Primeiro ciclo

VIAXANDO DE PRIMEIROS

OS PEQUENOS DO COLEXIO ESTAMOS TRABALLANDO NUN BLOG E GUSTARÍANOS COMPARTILO CON TODOS E TODAS! Sorriso

O ENLACE PARA PODER VISITALO É O SEGUINTE: viaxandodeprimeiros.blogspot.com

DESEXAMOS QUE VOS GUSTE E ESPERAMOS CON ILUSIÓN QUE NOS DEIXEDES MOITOS COMENTARIOS! Guiño

Almorzos saudables

Este venres 16 de decembro,  tivemos unha sesión adicada aos almorzos saudables, con moitos xogos participativos  nos que interviñeron  os nenos-as de 1°e 2° de E.P.

Blog de segundo de Primaria

O alumnado de segundo de Primaria ten o pracer de presentar o seu novo blog "Os piratas de segundo"

Aquí tedes o enlace

O VIVEIRO DE 2º B

Aqui vos deixamos a nosa plantación. En menos dun mes, as nosas fabas, chícharos,patacas e millo xa medraron moito. Da gusto velos!Xa vos iremos contando como seguen as nosas plantas que coidamos con tanto cariño.

A nosa viaxe á China!

Durante o mes de febreiro, os nenos e nenas de 2º B fixemos unha longa viaxe ata o país da gran muralla, dos campos de arroz e dos osos panda; como xa adiviñaríades, falamos de CHINA. Coa axuda de Zouh Chu, un máxico dragón, e das misións que nos enviaba, fomos coñecendo moitas cousas dese país tan lonxano. Aqui vos deixamos algúns dos nosos traballos. Esperamos que vos gusten.

Fixemos moitos animais co Tangram, que é un xogo tradicional chino.

Construímos os nosos propios farois de papel.

E para rematar, celebramos unha gran festa vestidos, como é de esperar, de chinos!

2º E 3º VISITA DA FUNDACIÓN CAMILO JOSÉ CELA

O luns e o mércores volveron a visitarnos da Fundación Camilo José Cela.

O luns trouxéronnos a Casa das Letras. Cada un de nós tivo que coller unha cos ollos pechados e logo pensar e debuxar unha palabra que empezara por ela.

O mércores, fixemos un conto entre todos coas palabras que tiñamos.

Foi moi divertido!

Gracias, Fran e Electra, por visitarnos!

1ª VISITA DA FUNDACIÓN CAMILO JOSÉ CELA

O pasado venres viñeron a visitarnos Fran e Electra, da Fundación Camilo José Cela, de Padrón.

De camiño á nosa escola, misturaronselle as letras dos libros que falaban da vida e das moitas obras que escribiu Camilo José Cela. Asi que os nenos e nenas de 2º axudámoslle a ordenalas de moi boa gana.

Á PORTA DE 2º B CHEGOU O NADAL!!

Este é o noso Papá Noel. BO NADAL!

A NOITE ESTRELADA DE 2º B

Logo dunha interesante "viaxe" polo universo, os nenos e nenas de 2º B quixemos coñecer como vían o espazo outras persoas. Así foi como coñecemos a Vincent van Gogh. E por iso nos animamos a facer a nosa versión da súa famosa obra "A noite estrelada". Aqui vos deixamos unha foto.

ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

DESPEDIDA

Os compañeiros de 2º e 3º Ciclos foron de viaxe. Nós quedamos no cole e pasámolo pipa. Vimos a exposición de aparellos hidráulicos da ESO, xogamos co paracaídas, vimos unha peli chulíiiiisima e tomamos unha merenda moi especial que nos prepararon as profes. Mirade que boa pinta ten, todo caseiro, non sobrou nada:

Velaquí os neno/as de 2º

e aquí a tropa enteira de 1º:

Desde aquí desexámosvos a tod@s que pasedes

UN BO VERÁN!