Skip to Content

Formalización Matrícula ACTUALIZADA

 

 

MATRÍCULA CURSO 2020/2021 (As ligazóns xa están operativas)  



O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula entre o 1 e 10 de xullo.

DOCUMENTOS DESCARGA
Formalización de matrícula. Do 1 ao 10 de xullo. Requisitos necesarios.

 

Solicitude de praza fora do prazo ordinario de matrícula.(Na xefatura territorial)

Documentación que acompañará á matrícula.

 

Solicitude de lingua materna en Ed. infantil

 

Autorización para usar as imaxes do alumnado con fins educativos.

 

Listaxe definitiva de admitidos curso 2020/2021

PUBLICACIÓN DA LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2020/2021.

Comunicámos que está publicada a listaxe de alumnado admitido e excluido para o curso 2020/2021 no taboleiro de anuncios interior do centro. Recordamos aos interesados que poden acceder ao estado do seu expediente, única e exclusivamente, a través da aplicación admisionalumnado coa Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre.

 

 

Informamos que todas as solicitudes en prazo obtiveron praza no centro.

Faga clic aquí para acceder á aplicación

Comunicado Fin de Curso

 

 

Estimadas familias:

Achegamos a información sobre o final de curso:  

1.- Mañá, venres 19 de xuño, remata o actual curso escolar 2019/2020.  

2.- Poderán acceder aos boletíns de notas a través da aplicación Abalarmóbil mañá dende as 11:00 h. 

3.- As familias que desexen facer unha reclamación sobre as cualificacións ou decisións de promoción e titulación disporán de cinco días hábiles, segundo se recolle no punto 11 do capítulo IV da Orde do 22 de xullo de 1997 así como no capítulo III Artigo 11 punto 2 da orde do calendario escolar 2019/2020. 

4.- Mañá venres tamén remata o prazo de reserva de praza no comedor escolar para o alumnado que está actualmente no centro. 

5.- O alumando de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria ten que entregar os libros de texto do Fondo Libros 2019/2020 que lle foron prestados durante o curso. A devolución levarase a cabo dende o luns día 22 de xuño  ata o martes día 7 de xullo en horario de 10:00 a 13:00 horas.  

6.- Todo o alumnado do centro deberá devolver libros de biblioteca que tivera na casa e os ordenadores prestados durante o confinamento antes do día 1 de xullo.

Para calquera aclaración o dúbida poden poñerse en contacto connosco a través das canles habituais. 

Agardando que todas e todos esteades ben, recibide un cordial saúdo. 

 

Asdo.: A dirección.

Convocatorias oficiáis( Concello, Goberno Autonómico, Goberno Central)

Estimadas familias:

Facémonos eco das convocatorias publicadas nas últimas datas polas entidades locais, autonómicas e estatais  e que poden resultar do seu interés.

 

O CONCELLO DE OURENSE AGASALLA CUN LIBRO

O Concello de Ourense comezará o vindeiro mércores, 1 de xullo, a campaña 'Un libro desconfina a túa imaxinación' para agasallar cun libro a todos os ourensáns nados entre o 1/1/2002 e o 31/12/2016. Esta acción pretende fomentar a lectura entre a mocidade á vez que axudar o comercio local e, concretamente, o sector libreiro, especialmente afectado polo peche decretado polo estado de alarma.

Acceda a toda a información premendo na imaxe.

 

 

ACTIVIDADES VERÁN DO CONCELLO DE OURENSE

Acceda a toda a información premendo na imaxe.

 

 

NUEVO BONO CUIDADO PARA FAMILIAS CON NIÑOS HASTA 12 AÑOS Y DEPENDIENTES

“La Xunta de Galicia acaba de anunciar cómo será elnuevo Bono Cuidado que atenderá a familias con niños de hasta 12 años y personas mayores o con discapacidad que eran usuarias de un centro de día u ocupacional.

Ligazóns: Prema AQUÍ AQUÍ NOTA DE PRENSA

 

INGRESO MÍNIMO VITAL

(Convocatooria estatal)

Se trata de una prestación por hogar que se pagará mes a mes y garantiza una renta de entre 462 y 1.015 euros en función de los miembros. El ingreso no será fijo, sino que complementará las rentas de las unidades familiares hasta llegar a esa cantidad.

Se podrá pedir a partir del 15 de junio. En las peticiones de los primeros tres meses se cobrarán con efecto retroactivo a 1 de junio.

Prema AQUÍ para descargar o documento informativo coas canles de solicitude.

Prema AQUÍ para consultar as preguntas frecuentes(FAQs)

Prema na imaxe e acceda a toda a información.

 

 

 

Listado Libros de Texto Curso 2020/2021

Listado libros de texto para o vindeiro ano 2020/2021

MOI IMPORTANTE: Ante a incerteza das condicións nas que se desenvolverá o vindeiro curso recomendamos a todas as familias que retrasen a súa compra alomenos ata o mes de xullo e que unha vez mercados, non os abran, non quiten precintos nin embalaxes, non lles poñan nome nin pegatinas de identificación. É importante ademáis que conserven os tickets de compra e que se aseguren de poder devolvelos no caso de que así fora necesario.   

O alumnado de 5º de educación Primaria non terá libros de texto pois iniciase neste curso o proxecto EDIXGAL. 

Faga Clic na imaxe para acceder ao listado

 

Listaxe provisional de admitidos curso 2020/2021

PUBLICACIÓN DA LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2020/2021.

Comunicámos que está publicada a listaxe de alumnado admitido e excluido para o curso 2020/2021 no taboleiro de anuncios interior do centro. Recordamos aos interesados que poden acceder ao estado do seu expediente, única e exclusivamente, a través da aplicación admisionalumnado coa Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre.

 

 

Informamos que todas as solicitudes en prazo obtiveron praza no centro.

Faga clic aquí para acceder á aplicación

 

Reserva de praza: Comedor, Almorzo e Acollida Temperá.

 

Estimadas familias:

Ábrese o prazo para solicitar praza no Comedor e no servizo de Acollida Temperá (con almorzo e sin almorzo), para o vindeiro curso 2020/2021.

O prazo para levar a cabo a reserva será ata o 19 de xuño para o alumnado que xa é usuario no curso actual e ata o 10 de xullo para o alumnado de nova incorporación. 

Dende as seguintes ligazóns poderán acceder á documentación necesaria:

  

INFORMACIÓN COMEDOR CURSO 2020-2021 LIGAZÓN

SOLICITUDE. Ten vostede que descargala, imprimila e, unha vez asinada, levala ao centro no horario de 10:00 a 13:00 h.

LIGAZÓN
DOMICILIACIÓN BANCARIA LIGAZÓN

Addenda Programacións

Axudas libros de texto para o vindeiro curso 2020/2021

 

A Orde do 12 de maio de 2020 regula a participación no fondo solidario de libros de texto e convoca axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria para o curso escolar 2020/21.

Este curso só recibirá vales de axuda para libros de texto o alumnado de 1 º e 2º de Ed. Primaria.

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria terá que solicitar libros dos que existan nos fondos do colexio.


 ONDE E COMO PRESENTAR AS SOLICITUDES


  • A presentación será preferentemente por vía telemática....AQUÍ
  • A seguna opción será por vía telefónica....988231410(de 10:00 a 13:00 h).
  • Se vostede non pode presentar as solicitudes por ningún dos medios anteriores deberá acudir ao centro tendo en conta o seguinte: só poderá acceder con mascarilla e luvas, só poderá acceder unha persoa á vez polo que terá que esperar o seu turno durante un tempo indefinido. 

PRAZO PARA PRESENTAR AS SOLICITUDES 


O prazo para presentar solicitudes rematará o día 19 de xuño de 2020 (este incluído).

 As ordes e a documentación:

Correción de erros:O recadro da base impoñible xeral da declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas do exercicio fiscal 2018 que figura publicado é o 432, cando o recadro correcto é o 435.


LISTAXE PROVISIONAL ADXUDICACIÓN DO FONDO LIBROS 2020/2021


Na primeira semana de xullo publicaremos no tabolerio do centro a listaxe provisional. Comunicaremos nesta web e por medio de Abalar Móbil a data de publicación.

Prazo de reclamación: dous días posteriores á publicación. 


 LISTAXE DEFINITIVA ADXUDICACIÓN DO FONDO LIBROS 2020/2021 


No mes de xullo, tres días despois da listaxe provisioial publicarase no taboleiro do centro a listaxe definitiva.

Os libros serán entregados ao alumnado o primeiro día de clase do vindeiro curso. Os libros que non lle sexan adxudicados deberán mercalos as familias.


Relación de libros de texto para o curso 2020/2021:

  • Relación de libros de texto para o curso 2020/2021. (A partir do 15 de xuño) 
  • Relación de material para a aula para o curso 2020/2021. (A partir do 1 de xullo)

Admisión Alumnado para o vindeiro curso 2020/2021(ACTUALIZADA)

 

 

SOLICITUDE DE PRAZA CURSO 2020 / 2021  

Desde o día 11 de maio e ata o 18 do mesmo mes, está aberto o prazo de solicitude de praza no noso centro para novo alumnado ou alumnado procedente doutros centros educativos (a partir do día 18 de maio a Sede Electrónica non admitirá a presentación de solicitudes para este procedemento). 

O procedemento está regulado polo Decreto 254/2012 a Orde  do 12 de marzo de 2013 que o desenvolve e a Orde do 25 de xaneiro de 2017 que a modifica.

 

DOCUMENTOS DESCARGA
Solicitude de praza no centro do 11 de maio ao 18 de maio. ANEXO II.

Solicitude en liña na web da consellería.

ACCESO

Resultado do sorteo de letras de prioridade.

1ºApelido(T,G)

2ºApelido(E,X)

Vacantes ofertadas no C.E.I.P. Vistahermosa
Tríptico informativo dos servizos do centro

 

  • O día 8 de xuño publicarase a listaxe provisional de admitidos e non admitidos.
  • Unha semana de prazo de reclamación.
  • O día 26 de xuño publicarase a listaxe definitiva de admitidos. 

 

Documentación

Deberá presentarse a seguinte documentación na secretaría do centro:

 1.- Fotocopia do DNI do alumno/a. De non ter DNI, presentarase unha fotocopia da folla do libro de familia onde figure a alumna/o.

 2.- ANEXO II debidamente cumprimentado.(Non se admiten erros,tachaduras,borróns,tipexx…)

 3.- Certificado de matrícula expedido polo centro no que cursa estudos actualmente (só no caso de cambio de centro).

MOI IMPORTANTE: SÓ SE PODE PRESENTAR SOLICITUDE NUN ÚNICO CENTRO. A presentación de solicitudes en máis dun centro dará lugar á anulación de todas as solicitudes.

 


 

 

MATRÍCULA CURSO 2020/2021 (As ligazóns xa están operativas)  



O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula entre o 1 e 10 de xullo.

DOCUMENTOS DESCARGA
Formalización de matrícula. Do 1 ao 10 de xullo. Requisitos necesarios.

 

Solicitude de praza fora do prazo ordinario de matrícula.(Na xefatura territorial)

Documentación que acompañará á matrícula.

 

Solicitude de lingua materna en Ed. infantil

 

Autorización para usar as imaxes do alumnado con fins educativos.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut