POSTA A PUNTO

Hoxe tocounos comezar a posta a punto dos nosos hortos. O alumnado de 6º non dubidou en agarrar o sacho e meter as mans na terra para arrancar as malas herbas.

A experiencia tamén nos serviu para lembrar conceptos de CCNN e mates pois estivemos investigando os componentes do abono co que fertilizamos a terra.

Durante o traballo atopamos algún amigo despistado que fuxiu a toda présa:

Tivemos unha mañá de sol estupenda para o traballo. Podedes vernos aquí lucindo as nosas mans cheíñas de terra.

Actualización do protocolo de centros e novos protocolos específicos ante a Covid 19

No enlace poden acceder á páxina da Consellería onde se publica a  actualización do protocolo de centros e novos protocolos específicos ante a Covid 19:

DÍA NON LECTIVO

O luns día 14 de setembro o centro permanecerá pechado por ser festivo local en Dodro.

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO DE LIBROS DE ESO

No enlace poden consultar as listaxes definitivas do fondo de libros para o alumnado de ESO:

FONDO LIBROS ESO

DOCUMENTOS CURSO 20-21 COVID

Nos enlaces poden consultar os documentos elaborados este curso relativos ao COVID.

PLAN DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO COVID

PLAN DE CONTINXENCIA

PROGRAMA DE ACOLLIDA

PROTOCOLO XUNTA

DATAS DE INICIO DAS CLASES

SEGUNDO RECOMENDACIÓNS DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN, O REGRESO ÁS AULAS FARASE DE XEITO ESCALONADO PARA FACILITAR A ORGANIZACIÓN DO CENTRO.

AS DATAS DE INICIO DAS CLASES PARA ESTE CURSO 2020-2021 SERÁN AS SEGUINTES:

Etapa Primaria Cursos Data
1º, 2º e 3º Día 10 de setembro
4º, 5º  e 6º Día 11 de setembro
Etapa Secundaria Cursos Data
1º e 2º Día 16 de setembro
3º e 4º Día 17 de setembro

Os horarios serán os habituais:

De luns a xoves de 9:00 a 14:20h

Os venres de 9:00 a 12:40h

De luns a venres de 9:00 a 14:20h

Os mécores pola tarde, a partires de outrubro, de 15:45 a 17:35h

Mañá luns día 7 de setembro recibirán máis información e instrucións acerca do inicio de curso.

ENVÍO DE NOTAS DOS EXAMES DE SETEMBRO

Os boletíns de notas correspondentes á avaliación extraordinaria de setembro serán enviados o día 7 de setembro.

CALENDARIO ESCOLAR 20-21

No ENLACE poden consultar o calendario eescolar para o curso 2020-2021

LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO DE LIBROS DE PRIMARIA

As listaxes definitivas do fondo de libros para a etapa de primaria para o curso 20-21 serán enviadas por TokApp. Poden ser consultadas no enlace que se adxunta na mensaxe..