REPARTO DE FROITA

A primeira quenda de reparto de froita no noso centro foi realizado no mes de xaneiro.

Aquí tedes unha mostra do alumnado de ESO participando neste programa da Consellería no se realiza a distribución de froitas frescas ao alumnado de centros escolares:

BO NADAL

Este curso máis que nunca queremos desexar a toda a comunidade educativa un moi bo Nadal e unha entrada de ano que nos permita ir, pouco a pouco, recuperando a normalidade nas nosas vidas que tanto precisamos.

O alumnado de 1º de ESO e de 5º de EP é o encargado de trasladar estes bos desexos cuns preciosos vídeos:

Desexamos que o desfruten.

ENLACE AO VÍDEO ESO

ENLACE AO VÍDEO EP

BO NADAL

PATIOS DINÁMICOS CURSO 20-21

A partires do día 5 de novembro reiniciamos as actividades dos Patios Dinámicos iniciados o curso pasado e adaptados o presente curso á situación epidemiolóxica actual.

Continúa a colaborar con nós  a Asociación AMICOS aportando xogos variados e adaptados, repartidos por diferentes zonas do patio e publicados con anticipación no PANEL DOS PATIOS. Estes xogos invitan a xogar e desfrutar de xeito colaborativo, cooperativo e integrador.

AXUDAS DO CONCELLO

O concello de Dodro, dende o Departamento de Servizos Sociais, oferta axudas económicas á escolaridade. No cartel poden ver toda a información.

CLASES DE REFORZO NO VERÁN

O Concello de Dodro organiza clases de reforzo educativo para o verán.

Poden ver a información no cartel adxunto.

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS NO CONCELLO

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS DENDE O CONCELLO DE DODRO

Imos construír unha CÁPSULA DO TEMPO coas palabras da nosa lingua que queremos preservar para o futuro.

Envíanos un vídeo, audio ou texto coa túa palabra e explícanos a escolla. Compartiremos as achegas no Facebook do Concello e con elas deseñaranse uns marcapáxinas que serán distribuídos dende a Biblioteca Municipal.
Enviade por:

-Mensaxe de Facebook.

-No voso Facebook, Instagram ou Twitter co cancelo #LetrasEnDodro

-cultura@dodro.gal

COMO PODEMOS AXUDAR A REDUCIR CONTAXIOS POR VIRUS (tamén a gripe común!!)

INFORMACIÓN DE UTILIDADE PARA REDUCIR A PROPAGACIÓN DE VIRUS NAS ÉPOCAS DE GRIPE

PLAN DE MOBILIDADE SUSTENTABLE

Bo día:

O Concello de Dodro, ven de iniciar un Plan de Mobilidade Sustentable. Este servirá como ferramenta de planificación estratéxica do seu territorio a través do fomento dunha mobilidade sustentable, que procure unha accesibilidade universal e implique transformar múltiples hábitos da mobilidade. A implantación de formas de desprazamentos máis sustentables (camiñar, bicicleta, transporte público)está estreitamente ligada á redución da contaminación, á mellora da contorna dos núcleos de poboación e ao impulso da inclusión social.
Como inicio do proceso de toma de datos, o equipo redactor xa comezou a avaliar a calidade do espazo público e localizar aqueles puntos sobre os que resultaría de especial interese actuar. Con este obxecto poñemos a disposición da poboación unha consulta dixital online na que calquera persoa residente neste termo municipal terá a opción de participar, de xeito que sexa posible coñecer tanto as demandas e propostas, como os hábitos de mobilidade dos seus veciños e veciñas en relación ao Plan de Mobilidade Sustentable.

O cuestionario online, é de carácter anónimo e poderá cubrirse ata mediados de Marzo. Deixamos aquí o enlace á mesma para que a cumprimentedes:

De xeito adicional poderán enviarse suxestións ao correo seguinte correo electrónico:
dodro@plandemobilidade.com

A necesidade de desenvolver un Plan de Mobilidade no Concello de Dodro xorde a raíz da crecente preocupación polo medio ambiente e o fomento de modos de transporte sustentables.

Graciñas pola súa colaboración, un saúdo.

AS PEGADAS DE ROSALÍA

A Concellería de Cultura e Patrimonio do Concello de Dodro organiza, xunto cos outros concellos que forman parte do proxecto As Pegadas de Rosalía e que integran a Ruta Rosaliana (Ames, Brión, Padrón e Santiago), unha andaina para o vindeiro 8 de marzo.
Esta actividade recibe o nome de Andaina "Rosalías da Vida" e sairá das Torres de Hermida (Lestrobe) para rematar na Praza do Obradoiro, en Santiago de Compostela. A participación na mesma é gratuíta e inclúe servizo de autocar para o regreso ata o punto de orixe, compre realizar inscrición previa pois as prazas son limitadas.