Segundo ciclo

O PRIMEIRO MAIO DO CPI EUSEBIO LORENZO BALEIRÓN!!

Este luns fixemos unhas guirnaldas para decorar o maio! O traballo en conxunto saiu moi ben, quedounos TOP, a algúns/algunhas dounos tempo a facer aneis, pendentes, colares, pulseiras...

 

 Na súa elaboración participou todo o alumnado de Primaria e parte do alumnado de Secundaria, que se encargou de facer a estrutura. 

Moitas grazas familias, sen vós isto non sería posible Beso

APRENDEMOS AS SINAIS DE TRÁFICO EN VALORES

Despois de varias semanas traballando a educación viaria vímonos preparados e preparadas para poñer en práctica os nosos coñecementos. 

Fixemos un xogo ao aire libre para afianzar as sinais de tráfico!

OBXECTOS ANTIGOS

Canto máis maior te fas, máis rápido se che escapa o tempo... que razón ten miña nai! 

En CCSS a cousa vai do tempo, falando e falando algúns compañeiros/as trouxeron obxectos antigos da súa casa. Moitas grazas a Héctor, Claudia, Ari, Adela, Elisa... polas súas aportacións. Quizais unha das chaves sexa a do Mundo de Coraline GuiñoGuiño

 

POLIEDRO OU CORPO REDONDO?

En 3º estamos traballando os corpos xeométricos... xa non sabemos cando é plástica e cando é matemáticas! 

Moitas grazas á mestra Carmen por botarnos unha man, xa que era a primeira vez que armábamos un prisma triangular. 

 

O ÚLTIMO EXPERIMENTO DA TEMPADA...

Pouco a pouco, ímoslle dicindo adeus á materia... finalizamos o último experimento!

 

De aquí seguro que sairá algún especialista en ciencias!

 

MÁIS XOGOS EN MATES

Ademais do xogo "memory de multiplicacións", esta semana probamos o "dado das operacións".

Xogamos en parellas, cada persoa ten números do 1 ao 10. Lanzamos os dous dados e facemos operacións cos dous números que saian (suma, resta, multiplicación ou división). O resultado debe ser algún dos números que hai na mesa. 

GAÑA O PRIMEIRO QUE SAQUE TODOS OS NÚMEROS!

TRABALLAMOS COA REALIDADE AUMENTADA!

Ola a todas e a todos! Guay

Para poñer o punto final ao universo de CCSS fixemos un volcán e un mundo! E como o fixemos? Usamos a aplicación Quiver (dispoñible en google play) que nos permite pasar de un debuxo en 2D a un obxecto en 3D...

Primeiro coloreamos as fichas (pódense descargar na súa páxina web, hai unhas gratuítas e outras de pago), despois abrimos a aplicación nunha tablet ou móbil e enfocamos o noso debuxo. Mirade mirade!

 

 

 

  

ARTE OU VANDALISMO?

Que é arte? Que non é arte? 

En plástica falamos de diferentes tipos de debuxo: ilustración, debuxo artístico, graffiti... e este último pareceunos moi curioso e chamativo! 

Así, aprendemos a diferenciar arte de vandalismo. A arte suma, o vandalismo resta. Puxemos como exemplo os actos vandálicos que vimos na saída ás Brañas de Laíño: os carteis todos pintados, rotos... Ante todo, respecto!

 

THE LAB KIDS

Xa somos oficialmente CIENTÍFICOS e CIENTÍFICAS. 

Hoxe fixemos un experimento sobre as mesturas homoxéneas e as cores, mesturando contidos de plástica, CCNN e Matemáticas! Ademais, cada grupo ten o seu caderno de experimentos onde vai apuntando o tema, materiais, hipótese, pasos, conclusións... 

Sen máis espera, aquí fotos!

 

 

Powered by Drupal - Design by artinet