Proxecto lector

A CONTAR NO SAMAÍN

1, 2, 3... A contar no Samaín

Esta actividade plástica e visual, intégrase no PDI do centro "Un, dous, tres... a contar outra vez". O alumnado de 6º EP, elixiu un personaxe dos recursos documentais da biblioteca escolar (libros, vídeos, revistas, xogos ...) e converteuno nun ser tenebroso do Samaín

A Carapuchiña Vermella, o Gato de Chesire de Alicia, O Gato con Botas, Vítor Van Dort... personaxes fantásticos vestidos e maquillados para dar moito medo.

Os debuxos están feitos sobre cartón e colgámolos dunha gran tea de araña.

a contar no samaín

COCIÑA FESTIVA NO SAMAÍN

Hoxe cociñamos: Dedos terroríficos con salchichas e améndoas

A elaboración é moi doada. Saúl indícanos todo o proceso neste titorial:

titorial saúl

dedos terroríficos

Este obradoiro de cociña está encadrado no PDI do centro A COCIÑAR!

Tamén escribiron a receita no ordenador, aquí están totalmente entregados á actividade.

escribindo a receita

Alumnado de 3º de EP. Aula de lingua galega.

Como mellorar a nosa escola

A escola é de todas e de todos, seguro que tedes ideas fantásticas para mellorala.

O grupo de 3º contámosvos as nosas propostas para mellorar algúns aspectos do cole. (fai clic na imaxe)

propostas cole

A cociñar!

Prsesentámosvos o Proxecto Documental Integrado (PDI) deste ano "A Cociñar!"

Ao longo do  curso desenvolveremos o contido do proxecto con actividades, obradoiros, consellos saudables, gastronomía tradicional e internacional, música e boas prácticas.

Lectura Bilingüe: castelán-ucraíno

Día do Libro

Sofía, Diana, Ariadna, Sneshana, Saray e Dmytro, entre outro@s, participaron nunha lectura compartida do conto "El lugar más seguro del mundo"/ НАЙБЕЗПЕЧНІШЕ МІСЦЕ НА ЗЕМЛІ: Libro infantil ilustrado ESPAÑOL-UCRANIANO (EDICIÓN BILINGÜE) de PHILIPP WINTERBERG.

lectura bilingüe

Maleta viaxeira para a acollida do alumnado desprazado polo conflito en Ucraína.

Actos do día do libro:

- O alumnado do centro participou no Reto Literarioreto literario

Bookstagrammer - fotografías cun gran impacto visual que te envolven nas historias dos contos que representan.

- Roteiros con Beebot

- Lecturas intuitivas, POR... E CON Sorpresa

E. Infantil

E. Primaria

- Hospital de libros e obradoiro de contos infinitos.

Para ler máis: Blog da Biblioteca Escolar "A Sombra do Érbedo"

Proxecto Pintura, todo o  que poidas imaxinar!

Hoxe celébrase o bicentenario do Museo do Prado, abriu ao  público o 19 de noviembre de 1819 con 311 pinturas, hoxe expón máis de 1700 cadros. A quen non lle gustaría visitalo? Se queres facer unha ronda polo museo pica no seguinte hipervínculo ->Museo do Prado

Os cadros son os protagonistas

No cole tamén temos unha exposición de pintura de Alfredo Labajjo Grandío, o chamado Picasso Galego. Esta é unha escolma das pinturas reproducidas polo alumnado de 5º e 6º na clase de Plástica

hora de lerO mércores, mentres liamos a prensa na hora de ler, chamounos a atención a noticia da morte do pintor lucense Alfredo Labajjo Grandío, "O Picasso Galego"

Tras ler este tráxico suceso, xurdiunos o  interese por saber como actuar ante un desvaecemento ou ante a perda do pulso cardíaco. Pica na imaxe Guiño

Que facer cando alguén sofre un desmaioA aplicación dunha RCP pode salvarlle a vida a unha persoa que sufriu unha parada cardio respiratoria.

Aproveitamos para Facer UN PASEO POLA OBRA DO PINTOR Labajjo Grandío (publicado por José María Carricoba)

Actividade do "Proxecto de pintura" programado no Plan Lector

disfraces roald dahlFoi unha semana de celebración. De luns a xoves cumprimos cos mandados do meco. Como este ano estamos traballando no centro o proxecto documental integrado "Viaxamos ás Illas Británicas", todas as ordes ían dirixidas a converternos en verdadeiros/as turistas e viaxeiros/as do mundo.

O venres, 1 de marzo, celebramos desfile e baile de disfraces. Cada clase escolleu un conto e/ou novela da literatura inglesa ou personaxes británicos con relevancia na historia.

Personaxes de contos como Peter PanO Grúfalo, As viaxes de Gulliver, Robinson Crusoe, personaxes das novelas de Roald Dahl, Alicia no País das Marabillas, A Illa do Tesouro, Mary Poppins... Incluso houbo un grupo de rapaces e rapazas que inspirados trala lectura do libro de Iria Misa, "Mamá quero ser Ziggy Stardust", se decantaron por este personaxe creado por David Bowie.

Seguide disfrutando do Entroido! Guiño

Galería de imaxes

mama quero ser ziggy stardustO luns, 18 de febreiro, a escritora Iria Misa, recibiunos no Liceo de Ourense, para compartir a súa paixón pola literatura. Centrouse sobre todo no libro que acabamos de ler "Mamá quero ser Ziggy Stardust"

A temática do libro é promover a inclusión dos nenos e nenas transxénero. Conta a historia de Aine, un neno que vive a sua transición de nena a neno mentras cursa a educación primaria.

A autora emprega a música  e o carisma de Ziggy Stardust, personaxe creado polo músico David Bowie, como fío condutor de todo o que lle ocorre a Aine. Grazas a música pode expresarse como quere, vestirse como quere e vivir como quere.

Quen é Ziggy Stardust? "É un cantante de rock que tocaba unha guitarra azul de doce cordas e que chegou do espazo. Tiña o pelo de cor laranxa,  cun raio vermello que lle cruzaba o rostro. Ziggy era David Bowie na súa versión máis andróxina."

Los Andes podcast