Dia de Rosalía

O dia de Rosalía foi toda unha festa. Traballamos os animais nos poemas de Rosalia. Aqui tendes un vídeo que resume os recitados do alumnado:

Nesta Ligazón podedes ver mais vídeos e fotos

Entroido 2024

O pasado venres 16 de febreiro celebramos o Entroido deste ano coa colaboración das familias na preparación de productos típicos (filloas, orellas...) e no acompañamento durante a celebración. Este ano o motivo dos traxes estivo en consonancia co tema do proxecto de centro: Que animalada''!

Nestas ligazóns podedes ver as fotos e vídeos da celebración.

Ligazón 1

Ligazón 2

Ligazón 3

Ligazón 4

Festival de Nadal 2023

E así foi o festival de Nadal deste curso 2023/24, que compartillamos co CRA.

NESTA LIGAZÓN podedes ver todos os vídeos e fotos das actuacións.

Que teñades unhas boas festas e un feliz 2024.

CLUB DA VECIÑANZA SEGUNDO TRIMESTRE

Agradecemos a Óscar Reboiras a visita ao club de lectura da veciñanza e tamén a súa achega, que recollemos encantadas, a lectura da obra de Fabio Rivas, un feixe de relatos curtos publicados co título "A pintura debida". Animádevos a ler con nós!

Xuntanza Club de Lectura Veciñanza

Que calificativo poñerlle á xuntanza da primeira sesión deste curso do Club de Lectura da Veciñanza? Pois, sinceramente, foi mooooi "heavy". Si, si: "heavy", "heavy". Pero calma, non vos asustedes! O ambiente na biblio do Eusebio foi incrible. Comprendemos que iso que moitas veces tendemos a considerar "ruído" en realidade é o mellor dos silencios:

"un momento para fuxir, para evadirse, para non escoitar o verdadeiro ruído. Ese que de verdade esgaza a túa alma".

Si. Heavy metal e literatura. Drogas duras? Talvez menciñas, pílulas de dignidade; recunchos para sermos, explicármonos e encontrármonos.
Paseamos pola existencia tan humana das personaxes da novela, pequenas folerpas, efémeras, condenadas desde o nacemento á agonía, mais imprescindibles para constituír o fermoso manto branco de neve que é a vida. Esconxuramos dalgún xeito as súas miserias e fraxilidades e, co cariño de facelas nosas, identificármonos, fixémoslles a cada unha o seu particular "Resurrection Fest".
Celebramos a ousadía do escritor novel, explorador minucioso, ao agasallarnos coa personaxe de Sure3, folerpa que se coou sen o permiso do canon da novela negra. A heroicidade era outra cousa e nós sabiámolo.
Namorámonos do Xurés ou Peneda-Gerês, tanto ten. Habémolo patear, percorrer, con novos ollos, lembrándonos de Fina, de Padín, de Moncho... e tamén da Carbonaria, aínda que non haxa tartarugas en Salgueiro, Farnadeiros, Prado, no alto das Gralleiras nin no rego da Candaira, "alí onde o bosque frondoso do Iribo se apodera da ladeira".

Óscar Reboiras, grazas por este agasallo e por ser folerpa na Comunidade educativa do Eusebio Lorenzo Baleirón. Sabes que esta é xa a túa casa e este Club de Lectura a túa incondicionalísima e para sempre-efémera "Black Metal Mafia".

Ligazón Facebook

25N DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

O venres pasado celebramos o día da eliminación da violencia contra a muller cun acto conxunto de Primaria e Secundaria. O alumnado colocou na porta da casa de Rosalía unha orla coas súas fotos e unha mensaxe contra a violencia, xuntándose a esta iniciativa para erradicar todas as violencias a través da súa rúbrica detrás da orla.

Aquí podedes ver todas as fotos da actividade e aquí podedes ver a materia no facebook.

Cuarta sesión do MUS-E

E de novo, tivemos unha nova xornada MUS-E en Primaria:

Cos máis pequenos traballamos a atención e a calma mediante distintas posicións de ioga e estiramentos.

Con 3º e 4º de Primaria vimos a importancia de coidar e ser coidados e realizamos unha masaxe en parellas.

No último ciclo, escoitamos unha canción de Rosalía vinculada coa violencia e representamos diversas

situacións  a través do movemento.

Agradecemos a Xus estas diferentes dinámicas orientadas á conmemoración do 25N.

Na ligazón poderedes ver máis imaxes e vídeos.

Terceira sesión do MUS-E

Na terceira sesión MUS-E continuamos explorando o papel de xornal para crear unha composición

coreográfica en grupos pequenos que despois representamos diante dos nosxs compañeirxs.

Mais imaxes e vídeos na ligazón.

Segunda sesión de MUS-E

Todo o alumnado de Primaria asistiu e gozou dunha nova sesión, impartida dentro do programa MUS-E,

o derradeiro mércores 8 de novembro.

A profesora Xus Raíndo repartiunos follas de xornal, e na que tiñamos que atopar algo que nos chamase a atención.

Despois de facer isto, puxemos en común todo aquelas novas que nos chamaron a atención.

Logo, fumos facendo movementos coas follas de xornal, imaxinando que esta folla de xornal, era un obxecto en particular:

Unha bóla de baloncesto, un mandil, unha capa, etc. Con estos movementos e poñéndonos de acordo cun compañeiro ou compañeira,

en parella, imitamos o movemento do outro.

Logo distribuímonos en grupos, para facermos unha pequena coreografía para o vindeiro día.

Aquí vos deixamos un enlace ás fotos da sesión.

IV Certame de GaleTikTokers

Na tarde-noite do venres 10 de novembro, as nosas alumnas de 3°ESO Aroa Boga, Uxía Ríos e Daniela Brea
asistiron na Casa da Cultura de Bertamiráns á entrega de premios do IV Certame de GaleTikTokers,
organizado polo Concello de Ames.
A gala estivo marcada pola magnífica actuación musical do grupo amesán "Onda Dagda" e tamén polo bo humor
dos presentadores e creadores de contido en galego @Pradorua e @Gabiig8.
Gustounos, pasámolo ben e, aínda que desta volta non saímos premiadas, sabemos que a primeira vez sempre é
para aprender: raro é iso de chegar e encher. Así que para o ano, como disposición non falta e talento tampouco, máis e mellor!
Parabéns orgullosos ás tres.