Educación física de primaria

Torneo fútbol gaélico

O xoves 14 de decembro participamos no primeiro torneo de fútbol gaélico co CEP Brea Segade de Taragoña. Unha xornada de convivencia deportiva, con moitas emocións, partidos, penaltis e agasallo para todxs.

Pasámolo moi ben e tentaremos repetir en vindeiras ocasións.

Aquí podedes ver todas as fotos da actividade.

Fútbol gaélico. Última sesión

O xoves 30 de novembro o alumnado de quinto e sexto participou na última sesión da Unidade Didáctica sobre este deporte. O xoves 14 de decembro celebraremos un torneo co CEP Brea Segade de Taragoña, será unha xornada de convivencia entre o alumnado dos dous coles.

Fútbol Gaélico. 3ª sesión.

O martes 14 de novembro desenvolvemos a terceira sesión de fútbol gaélico na que traballamos

os pases coa man e co pé e xogos de posesión.

Imos avanzando con este novo deporte!

Primeiros auxilios

O xoves 9 de novembro contamos coa colaboración de David e Juan, membros do GES (Grupo de Emerxencias Supramunicipal), que nos explicaron os pasos para realizar a RCP e tamén a posición lateral de seguridade.

Resolvéronnos moitas dúbidas e aprendemos moito.

Baloncesto. Club Río Ulla de Pontecesures.

O venres 27 de novembro tivemos unha xornada de iniciación ao baloncesto
para o alumnado de 3º e 4º co Club Baloncesto Río Ulla de Pontecesures.

Xogos predeportivos divertivos e moooi movidos! Se vos gusta este deporte,
non dubidedes en anotarvos na escola deste club.

Moitas grazas, Fruqui!

Fútbol gaélico: segunda sesión.

O martes 17 de outubro desenvolvemos a segunda sesión de iniciación ao fútbol gaélico coa colaboración das Gaélico Escolas. Xogos divertidos de desprazamentos e invasión que axudan a que interioricemos as técnicas básicas para a posterior posta en práctica deste deporte.

Moitas grazas a David e Gábor polas súas propostas dinámicas e divertidas.

Futbol gaélico

O martes 10 de outubro iniciamos unha nova UD de fútbol gaélico en 5º e 6º; para iso contamos coa presenza de David e Gabor, adestradores de Gaélico Escolas, que nos explicaron as normas básicas deste deporte. Tamén fixemos un par de xogos de iniciación para empezar a practicar. O vindeiro martes continuaremos con esta actividade.
Aquí quedan uns enlaces para que poidamos ampliar coñecementos.

XOGAMOS A CACHIBOL

Carmucha, Joaquin, Madalena, Carmen Tomás, Ángel e Sofía, ususarios do Centro de Día, acudiron hoxe ao noso CPIP para unha sesión de E. Física compartida co alumnado de quinto.

Despois do quecemento en grupo grande fixemos catro equipos para xogar a cachibol e rematamos co xogo O director da orquestra. Ao final  da sesión cantamos todos xuntos A rianxeira.

A continuación visitaron e valoraron positivamente os traballos do alumnado expostos no patio de primaria.

E para rematar, foron moi ben acompañados debaixo dos paraugas ata o autobús polo alumnado.

Gozamos moito con esta visita, colofón final ao proxecto INTERXERAMOS.

Aquí tedes todas as fotos da actividade.

INICIACIÓN AO PIRAGÜISMO

O xoves 25 de maio o alumnado de quinto e sexto acudiu ás instalacións do Club Náutico Pontecesures para participar na primeira sesión de iniciación ao piragüismo. Primeiro visitamos o ximnasio, coñecemos os distintos tipos de embarcación e recibimos unhas nocións teóricas. A continuación baixamos ata o río e tomamos contacto coa auga. Tivemos un día espléndido e pasámolo moi ben facendo deporte.
O vindeiro mércores 31 repetiremos!

Aquí compartimos algunhas imaxes e vídeos.

Actividade física CPI/CRA

O xoves 20 abril recibimos a visita do alumnado e profesorado do CRA de Dodro con motivo da celebración do Semana do Libro. Aproveitamos para organizar unha sesión de actividade física compartida. En seis estacións de xogo: abella raíña, carriños de rodas, lanzamentos cos ringos elaborados o ano pasado, bolas xigantes e canguros, pilla e xogos con paracaídas xs alumnxs de primeiro e segundo divertímonos cos nosxs compañeirxs de E. Infantil. E despois de cantar en roda As abelliñas de San Miguel  merendamos todxs xuntxs no patio para recuperar enerxías. Foi unha xornada activa e participativa. Quedamos con gañas de repetir!

Aquí podedes ver todas as fotos da actividade.