Benvidos/as ao CEIP Vistahermosa

Enviado por salial o Xov, 2017-12-28 14:05
portal edu.xunta   correo edu Dog  espazo abalar

platega  portal lingua galega

Visita o noso Blog da Biblioteca. Este é Lemundi a mascota da Biblio

blog asombradoerbedo

Nadal 2017

Enviado por salial o Xov, 2017-12-28 12:27

Despedimos o ano escolar  bailando e cantando panxoliñas. Todo o centro participou neste acto ao que asistiu gran afluencia de público: Nais, pais, avós e avoas... que gozaron con estes artistas excepcionais.

Nadal 17

nadal 17

As actuacións foron as seguintes:

1. Educación Infantl -  O Nadal de Mamá Cabra e baile moderno 'Eye of the tiger' banda sonora de 'Rocky III'

2.  Twist de Nadal Arre cabaliño - 1º de EP

3. Danza Chinesa de Tchaikovsky - 2º de EP (danza e percusión)

4. Lúa de María Fumaça - 3º de EP

5. Jingle Bells Polca e Panxoliña O Nadal é un canto de amor- 4º de EP

6. We wish you a Merry Christmas - 5º EP

7. Rudolf o reno e Twelve days of Christmas - 6º EP

8. Os alumnos/as fixéronnos mover o esqueleto entre panxoliña e panxoliña con distintas coreografías de baile moderno

Nadal mBótico

Enviado por salial o Mér, 2017-12-27 16:49

Boas Festas e Venturoso 2018

Nadal mBotico from Ceip Vistafermosa on Vimeo.

O COB visita o comedor de Vistahermosa

Enviado por miguel o Xov, 2017-04-20 21:56

Os nenos e nenas do comedor de Vistahermosa recibiron esta semana unha agradable sorpresa coa visita dos xogadores do Clube Ourense Baloncesto. Gracias a eles e á súa mascota poideron ter un xantar moi especial.

Moitas gracias COB e moitas gracias aos monitores do noso comedor!

Subvencións Libros de Texto e Comedores 2017

Enviado por miguel o Mér, 2017-04-19 12:19

Admisión Alumnado para o vindeiro curso 2017/2018

Enviado por miguel o Xov, 2017-03-02 22:55

SOLICITUDE DE PRAZA CURSO 2017 / 2018

Desde o día 1 de marzo e ata o 20  do mesmo mes está aberto o prazo de solicitude de praza no noso centro para novo alumnado ou alumnado procedente doutros centros educativos.

O procedemento está regulado polo Decreto 254/2012 a Orde  do 12 de marzo de 2013 que o desenvolve e a Orde do 25 de xaneiro de 2017 que a modifica.

DOCUMENTOS DESCARGA
Solicitude de praza no centro do 1 de marzo ao 20 de marzo. ANEXO II.

Solicitude en liña na web da consellería.

ACCESO WEB
Vacantes provisionais no C.E.I.P. Vistahermosa
Resultado do sorteo das letras de desempate no proceso de admisión.

Letras I/I 1º Apelido

Letras Ñ/X 2º Apelido

Resolución do sorteo das letras de prioridade para o desempate no procedemento de admisión.(Ligazón)
Baremo de admisión 2017 /2018

Deberá presentarse a seguinte documentación na secretaría do centro:

1.- Fotocopia do DNI do alumno/a.De non ter DNI, presentarase unha fotocopia da folla do libro de familia onde figure a alumna/o.

2.- ANEXO II debidamente cumprimentado.(Non se admiten erros,tachaduras,borróns,tipexx…)

3.- Certificado de matrícula expedido polo centro no que cursa estudos actualmente (só no caso de cambio de centro)

MATRÍCULA CURSO 2017/2018 (As ligazóns estarán operativas a partires do 1 de xuño)

O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula entre o 20 e 30 de xuño.

DOCUMENTOS DESCARGA
Formalización de matrícula. Do 20 ao 30 de xuño. Requisitos necesarios.

Documentación que acompañará á matrícula.

Solicitude de lingua materna en Ed. infantil

Autorización para usar as imaxes do alumnado con fins educativos.

Xornada de Portas Abertas

Enviado por miguel o Ven, 2017-02-17 13:26

O vindeiro xoves día 23 de febreiro de 11:00 a 14:00 horas poden vir a coñecernos na xornada de portas abertas do noso colexio. Tamén poderán achegarse ao noso centro durante os martes do mes de marzo de 16:00 a 17:00 horas.

Solicitude de praza para o curso 2017/2018

Enviado por miguel o Ven, 2017-02-03 11:51

Desde o 1 de febreiro, e ata o 15 do mesmo mes, está aberto o prazo de Reserva de praza para o alumnado de 6º curso que desexe continuar os seus estudos no IES O Couto. Dito alumnado, deberá presentar no noso centro:

A reserva adquirirá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Se non desexa solicitar praza en dito instituto, pero presentou o ANEXO I,  deberá facelo constar por escrito no IES O Couto antes do 1 de marzo e solicitar praza noutro centro entre o 1 e o 20 de marzo, entregando o ANEXO II, debidamente cumprimentado, no centro que desexe continuar os seus estudos.

O resto do alumnado, desde ED. Infantil ata 5º Ed. Primaria, que este ano estivo matriculado no noso centro, ten Reservada praza de oficio no centro polo dereito de permanencia. Se decide solicitar praza noutro centro ten que achegarnos unha copia da solicitude de admisión entregada nese novo centro.

DOCUMENTOS                                                                     DESCARGA
Reserva de praza para o IES . Do 1 ao 15 de febreiro. ANEXO I.

Renuncia á reserva de praza no IES O Couto.

Anexo II
Instuccións enviadas ás familias.

Venres de Samaín!

Enviado por miguel o Xov, 2016-10-27 11:49