PDC (proxecto deportivo de centro) - CENTROS ACTIVOS E SAUDABLES

12 NOVEMBRO, DÍA MUNDIAL CONTRA A OBESIDADE

Hoxe 12 de novembro día mundial contra a obesidade, tivemos connosco a Óscar e a Jose, director e técnico deportivo da piscina municipal de Rianxo. O alumnado de ESO, 5º e 6º de Primaria asistiu a unha interesante charla sobre hábitos de vida saudables e aspectos como: diferencias entre nutrición e alimentación, concepto de dieta, pautas de alimentación segundo as actividades a desenvolver,  a necesidade de hidratarse, a relación entre nutrición e actividade física, ... conceptos que xa nos soan das clases de CCNN e de E. Física pero que sempre convén lembrar. Tamén nos adiantaron que para a semana que vén levaremos á práctica un circuito saudable diario. Xa nos está tardando!

Mágoa que as dificultades técnicas nos impediran visualizar a presentación que traían preparada, pero o bo facer destes compañeiros deron como resultado unha charla amena e produtiva.

A continuación, todo o alumnado do CPI participou nunha actividade organizada polos mesmos monitores dentro do programa MOVE-T:HÁBITOS DE VIDA SAUDABLES. Os maiores fixemos un circuito que nos fixo reflexionar sobre os contidos da charla e os máis pequenos participamos nunha sesión de movemento con música dirixidos por Carmen.

Velaquí nos tendes en distintos momentos da xornada.

Agradecemos á piscina municipal de Rianxo a  oferta desta actividade. Estaremos pendentes de novas propostas!

DÍA MUNDIAL CONTRA A OBESIDADE

O vindeiro martes 12 de novembro lembraremos o día mundial contra a obesidade, unha lacra dos nosos tempos. Por este motivo imos organizar unha actividade saudable en colaboración coa piscina municipal de Rianxo. Lembrade traer roupa e calzado deportivos.

Déixovos un enlace informativo. Tomade nota dos consellos.

UXÍO ABUIN. CONSTANCIA, ESFORZO E SACRIFICIO

Hoxe gozamos coa presenza no noso cole dun dos deportistas máis recoñecidos do noso Concello: o triatleta Uxío Abuin, que ademáis de contarnos a súa traxectoria  e as súas experiencias por todo o mundo falounos tamén dos beneficios da práctica deportiva e animounos a correr, nadar e andar en bici TODOS OS DÍAS!

Deixámosvos o enlace á súa web onde podedes ver o  palmarés, fotos, videos,... do noso atleta internacional, que leva a Dodro por todo o mundo.

Moitas grazas, Uxío, por acompañarnos e animarnos a practicar deporte.

PRESENTACIÓN

Este curso retomamos o PDC (Proxecto Deportivo de Centro).

A nosa idea é que o cole sexa dinamizador e promotor de hábitos de vida activa e saudable co obxectivo final de loitar contra o sedentarismo creando hábitos que perduren fóra do centro e ao longo de toda a vida.

Os obxectivos específicos son os seguintes:

• Dinamizar e promover  hábitos de vida activa e saudable, rentabilizando os recursos existentes no seu ámbito de influencia (públicos e privados).
  • Incrementar no centro educativo a práctica de actividade física, exercicio físico e deporte.
  • Valorar a condición física para a saúde do alumnado como método de avaliación e seguimento  das accións propostas dentro do programa, tanto neste curso escolar coma nos vindeiros anos.
  • Dar a coñecer á comunidade educativa, a través da web do centro  de todas as accións que se realizan no marco da participación neste programa e como medio dinamizador dos obxectivos do mesmo.
  • Loitar contra o sedentarismo e os hábitos non saudables.

• Traballar hábitos de vida saudable co alumnado participante.
  • Utilizar novas tecnoloxías para o seguimento da saúde (DAFIS)
  • Valorar a condición física para a saúde do alumnado a través dos test e probas propostos.

• Traballar, en base os resultados obtidos, na mellora da condición fisica saudable, tanto de forma individual, como global (clase, centro educativo), do alumnado.

• Traballar de forma transversal os contidos de actividade física diaria e hábitos saudables (alimentación, hixiene, condutas nocivas, sedentarismo asociado a pantallas).

Todas as actividades que se desenvolvan neste programa serán publicadas neste apartado da web.

PRESENTACIÓN

Este curso retomamos o PDC (Proxecto Deportivo de Centro). A nosa idea é que o cole sexa dinamizador e promotor de hábitos de vida activa e saudable co obxectivos final de loitar contra o sedentarismo creando hábitos que perduren fóra do centro e ao longo de toda a vida. Todas as acción que se desenvolvan neste programa serán publicadas neste apartado da web.