UN ANO MÁIS NO CLUB DE DEBATE

Un ano máis o alumnado de 3º e 4º de ESO participará no Club de Debate. O pasado día 11 de febreiro celebraron a Xornada de Formación en Rianxo co alumnado do IES Félix Muriel desta mesma localidade e do IES Xulián Magariños  de Negreira: " Ambientazo, alumnado súper riquiño e comprometido, interactuaron de marabilla no simulacro de debate que se fixo ao final da sesión."...palabras textuais da profe de Lingua Galega.
Esperamos que o fagan tan ben como o curso pasado e, sobre todo, que desfruten moito desta enriquecedora experiencia.

5º E 6º NO TEATRO

O xoves 31, o alumnado de 5º e 6º, gozamos dunha visita guiada no "Museo do Pobo Galego" a cargo do profe José que nos explicou con detalle antigos oficios e outros aspectos da nosa historia. Tamén asistimos ao auditorio da sala Abanca para divertirnos vendo a obra "Tarzán" en inglés.

Como anécdota curiosa, destacamos que Aroa puido participar compartindo escenario cos actores e actrices.

DÍA DA PAZ

Hoxe, mércores 21 de xaneiro, conmemoramos o Día da Paz coa obra de teatro  " Os Cinco Dedos" de Calo Iglesias representada polo alumnado de 5º de primaria ( máis abaixo, no enlace, podedes acceder ao vídeo da mesma) e unha canción de Fuxan Os Ventos que leva por título "Irmaus".

A celebración foi presentada por Marta de 4º de ESO e Daniel Collazo de 1º de ESO e a canción foi cantada por todos, profes e alumnos,e con Xiao á guitarra e Álvaro de 4º de ESO recitando a Celso Emilio Ferreiro.

Un bo xeito de lembrar unha nova petición para un mundo mellor.

Grazas a todos!!

VÍDEO DA OBRA DE TEATRO

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior. Orde de convocatoria 2019

PROBAS PARA OBTECCIÓN DO GRADUADO

Convocadas as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de xuño e setembro, e se ditan instrucións para a súa realización no ano 2019

DEGUSTACIÓN DAS VERDURAS DO NOSO HORTO

Como tiñamos prometido, aquí van as fotos da nosa degustación de produtos do horto. Entre todos lavamos, cortamos, mesturamos, batemos, decoramos e presentamos os ingredientes dos que dispoñiamos.

E aquí temos unha foto do equipo ao completo. Fixemos un bo labor, unha merenda rica, san e con fundamento.

Seguiremos cultivando na horta para poder disfrutar de máis xornadas coma esta.

NADAL 2018-2019

O venres 21 de decembro celebramos o festival de Nadal. Presentado por Nerea e Borja, deleitounos con panxoliñas, espectáculo de mimo, flauta e pandeiretas. Tamén música máis "roqueira" da man do alumnado de 2º, 3º e 4º de ESO. Non podía faltar o tradicional "Petit Papa Noel" en francés e "I wish you a Merry Christmas" in English.

GALERÍA DE FOTOS FESTIVAL

Tamén se realizaron actividades navideñas de elaboración de menús típicos destas datas. O curso encargado desta bonita tarefa foi 4º de primaria.

GALERÍA DE FOTOS MENÚS

RECOMENDACIÓNS DE LECTURAS E PELÍCULAS PARA O NADAL

No enlace podedes consultar as nosas recomendacións de libros e películas para desfrutar neste Nadal.

NON SON XOGUETES!

Aproveitando que se achega o nadal e con el os agasallos, en 6º de primaria, reflexionamos sobre o lema "Os animais non son xoguetes" visionando varios vídeos e curtas de concienciación sobre a seriedade, responsabilidade e involucración que implica ter animais.

Ademais, realizamos unha dinámica de lectura conxunta, estrenando un dos exemplares que chegaron novos ao centro para estares informados sobre os coidados e atencións que estes requiren ao longo das diferentes idades. Poderemos atopar estes exemplares na biblioteca do centro e na biblioteca para pais/nais e informarnos máis en profundidade.

E lembremos, "nestas e noutras datas, non son xoguetes, nin antoxos pasaxeiros!