Listaxe definitiva de adxudicación do fondo de libros 2019/20

Listaxe provisional de adxudicación do fondo de libros 2019/20

Axudas Material Escolar e Libros de Texto(1º e 2º)

Xa están dispoñibles na secretaría do centro os cheques para material escolar (todos os cursos de E. primaria) e para Libros de texto(só 1º e 2º de E. Primaria).

Horario de recollida: de 09:30 a 13:30 na secretaría.

Libros de Texto curso 2019/2020

Memoria 2018/2019

AVISO!

ATENCIÓN

A pasada semana atopouse unha cantidade de diñeiro no centro. Para recuperalo deberán pasar pola secretaría do centro.

GRADUACIÓN 6º DE INFANTIL

Familias... Queremos compartir con vós este pequeno acto de graduación tan importante e emotivo.

A profe Tere e as demáis profes que estamos en infantil desexámosvos moita sorte en PRIMARIA.

Farrapos nº 20

Hoxe publicase o nº 20 da revista Farrapos que, como vedes está de aniversario. Se queredes saber desta publicación, lede "...Historia de Farrapos",  o artigo de Montse para enterarvos da súa evolución e de acontecementos que tiveron gran relevancia no centro.

A revista é un traballo conxunto e cooperativo de alumnos/as e mestres/as con artigos sobre os proxectos do curso, traballos de investigación, creación literaria, tradición, medio ambiente, ciencia...

Que a desfrutedes!

Festa fin de curso