Solicitude de praza

Admisión de alumnado curso 2024-2025

Listaxe provisional de admitidos/as

Finalizado o prazo de presentación de solicitudes de admisión para o curso escolar 2024/2025, comunícase que:

- TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS OBTIVERON PRAZA.

- Están expostas no taboleiro de anuncios do centro as listaxes provisionais do alumnado admitido.

- O prazo para formalizar a matrícula para os admitidos/as será do 20-30 de xuño.

SOLICITUDE DE ADMISIÓN 2024-2025

A QUEN VAI DIRIXIDO?

Ao alumnado de 2º ciclo de Educación Infantil, Educación Primaria que se incorpora ao sistema ou que cambie de centro.

O alumnado que continúa os estudos no centro ten garantida a súa permanencia.

CAL É O PRAZO PARA PRESENTAR AS SOLICITUDES?

Do 1 ao 20 de marzo.

ONDE PODO CUBRIR AS SOLICITUDES?

1.- Cubrir a solicitude informaticamente na web Admisión alumnado, descargala, asinala e entregala no centro.

2.- Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando dende os seguintes enlaces os documentos, cubrilos e presentalos firmados no centro:

3.- Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica: Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberedes acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital.

Normativa e manuais: www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

ONDE PRESENTO AS SOLICITUDES?

ONLINE: Con certificado dixital ou Chave 365.

NO CENTRO.

QUE DOCUMENTACIÓN DEBO ACHEGAR?

- Copia do Libro de familia

- Certificación de matrícula, no caso de optar a un curso distinto de 4º de EI.

- Calquera outra documentación xustificativa para acreditar a puntuación.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS DO CENTRO

OFERTA DE POSTOS ESCOLARES

EDUCACIÓN INFANTIL       EDUCACIÓN PRIMARIA
CURSO VACANTES   CURSO VACANTES
4º (3 anos) 20   4
5º (4 anos) 14   4
6º (5 anos) 5   0

Portal educativo: Escolarización

ÁREA DE INFLUENCIA DO CEIP VISTAHERMOSA

Información Xeral

Reserva de praza para o alumnado de 6º de Educación Primaria no IES O COUTO (centro adscrito).

O prazo de presentación de solicitudes é do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro.

- Pódese cumprimentar a solicitude a través da aplicación admisiónalumnado RESERVA DE PRAZA ON-LINE:  Solicitude>Reserva>Crea. Imprimidea e entregádea asinada no centro tamén se pode presentar por Sede Electrónica.

- IMPRESO EN PAPEL: cubrir a solicitude a man e entregala asinada no centro (na secretaría ou ao titor).

O impreso de reserva de praza deberá estar asinado por calquera das persoas proxenitoras ou acolledoras do alumno/a e deberá contar co consentimento expreso da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora no anexo I-bis.

Se non desexa que a súa filla/o continúe os seus estudos no IES O COUTO, deberá participar no proceso xeral de admisión como se fose alumnado novo, debendo presentar cumprimentado o Anexo II de admisión, no centro da súa preferencia do 1 ao 20 de marzo.

A non reserva de praza neste período causa perda do dereito preferente a unha praza no instituto adscrito.

A reserva adquirirá caracter vinculante e será incompatible coa presentación de admisión noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

CONCILIA DE NADAL. CONCELLO DE OURENSE

Hoxe ábrese o prazo para a inscrición nas actividades de conciliación para alumnado de Educación  Primaria, durante as vacacións de Nadal na Aula da Natureza.

Toca na imaxe para máis información

Concilia verán 2023 Concello de Ourense

Xa están publicados os prazos e toda a información sobre as ACTIVIDADES CONCILIA VERÁN organizadas polo Concello de Ourense.

Neste centro impartiranse campamentos xestionados polo Concello durante os meses de xullo e agosto.

Premede na imaxe para acceder a toda a información.

Xornada de Portas Abertas

O luns día 13 de febreiro e o martes día 14 de febreiro estaremos agardando as vosas visitas ao noso centro.

Somos o colexio que andabas a buscar, non o dubides e VEN A VISITARNOS!

FAI CLIC NA LIGAZÓN E ACCEDE A TODA A INFORMACIÓN

TRÍPTICO INFORMATIVO

Admisión de alumnado curso 2022-2023: Listaxe provisional de admitidos/as

Dende o 22 de abril de 2022 están expostas no taboleiro de anuncios do centro as listaxes provisionais de alumnado admitido para o próximo curso académico 2022-2023.

As listaxes definitivas publicaranse o 13 de maio.

O prazo para a formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

Decreto 13/2022, do 3 de febreiro: Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG)