ENTROIDO NO CONCELLO

Dende o concello facilitan información sobre o Festival de Entroido:

ENTREGA DO PREMIO ESUSEBIO LORENZO BALEIRÓN

No cartel teñen a información sobre acto de entrega do XXXVI Premio de Poesía Eusebio Lorenzo Baleirón:

ACTIVIDADE MUNICIPAL PARA A INFANCIA

O Concello de Dodro organiza unha actividade dirixida ao público de 7 a 12 anos:

ACTIVIDADES DO CONCELLO

O Concello de Dodro organiza dúas actividades que poden ser do interese das familias:

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS NO CONCELLO

O concello organiza actividades para conmemorar  a semana das Nosas Letras:

VÍDEO DAS ESCOLAS DO CRA DE DODRO

O CRA de Dodro elaborou un fermosísimo vídeo para dar a coñecer e poñer en valor as súas escolas e a súa labor docente.

ENLACE AO VÍDEO

CARREIRA PEDESTRE

Aínda está aberto o prazo  de inscrición na carreira pedestre de Lestrobe ata o domingo 9 de outubro ás 24 h.

Ven e goza dunha xornada de atletismo en familia.

ACTIVIDADE ORGANIZADA POLO CONCELLO DE DODRO

O Concello de Dodro organiza unha actividade de maxia.

ESCOLA DE VERÁN 21-22

O concello oferta, coma todos os anos, a Escola de Verán opara o alumnado máis novo:

CHARLAS PARA FAMILIAS SOBRE BENESTAR

O concello de Dodro, a través da Concellería de Servizos Sociais e Benestar, organiza charlas para familias: