Skip to Content

Benvida

Web do Espazo abalar Acceso á E-Dixgal Concello Educación Servizo de Videoconferencia Webex
Blog da Biblioteca

SAMAÍN 2021

Queridas familias:

Con motivo da celebración do SAMAÍN imos montar unha exposición de cabazas e/ou lámpadas con material de reciclaxe  con motivos ou lemas EN GALEGO de medo.

O alumnado que queira pode decorar, deseñar... unha na casa e entregala na conserxería co seu nome e curso.

Do mesmo xeito,o venres 29  de outubro as/os alumnas/os poden vir disfrazados ao centro. Realizaremos XOGOS POPULARES  coa temática SAMAÍN  e desfile de disfraces.

Por mor do protocolo COVID non se pode traer nengún complemento, abalorio... nas mans e na cara. Asemade, prégase evitar calquera disfrace que faga alusión a series televisivas violentas.

EcoMundi a mascota da Biblioteca, anímavos a FACER os vosos disfraces reciclando e reutilizando materiais. 

Un saúdo e ledo SAMAÍN.

 

 

Día do ENSINO

Dende o Ceip.Vistahermosa comunicamos que o luns día 11 DE OUTUBRO non haberá clases por ser DÍA DO ENSINO segundo a

ORDE do 19 de maio de 2021 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2021/22  na Comunidade Autónoma de Galicia.

Calendario escolar 2021-2022

 

Listado provisional de axudas do Concello de Ourense. Curso 2021/2022

O concello de Ourense ven de publicar os listados provisionais de axudas para libros de texto, material escolar e comedores escolares do curso 2021/2022.

 

Clic aquí par ver o listado

Actividades Extraescolares

Estimadas familias:

Informamos que está aberta a inscripción nas actividades extraescolares que se levarán a cabo no noso centro en horario de tarde durante o presente curso escolar 2021/2022.

O prazo é ata o domingo, día 26, para as inscripcións online. Para as actividades de  fútbol sala e taekwondo teñen que entregar o impreso adxunto, debidamente cuberto, no buzón da AMPA ou na secretaría do colexio. 

Os horarios e prezos das actividades veñen recollidos no propio impreso de inscripción.

MOI IMPORTANTE: Advertiuse un erro no modelo inicial que lles foi entregado aos alumnos hoxe pola mañá: Fúbol Sala é os martes e xoves de 16:00 a 17:00.

 Fai Clic aquí para descargar o impreso.

Reunións de titoría de inicio de curso.

Estimadas familias:

       O vindeiro martes, día 7 de setembro, terán lugar nas instalacións exteriores do colexio as reunións de titoría coa seguinte distribución horaria:

          10:00 horas........................1º de Educación Primaria. (Patio cuberto posterior). Titora: Cler.

          10:30 horas........................6º de Educación Primaria. (Polideportivo). Titor: J. Manuel Alonso.

          11:00 horas........................Educación Infantil. (Patio cuberto posterior).

          12:00 horas........................5º de Educación Primaria. (Polideportivo) Titor: Juan Carlos.

Prégase puntualidade e, de ser posible, non acudir co alumnado.

*Os grupos de 2º, 3º e 4º de Educación Primaria ao continuar cos mesmos titores e titoras non precisan ter reunión inicial. Os titores e titoras destes grupos estarán dispoñibles durante esa mañá para recibir, se fora preciso, a calquera familia de xeito individual.

Desexamos que teñades un fantástico curso 2021-2022 cheo de proxectos e bos momentos.

Listaxe Provisional Axudas Libros de Texto Curso 2021/2022

Estimadas familias.

Informamos que xa está publicada a listaxe provisional da Axudas do Fondo de Libros de Texto e material escolar. En cumprimento da LGPD(Ley General de Protección de Datos) a publicación só se leva a cabo nos taboleiros interiores do colexio polo que terán que desprazarse ao centro para poder comprobar os datos da listaxe.

A listaxe definitiva sairá publicada no mesmo lugar o xoves, día 1 de xullo. 

Listado Libros de Texto e material escolar Curso 2021/2022

Fai clic na imaxe para acceder ao listado

 

O alumnado de 5º e 6º de Educación de Primaria(Aulas EDIXGAL) só precisa mercar o Activity Book de Inglés. 

Axudas libros de texto para o vindeiro curso 2021/2022

A Orde do 6 de maio de 2021 regula a participación no fondo solidario de libros de texto e convoca axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria para o curso escolar 2021/22.

Este curso só recibirán vales de axuda para libros de texto o alumnado de 1 º e 2º de Educación Primaria.

O alumnado de 3º, 4º de Educación Primaria terá que solicitar libros do fondo de libros.

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria recibirá un ordenador do programa EDIXGAL.


