DAFIS

ABECEDARIO SAUDABLE

Co alumnado de 1º de Primaria elaboramos un abecedario con consellos saudables, mirade no  enlace  o proceso de elaboración.

Tomade boa nota dos consellos!!

10.000 PASOS

No seguinte enlace podedes ver os beneficios que nos aporta unha boa camiñata diaria.

Tomade nota!!

GALICIA SAUDABLE

Xa está accesible a nova web de Galicia Saudable, onde podedes atopar recursos  (guías, cartelería, obradoiros, libros, etc), experiencias realizadas en Galicia e outros documentos de interese para o fomento dunha actividade física de calidade orientada á saúde.

Esperamos que sexa do voso agrado e sobre todo, que sexa útil.

A dirección de acceso é: http://galiciasaudable.xunta.gal/

MENSAXE PARA PAIS/NAIS

Déixovos un novo enlace dunha nova publicada en La Voz de la Escuela no que se comenta a importancia de transmitir aos nos@s fill@s os valores positivos asociados ao deporte (benestar físico e psíquico, constancia, esforzo, traballo en equipo,...).

10 RAZÓNS PARA PRACTICAR DEPORTE

Comparto convosco un enlace dunha nova publicada hoxe en A Voz de Galicia no que podemos ver os beneficios da práctica habitual do deporte. Lede a nova e.... A PRACTICAAAAAAAAR!!!

SAÚDE BUCODENTAL II

Deixo o enlace para ver a nova publicada no blog de 1º de Primaria.

Agora a practicar coa hixiene diaria!!

SAÚDE BUCODENTAL

O mércores 9 de decembro estiveron connosco Sofía, Noelia e Eva, odontólogas na clínica dental MARES. Despois dunha charla na que nos explicaron as diferentes pezas dentais e para que serve cada unha, a historia dos cepillos dentais, os alimentos que debemos tomar se queremos ter os dentes sans,... fixemos unha práctica individual sobre hixiene bucodental, na que nos explicaron moi ben a técnica para realizar o cepillado.

Ademáis agasalláronnos cun estoxo para a hixiene para cada un de nós!!

Agradecemos á clínica dental MARES a súa visita e os seus consellos!!

ESCALA DE CRECEMENTO

@s alumn@s de 5º e 6º, coas medicións de talla e peso de cursos anteriores elaboramos a nosa escala de crecemento para ver en que percentil nos situamos.

Na casa temos un libro de saúde que podemos consultar coa axuda da familia para ver a nosa evolución desde bebés.

Animádevos!!!

PROTOCOLO DAFIS

Ao longo desta semana estamos a pesarnos, medir a altura e o perímetro de cintura e cadeira.

Se picas no enlace poderás ver os protocolos e informarte sobre o proxecto.

ALIMENTACIÓN SAUDABLE

Ao longo da semana traballamos coa pirámide  e coa nova roda dos alimentos: