Entroidando con escornabots

taboleiro escornabot

Durante este mes fixemos unha recollida de información sobre as máscaras e traxes máis representativos do Entroido da provincia de Ourense. Escollemos once máscaras para formar este taboleiro escornabótico de entroido.

TABOLEIRO DE ESCORNABOT COS PERSONAXES DO CARNAVAL DE OURENSE

Actividade 1 Para alumnado de Infantil. Actividade ABN:
-Tiran o dado
-Desprázanse ese nº de celas polo taboleiro.
-Identifican a máscara.
-Programan o robot ata esa careta.

Actividade 2- Para alumnado de infantil e primaria - Recoñece Máscaras de Ourense a partir de detalles de cada unha

Actividade 3 -Dirixido a alumnas/os de primaria - Le as tarxetas e identifica o/a personaxe de cada localidade.

Tarxetas para imprimir e recortar

cartas detalles         tarxetas entroido
 Actividade 2   Actividade 3

Debuxos realizados polo alumnado de 4º e 6º de EP

Tarxetas descritivas: alumnas/os de 6º

Un Entroido de Pintura

Este ano o tema do Entroido foi a pintura. Cada clase escolleu un pintor ou pintora, un estilo artístico ou un cadro para lucir o venres no desfile.

Ed Infantil-  César Prada e as súas Lupitas

1º EP - Sopa Campbell de Andy Warhol

2º EP- Pintoras e pintores

3º EP- Frida Kahlo

4º EP- Fantasía de Matisse

5º EP- Pop Art

6º EP- Carnaval no museo

As Lupitas de César Prada

Mandados do Meco Pintor

O noso meco está inspirado e di que quere pintar un cadro. Mandados do meco pintor:mandados meco

Estáselle indo un chisquiño das mans, comezou coa Gioconda, agora anda coas Meninas, isto xa está a parecer un verdadeiro Museo. Seguide moi atentas/os aos seus mandados...collage entroido

"VIALÍN, AUTOESCOLA PARA PEQUES"

Unha maneira divertida de aprender seguridade vial, dirixida, neste caso, ás alumnas e alumnos de 5º e 6º de Educación Infantil.

Esta actividade está dentro do programa de actividades ofertado polo Concello de Ourense para este curso.

~ I have a dream ~ Peace Day

"I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character."

Martin Luther King.

Peace Day - Collaborative poster

"Sueño con que mis cuatro hijos pequeños algún día vivirán en una nación donde no serán juzgados por el color de su piel sino por el contenido de su carácter". Martin Luther King.

Friends, kindness, equality, tolerance, patience, respect...Imagine.

~You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one ~

Collaborative mural made voluntarily by primary school students, who enjoyed investing their free time in coloring, writing and proposing ideas about what they themselves understood by PEACE.

Mural colaborativo realizado de manera voluntaria por el alumnado de primaria, que gustó de invertir su tiempo libre en colorear, escribir y proponer ideas sobre lo que entendían ell@s mism@s por PAZ.

Thank you all!

You are very talented! Guiño

Construíndo a Paz con moita arte

-> Sempre é un pracer comezar o día con alegría: As Alumnas/os de 5º e 6º sorprenderon aos compañeiros/as,  interpretando a melodía "Oda á alegría" da 9ª Sinfonía de Beethoven á hora de entrar. Así dá gusto!

-> Contacontos pola PAZ. Rapazas e rapaces de 6º prepararon varios contos para contar, dramatizar nas distintas aulas dende infantil ata 5º de primaria. Relación de contos

-> Construíndo a PAZ con moita arte (Actividade encadrada dentro do proxecto dos pintores). Cada clase buscou unha obra de arte con temática inclusiva, solidaria, pacifista... para facer un crebacabezas para logo agasallar ás outras clases.

->  Acto conxunto no patio:

-Percusión corporal e canción: "O mundo é grande" de Mamá Cabra ("O reloxo sincopado" de Leroy Anderson)

-Manifesto escrito por Uxía V. de 6º de EP.

-Canción: "Imagine" de John Lennon

"RISCOS DE INTERNET E ACOSO ESCOLAR"

Charla ofrecida pola Policía Nacional e dirixida ao alumnado de 4º e 5º de Primaria.

O seu principal obxectivo é favorecer o bo uso das redes e alertar ás rapazas e rapaces dos perigos das mesmas.

Circular: Horario de atención ás familias.

Estimadas familias:

Informámoslles de que este martes, día 28 de xaneiro, non haberá reunións de titoría coas familias.

Do mesmo xeito facémoslles saber, que a partir do vindeiro mes de febreiro, e por motivos organizativos, as reunións de titoría quedan establecidas únicamente para os tres primeiros martes de cada mes, quedando os últimos martes reservados para labores dos equipos docentes.

A dirección.

Así brilla o Nadal

O 20 de decembro celebramos o fin do trimestre cun feiticeiro festival de Nadal: Contos e cantos, danzas, teatro e moito máis. Na seguinte presentación podedes ver unha selección de imaxes entrañables.

Gracias por celebrar con nós e Feliz Aninovo!