Lingua Castelá

FASE FINAL DO CLUB DE DEBATE

O sábado 11 de maio o noso grupo de alumnado do Club de Debate participou na Fase Final en Pontevedra. Fixérono xenial e acadaron o terceiro posto. Bravo Rapaces!!!!. E felicidades profes, traballáchedes un montón!!

NORABOA A TODOS !!!!!

APADRIÑAMENTO LECTOR

Iníciase no mes de maio unha nova actividade para a mellora da competencia lingüística consistente en que o alumnado de 4º de ESO realizará, dende o primeiro de maio ata final de curso,  labores de guiado da lectura, vocabulario e dúbidas sobre o contido dos relatos escollidos co grupo de 6º de primaria. Traballarase en pequenos grupos (2 alumnos de 4º guiarán a lectura de 2 ou 3 alumnos de 6º) coa supervisión do profesorado.

Ao comezo do vindeiro curso, será o alumnado de 6º o que se encargue de guiar as lecturas do alumnado de 1º de primaria.

UN ANO MÁIS NO CLUB DE DEBATE

Un ano máis o alumnado de 3º e 4º de ESO participará no Club de Debate. O pasado día 11 de febreiro celebraron a Xornada de Formación en Rianxo co alumnado do IES Félix Muriel desta mesma localidade e do IES Xulián Magariños  de Negreira: " Ambientazo, alumnado súper riquiño e comprometido, interactuaron de marabilla no simulacro de debate que se fixo ao final da sesión."...palabras textuais da profe de Lingua Galega.
Esperamos que o fagan tan ben como o curso pasado e, sobre todo, que desfruten moito desta enriquecedora experiencia.

CHARLA NA UNIVERSIDADE

A semana pasada o noso colexio foi invitado a dar unha charla acerca da "Sensibilización sobre refuxio dende os espazos educativos" na facultade de socioloxía. A profesora participante foi María Infante, Xefa do Departamento de Lingua Castelá e relatou o desenvolvemento do traballo no centro relacionado co tema dos refuxiados que fora realizado hai dous cursos.

Moi bo traballo, María!!!!

CLUB DE DEBATE

O noso Club de Debate acadou o pasado día 5 de maio outra victoria en Ferrol, na fase final. Quedaron de terceiros pero fixérono coma para o primeiro posto. NORABOA GRANDES!!!!!

Noraboa tamén aos outros centros participantes!!.

Para o ano máis.

DÍA DO LIBRO

O pasado día 23 de abril celebramos o Día do Libro realizando varias actividades. A elaboración de lemas relacionados con ilustracións e que falasen do gusto pola lectura e a recollida de "Libros sen Volta" na biblioteca foron as máis destacadas.

"Os libros son as portas que nos levan a topar outros camiños". Este foi un dos lemas que crearon as alumnas e alumnos de todos os cursos para acompañar as imaxes de animación á lectura coas que estiveron traballando. O 23 de abril, día do libro, expuxéronos diante dos seus compañeiros e creamos un mural con todos os traballos. A continuación,  puideron escoller un libro como agasallo na biblioteca.

"Descubrindo a biblioteca". Na semana do libro os cursos de 3º e 5º de Primaria e 1º e 2º de ESO acudiron á biblioteca a realizar a actividade: "O misterio dos libros agochados". Alí participaron nun xogo de pistas co fin de atopar varias obras na biblio. Pescudaron información a través de Internet, recitaron poesías, coñeceron novos autores e libros e aprenderon a consultar materiais nunha biblioteca. Agardámolos por aquí novamente!.

Tamén queremos dar as grazas ao alumnado de Secundaria que está a actuar de axudante nas actividades da biblioteca. Grazas rapaces!!!

No ENLACE podedes ver algunhas fotos.

DÍA DA POESÍA

O alumnado de primaria escribiu poemas de Gloria Fuertes para conmemorar o Día do Libro utilizando diversos soportes e materiais. Como resultado unas fermosas composicións plásticas con poemas desta grande muller.

Máis fotos no ENLACE

Exames 3º avaliación 2013

Datas dos exames da terceira avaliación.

4º E.S.O. Segundo parcial: venres 14 de xuño.

3º E.S.O. Segundo parcial: martes 18 de xuño.

Lembrade que nesas datas hai que entregar o traballo de lectura.

DEPARTAMENTO LENGUA CASTELLANA

Examen del libro de lectura obligatorio para 1º de ESO: Martes 9 de diciembre.

Examen de lengua y literatura para 1º eso: Miércoles 10 de diciembre.

2º CICLO:

Exame de Lingua Castelá de 3º da E.S.O.  Martes 9 de decembro 2014

Exame de Lingua Castelá de 4º da E.S.O.  Xoves 11 de decembro 2014

1º ciclo: Examen de castellano 2º ESO: lunes 15 de diciembre

Tres sombreros de copa

Texto de "Tres sombreros de copa" de Miguel Mihura.

Fai click aquí.