DOCUMENTACIÓN DA CONSELLERÍA (COVID)

A consellería de Educación publica os últimos documentos relacionados co COVID e a última versión da enquisa de autoavaliación que corresponde ao protocolo aprobado e un modelo de comunicación de casos ás familias seguindo o modelo establecido polo Ministerio de Sanidade nas súas instrucións para centros educativos de 10 de setembro de 2020:

ENLACE Á DOCUMENTACIÓN

Actualización do protocolo de centros e novos protocolos específicos ante a Covid 19

No enlace poden acceder á páxina da Consellería onde se publica a  actualización do protocolo de centros e novos protocolos específicos ante a Covid 19:

DOCUMENTOS CURSO 20-21 COVID

Nos enlaces poden consultar os documentos elaborados este curso relativos ao COVID.

PLAN DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO COVID

PLAN DE CONTINXENCIA

PROGRAMA DE ACOLLIDA

PROTOCOLO XUNTA

FONDO DE LIBROS, AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS TEXTO, AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E MATRÍCULA

FONDO DE  LIBROS, AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS TEXTO, AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E MATRÍCULA:

Publicada a ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B).

Poden consultar a dita orde no seguinte enlace:

Seguindo instruccións da consellería, para evitar desprazamentos e riscos innecesarios seguiremos empregando o teléfono, o tokapp e o correo electrónico como forma de contacto entre o persoal do centro e as familias.

ALUMNADO DO CENTRO

Enviaremos por tokapp as instruccións precisas de cómo se vai xestionar este trámite así como o trámite da matrícula e os prazos.

ALUMNADO DO CRA DE DODRO QUE RESERVOU PRAZA EN 1º DE PRIMARIA.

Informaráselles telefónicamente e mediante correo electrónico do procedemento a seguir para a matrícula e para a solicitude de axuda para a compra de libros e material escolar.

ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS DE FÓRA DO CONCELLO QUE SOLICITOU ADMISIÓN NO CPI.

Informaráselles telefónicamente e mediante correo electrónico do procedemento a seguir para a matrícula e para a solicitude de préstamo de libros e axuda para compra de material escolar.

LEMBREN QUE AS AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO SON SÓ PARA O ALUMNADO DE 1º e 2º DE PRIMARIA. PARA O RESTO DO ALUMNADO, PODERÁN SOLICITAR FONDO DE LIBROS, AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR.

PLAN DE CONVIVENCIA

No enlace poden acceder ao PLAN DE CONVIVENCIA do centro.

No enlace poden consultar as NORMAS DE CONVIVENCIA INTERNAS do noso centro.

TIL

Enlace ao TIL.

PLAN DE AUTOPROTECCIÓN

Accedendo ao ENLACE poderán consultar o Plan de Autoprotección do noso centro.

En caso de dúbida poden contactar coa dirección do centro chamando ao 881867041

NOF

No enlace adxunto podedes consultar o NOF do centro.

Documentos de xustificación de faltas

Documentos para a xustificación de faltas ou de seguimento de folgas de alumnos. Descargar no ficheiro adxunto

Informe Evolución Académica do noso alumnado 2012

Á vosa disposición está o informe sobre  a evolución  académica dos nosos alumnos durante o tempo que estiveron escolarizados no centro e a súa evolución e logros en anos posteriores. Facendo click accederedes a dito informe.