ANPA

ACTIVIDADES ORGANIZADAS POLA ANPA 22-23

A ANPA organiza actividades extraescolares os venres de 12:40 a 14:20 para alumnado de primaria:

ASAMBLEA XERAL ORDINARIA 2018

21/09/2018
Europe/Madrid

A Asociación de Nais e Pais de Alumnos de Dodro “ANPA DE DODRO” convoca a todos os pais/nais (socios e non socios) para a celebración da próxima Asamblea Xeral Ordinaria, que terá lugar o vindeiro venres, día 21 de setembro de 2018 no salón de actos sito/a en a Paxareira (Dodro), ás 20:30 horas en primeira convocatoria e ás 21:00 horas en segunda convocatoria, co seguinte orde do día:

• Lectura acta anterior
  • Estado de contas do curso 2017/2018.
  • Atención ó publico CPI.
  • Actividades extraescolares 2018/2019
  • Rogos e preguntas.

Haberá monitoras, igual que o ano pasado, para os mais cativos.

FONDO DE LIBROS PARA O CURSO 2018-19

Aberto o prazo para a solicitude de participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquisición de libros de texto e material escolar  destinadas ao alumnado matriculado en 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria e en educación secundaria obrigatoria para o curso 2018-19.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática Fondolibro (https://www.edu.xunta.es/fondolibros/) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Poden consultar a convocatoria nos enlaces:

A DATA LÍMITE DE ENTREGA  É O DÍA 22 DE XUÑO E NON SE ADMITIRÁN  SOLICITUDES FÓRA DE PRAZO.

PARA AS FAMILIAS

Bo día,

Dende a Secretaría Xeral da Igualdade da Xunta de Galicia organizan a XIV Xornada de Nais e Pais. Educando en Igualdade: Rompendo cos estereotipos de xénero que terá lugar o sábado 4 de novembro de 2017 na EGAP, en Santiago de Compostela.

Nos arquivos adxuntos dispoñen da información da Xornada, así como a inscripción á mesma.

Agardando sexa do seu interese.

Reciba un cordial saúdo.

ACTIVIDADES DA ESCOLA GALEGA DE CONSUMO

Desde a Escola Galega de Consumo  poñémonos en contacto con vós para recordarvos as actividades nas que podedes participar ao longo deste novo curso 2015/2016.

Actividades dirixidas á comunidade educativa (alumnado, profesorado, ANPAS):

A Escola Galega de Consumo ten un  Programa Permanente de educación para o consumo. As actividades deste programa, en formato charla ou obradoiro, poden realizarse nas nosas instalacións (en Santiago de Compostela) ou, de xeito excepcional, no voso centro educativo.  As temáticas para traballar en función da idade do alumnado son as seguintes:

3 A 7 ANOS

8 a 12 ANOS

13 a 17 ANOS

18 ANOS EN DIANTE

Consumo responsable no supermercado

Consumo Responsable no supermercado

Pirámide dos alimentos

Etiquetado xeral

Traballando a igualdade a través da publicidade

Aprendendo a ler etiquetas

Etiquetado alimentario

Xoguetes

Linguaxe publicitaria

Linguaxe Publicitaria

Alimentos funcionais

Xoguetes

Publicidade ilícita

Linguaxe publicitaria

Comercio xusto

Publicidade no punto de venta

Publicidade ilícita

Comercio xusto

Publicidade no punto de venda

Deseñando o noso videoxogo

Consumo responsable: as marcas

Consumo responsable: as marcas

Telefonía móbil

Produtos ecolóxicos e de calidade

Telefonía móbil

Compras en internet

Contratación de viaxes na rede

Unha viaxe segura

Servizos financieiros

Resolución de conflitos de consumo

Para poder solicitalas, só tedes que cubrir a folla de inscrición que xuntamos neste correo e enviala á seguinte dirección: igc.escuela@xunta.es

Quedamos á vosa disposición para calquera tipo de cuestión ou dúbida. Podedes poñervos en contacto con nós a través do correo electrónico ou dos teléfonos 881999092/881999093.

Saúdos

Escola Galega de Consumo

Rúa Torrente Ballester 1-5 baixo.

15707 Santiago de Compostela

Teléfono: 881 999 093/881 999 092

e-mail: igc.escuela@xunta.es

ASAMBLEA XERAL ORDINARIA

A Asociación de Nais e Pais de Alumos de Dodro “ANPA DE DODRO” convoca a todos os pais/nais (socios e non socios) para a celebración da próxima Asamblea Xeral Ordinaria, que terá lugar o vindeiro venres, día 25 de setembro de 2015 no salón de actos sito/a en a Paxareira (Dodro), ás 19:30 horas en primeira convocatoria e ás 20:00 horas en segunda

convocatoria, co seguinte orde do día:

1. Lectura e aprobación da acta anterior.
  2. Memoria de actividades
  3. Estado de contas do curso 2014/2015.
  4. Rogos e preguntas.

Indicar que todos aqueles pais/nais que desexen facerse socios da ANPA ou renovar a súa afiliación (10€/familia) poderá facelo ese mesmo día ante calquera dos membros da directiva que son:

• Emilio José Ríos Freiría
  • Margarita Morales Pérez
  • Natalia Romero Ferreirós
  • José Ramón Abuín Rial
  • Nieves Pérez Calvo
  • Rosa Calvo Citoula
  • M.ª Carmen Pérez Reboiras

Previamente á Asamblea, haberá unha actuación de maxia a cargo do mago Benxamín e unha pequena merenda para todos os socios (gratis) e non socios (3€/familia)

FESTA DE FIN DE CURSO 2014-2015

Chega o fin de curso e como non podía ser de outra forma toca comezar a disfrutar do verán.

Para darlle o pistoletazo de comezo....

DIA:  20/06/2015

HORA: 16:30 - 20:30

LUGAR: CPI Eusebio Lorenzo Baleiron

FESTA DE FIN DE CURSO PARA TODOS OS NENOS.HABERÁ INCHABLES, MERENDA E ALGUNHA SORPRESA.

PRECIO:

SOCIOS: GRATIS

NON SOCIOS: 3€/NENO

recomendación: traer chanclas e toalla

!!!ESPERÁMOSVOS!!!!