamén en Valores Sociais e Cívicos. Seguiremos gozando da lectura.

ENLACE AO TRABALLO DO ALUMNADO ( Galería de fotos)

PREVENCIÓN DENDE 6º DE PRIMARIA

"Moito ánimo compañeiros/as, profesorado, coidadora, administrativa, conserxe e familias!. Ánimo a toda a veciñanza, entre todos imos saír ben disto e nós, o alumnado, estaremos seguindo estas recomendacións!"

Con estas palabras de ánimo o alumnado de 6º de Primaria quere compartir con todos nós o traballo  de plástica que realizou e co que nos invita a seguir as recomendacións para previr o contaxio. Non debemos baixar a garda.

Esas medidas tan importantes  que eles xa aprenderon a tomar en días anteriores ao estado de alarma. Que ben o fixeron, guiándose unicamente polo cartaz da foto da mostra que xa tiñan na clase. Incluso lle deron o seu toque persoal.

Dende o colexio dámoslles as grazas de corazón por preocuparse pola nosa comunidade educativa e a noraboa polo seu traballo.

GRAZAS A TOD@S!!!

Agora, na última sesión deste venres antes das vacacións de Semana Santa comezaron coa súa inicial. Aquí vai unha mostra, xa estamos desexando ver todas!

ACTIVIDADE DÍA DA MULLER 6º

O alumnado de 6° realizou magnífica tarefa para analizar a actualidade no tocante á igualdade nas tarefas do fogar. Tamén fixeron, con motivo da conmemoración do 8 de marzo, unha pequena homenaxe ás mulleres das súas vidas, que sempre fan tanto pola familia.

A actividade das tarefas foi totalmente confidencial, foron saíndo de un en un para poñer cadanseu  a súa pegatina.

NANA PARA UN SOLDADO

" A guerra non é un lugar. A guerra non chega ou se vai, está aí...habita nos corazóns atrincherados e nas mentes con metralla.."

O mércores 4 de marzo o alumnado de 3º e 4º de primaria viaxou a Pontevedra para asistir a  nunha obra de teatro titulada "Nana para un soldado". interpretada polo grupo de teatro Teatro dos Ghazafelhos..

A obra conta a historia dun momento na guerra presentado dun xeito cómico e poético, amosando o máis duro do conflito, mais tamén o máis fermoso  das persoas a través da solidariedade, a amizade, a tolerancia e os valores que nos levan cara á paz.

DINAMIZANDO OS PATIOS

Comezamos a dinamizar os nosos momentos de lecer en primaria coa axuda de persoal de AMICOS. Os xoves celebránse xogos para dinamizar os patios nos que cada vez participa máis alumnado.

Hoxe moitos dos rapaces e rapazas de todos os cursos da etapa de primaria xogaron co profesorado e as traballadoras de AMICOS. Estivo xenial!!!

A idea é que se continúe con esta actividade ata final de curso co que....xa sabedes, os xoves a xogar!!!

SAÍDA DIDÁCTICA DE 6º, 1º de ESO e 2º de ESO

O alumnado de 6° de primaria e de 1° e 2° da ESO fixo unha saída a Santiago, onde tivo unha visita guiada para poder contemplar a catedral e as obras de conservación. Despois foron ao cine para ver " Volando juntos" onde disfrutaron da marabillosa experiencia de aves migratorias.

XARDINERÍA EN 6º

O alumnado de 6° de primaria plantou diferentes especies de prantas ornamentais no xardín do centro.. iremos coidando e vendo como medran!