Plan Proxecta 21-22: PDC

RECETARIO DE 3º DE PRIMARIA

O alumnado de terceiro de primaria elaboramos dous libros de receitas de cocina dignas dunha(ou dúas) estrelas Michelín. Podedes degustar dende segundos pratos ata pratos de sobremesa.

Todas elas son sinxelas de facer, recomendamos que as poñades en prácticas. Xa nos comentaredes  e bo proveito!!!

DOCUMENTO COMPLETO NOS ENLACES:

RECETAS DE SEGUNDOS PRATOS

SOBREMESAS

PIRAGÜISMO

O alumnado de 5º e 6º de primaria desfrutou hoxe dunha xornada saudable de piragüismo polo río Ulla. Aínda que o día non foi moi caluroso non dubidaron en botarse á auga. Recibiron instrucións previas sobre como "piragüear" con varios estilos e ...ala....ao río!!!

Agora tocoulle a quenda a 1º de ESO. Desfrutaron atope!!!.

Aínda que tamén houbo momentos de relax.....

PREPARÁNDONOS PARA XOGAR A RUGBI

Contamos coa presenza no noso cole de varios entrenadores do Barbanza Rugby Club que viñeron para presentarnos este deporte.Tiveron a amabilidade de atender á nosa invitación ás aulas de Educación Física. Presentamos un deporte que o alumnado apenas coñece e un club ubicado, desde hai uns pocos anos, moi preto do Concello de Dodro. Seguiremos colaborando! No obradorio participou o alumnado de primaria e de secundaria.

Aprendemos a caer, a placar, a marcar un ensaio,... Gustounos moito!

O alumnado de ESO realizamos actividdaes e exercicios similares e desfrutramos un montón.

GALERÍA DE FOTOS DE PRIMARIA

GALERÍA DE FOTOS DE SECUNDARIA

Velaquí un cartel cos valores que nos transmite este deporte:

Deixamos información sobre o clube para os que queiran anotarse á escola:

Agradecemos ao Barbanza Rugby Club a presentación deste deporte tan chulooooo!

ANIMÁDEVOS!

SAÚDE VISUAL

O alumnado de 3º e 4º de primaria puido asistir a un obradoiro sobre  a vista e a saúde visual no que aprenderon que a vista ofrece información do noso medio, coñeceron as partes do ollo: cellas, pestanas, pálpebras,córnea, iris, pupila, cristalino,retina, e tamén o que é a miopía, hipermetropía, astigmatismo, prebicia e outras enfermidades como cataratas e estrabismo.

Tamén se falou da visión estereoscópica e visión periférica e de curiosidades como cal é o animal que ten os dous tipos de visión.

Ofreceronnos tamén consellos para protexernos ben do sol con gafas homologadas e recomendacións para o coidado da vista como reducir o uso das pantallas dixitais, ler e estudar con luz suficiente, mantendo distancia, así como que os ópticos optometristas recomendan unha revisión anual para coidar os nosos ollos.

Dámoslle as grazas a Mª José Diz por este tan interesante obradoiro!!!

ENLACE Á PRESENTACIÓN

O DENTISTA VISITA AOS PEQUECHOS

A Clínica Dental Mares de Taragoña visitou as aulas de primero e segundo de primaria do CPI para facer unha charla formativa sobre a higiene bucodental. Esta visita complementa o proxecto de centro sobre o corpo humano e a charla resultou moi motivadora e o alumnado puido participar de maneira activa.

O AZUCRE INVISIBLE

Neste último mes na clase de 4º estivemos traballando sobre a importancia de levar unha dieta saudable e estivemos vendo que algunhas das bebidas que máis nos gustan levan unha gran cantidade de azucre. Para comprobalo trouxemos algúns envases e recollemos en bolsiñas a cantidade de azucre que ten cada un destes produtos. Mirade que sorpresa levamos:

Esta substancia resulta moi prexudicial para a saúde podendo chegar a ser a causa de moitas enfermidades, así tomade nota e bebede moita auga que non contén nada de azucre!

PHYSALIS

O ano pasado plantamos physalis no patio da ESO. Mirade que fermosos están.

BOTAMOS A ANDAR

Despois de preparada, a terra xa estaba agardando polas plantas. E chegou o momento: hoxe saímos a sementar e plantar. Tivemos unha boa xornada de sol e caloriño, por iso lle botamos unha boa reguiña para que xermolen as sementes. Afastádevos!  Que vos molloooooo!

POSTA A PUNTO

E como o prometido é débeda, aí van as fotos do traballo feito onte polo alumnado de sexto. Entre todos arrancamos as malas herbas, sachamos e abonamos. Mirade que aspecto locen as nosas hortiñas, agardando a que baixemos tod@s a plantar.

GALERíA DE FOTOS

EMPEZAMOS

Este é  o estado  no que se atopan os hortos a inicios de curso. Precisan unha posta a punto.

@s alumn@s de  4º de ESO encargáronse de pintar os bancais do horto..de violeta, porque o noso centro segue a apoiar a igualdade e  anon violencia contra as mulleres: mirade que bonitiños quedaron

E para a semana tocaranos a Primaria aportar o noso esforzo para botalos a andar. Ánimo rapaces! Podemos facelo!