PRAZO PARA PRESENTAR AS SOLICITUDES


 O prazo para presentar as solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2021 (este incluído).


 ORDES QUE REGULAN O PROCESO E DOCUMENTACIÓN



LISTAXE PROVISIONAL DE ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS 2021/22


No mes de xuño publicaremos no tabolerio do centro a listaxe provisional. Comunicaremos nesta web, e por medio de Abalar Móbil, a data de publicación.

Prazo de reclamación: dous días posteriores á publicación.


 LISTAXE DEFINITIVA DE ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS 2021/22


Na primeira semana de xullo publicaremos a listaxe definitiva

Os libros serán entregados ao alumnado o 1º día de clase do curso 2021/2022. Os libros non adxudicados deberán ser mercados polas persoas interesadas.


LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021/2022


Nos seguintes documentos poderedes descargar no seu momento a lista de libros para o curso 2021/2022.

 Relación de libros de texto para o curso 2021/2022 en pdf.

Listaxe definitiva de admitidos curso 2021/2022

 

PUBLICACIÓN DA LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2021/2022.

Comunicámos que está publicada a listaxe de alumnado admitido e excluido para o curso 2021/2022 no taboleiro de anuncios do interior do centro. Recordamos aos interesados que poden acceder ao estado do seu expediente, única e exclusivamente, a través da aplicación admisionalumnado coa Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre.

TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS EN PRAZO OBTIVERON PRAZA.

LEMBRAMOS QUE DEBERÁN FORMALIZAR A MATRÍCULA DENDE O 20 AO 30 DE XUÑO. 

Admisión Alumnado para o vindeiro curso 2021/2022

 

 

SOLICITUDE DE PRAZA CURSO 2021 / 2022  

Desde o día 1 de marzo e ata 22 o  do mesmo mes, está aberto o prazo de solicitude de praza no noso centro para novo alumnado ou alumnado procedente doutros centros educativos (a partir do día 20 de marzo a Sede Electrónica non admitirá a presentación de solicitudes para este procedemento). 

O procedemento está regulado polo Decreto 254/2012 Orde  do 12 de marzo de 2013 que o desenvolve e a Orde do 25 de xaneiro de 2017 que a modifica.

 

DOCUMENTOS DESCARGA
Solicitude de praza no centro do 1 de marzo ao 22 de marzo. ANEXO II.

Solicitude en liña na web da consellería.

ACCESO

Resultado do sorteo de letras de prioridade.

1º Apelido(W,S)

2º Apelido(B,F)

Vacantes ofertadas no CEIP Vistahermosa
Tríptico informativo dos servizos do centro

 

  • O día 23 de abril publicarase a listaxe provisional de admitidos e non admitidos.
    • Listaxe provisional de admitidos e non admitidos.(23/04/2021). Todo o alumnado que fixo a solicitude de admisión dentro do prazo establecido está admitido para o  vindeiro curso.

      O alumnado que fixo a solicitude fóra de prazo deberá esperar á resolución da Inspección educativa para saber se está admitido ou non.

  • Haberá unha semana de prazo para atender reclamacións.
  • O día 14 de maio publicarase a listaxe definitiva de admitidos. 
    • Listaxe definitiva de admitidos e non admitidos.(14/05/2021).

                            TODAS AS PERSOAS SOLICITANTES OBTIVERON PRAZA.

(Aquelas persoas que fixeron a solicitude fora de prazo deberán esperar pola resolución da inspección educativa para saber se foron ou non admitidas.

 

 

Documentación

Deberá presentarse a seguinte documentación na secretaría do centro:

 1.- Fotocopia do DNI do alumno/a. De non ter DNI, presentarase unha fotocopia da folla do libro de familia onde figure a alumna/o.

 2.- ANEXO II debidamente cumprimentado.(Non se admiten erros,tachaduras,borróns,tipexx…)

 3.- Certificado de matrícula expedido polo centro no que cursa estudos actualmente (só no caso de cambio de centro).

MOI IMPORTANTE: SÓ SE PODE PRESENTAR SOLICITUDE NUN ÚNICO CENTRO. A presentación de solicitudes en máis dun centro dará lugar á anulación de todas as solicitudes.

 


 

 

MATRÍCULA CURSO 2021/2022  


O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula entre o 20 e 30 de xuño. Poden adiantar a súa formalización ao 1 de xuño na secretaría do centro.

DOCUMENTOS DESCARGA
Formalización de matrícula. Do 20 ao 30 de xuño. Requisitos necesarios.

Solicitude de praza fora do prazo ordinario de matrícula.(Na xefatura territorial)

Documentación que acompañará á matrícula.

Solicitude de lingua materna en Ed. infantil

Autorización para usar as imaxes do alumnado con fins educativos.

Distribuir contido


by Dr. Radut