Este curso retomamos o PDC (Proxecto Deportivo de Centro).

A nosa idea é que o cole sexa dinamizador e promotor de hábitos de vida activa e saudable co obxectivo final de loitar contra o sedentarismo creando hábitos que perduren fóra do centro e ao longo de toda a vida.

Os obxectivos específicos son os seguintes:

• Dinamizar e promover  hábitos de vida activa e saudable, rentabilizando os recursos existentes no seu ámbito de influencia (públicos e privados).
  • Incrementar no centro educativo a práctica de actividade física, exercicio físico e deporte.
  • Valorar a condición física para a saúde do alumnado como método de avaliación e seguimento  das accións propostas dentro do programa, tanto neste curso escolar coma nos vindeiros anos.
  • Dar a coñecer á comunidade educativa, a través da web do centro  de todas as accións que se realizan no marco da participación neste programa e como medio dinamizador dos obxectivos do mesmo.
  • Loitar contra o sedentarismo e os hábitos non saudables.

• Traballar hábitos de vida saudable co alumnado participante.
  • Utilizar novas tecnoloxías para o seguimento da saúde (DAFIS)
  • Valorar a condición física para a saúde do alumnado a través dos test e probas propostos.

• Traballar, en base os resultados obtidos, na mellora da condición fisica saudable, tanto de forma individual, como global (clase, centro educativo), do alumnado.

• Traballar de forma transversal os contidos de actividade física diaria e hábitos saudables (alimentación, hixiene, condutas nocivas, sedentarismo asociado a pantallas).

Todas as actividades que se desenvolvan neste programa serán publicadas neste apartado da web.