Polos Creativos

OS MAIOS

A Festa dos Maios anuncia a chegada da primavera e das flores.

O noso Maio é unha armazón cuberta por unha rede, continuando coa proposta de Polos Creativos Tecendo Redes. Nazaret, Saúl, Olivia e Alicia son xa uns expertxs redeirxs. Adornámolo con flores feitas de material de reciclaxe (unha tarefa que temos pendente para os próximos días)

maios

Nas Coplas, os temas máis empregada son: o cole e os xogos do recreo, a tecnoloxía e o medio ambiente.

coplas 24 vh

TECENDO REDES

POLOS CREATIVOS.

Esta actividade é unha homenaxe ás REDEIRAS, unha profesión tradicionalmente feminina en Galicia.

Na aula de Plástica creamos un pequeno tear para que o alumnado de 6º practicara cun punto básico de tecido e creara unha peza de decoraciónde de parede para fotos, notas, colares... (Fai click na imaxe para ver as diapositivas)

tecendo redes

EQUILIBRISTAS CON MAKEY MAKEY

Nesta actividade as alumnas e alumnos de 6º constrúen distintas tirolinas con papel de aluminio que conectan á placa Makey MakeyDespois programan a placa con Scratch para que emita un son cada vez que o aro toque o circuíto.

equilibristas

O desafío é atravesar a tirolina sen tocala, se lles treme o pulso e a tocan irán perdendo vidas.

equilibristas paula  nico tirolina

KS Dinosauros. Xogando co pasado

Xogo de mesa para aprender a programar: o alumnado desenrola o pensamento computacional e a lóxica sen dispositivos electrónicos.

O alumnado de 1º de EP, debe guiar ao Dinosauro ata os seus ovos  colocando no labirinto as tarxetas de movemento axeitadas.

kITS SINGULARES. POLOS CREATIVOS. Actividade elaborada coa colaboración de Kayakasaurus

#8M GAITEIRAS LAPBOOK

Día Internacional da Muller

O alumnado de 6º de EP investigou e desfrutou da música das gaiteiras Cristina Pato e Susana Seivane. Este Lapbook é unha homenaxe a estas mulleres influíntes na área musical e interpretativa.

Con este libro interactivo desenvolven distintas habilidades STEAM,  rompendo cos estereotipos de xénero e potenciando un achegamento ao ámbito científico-tecnolóxico soldando e cableando circuítos eléctricos dun xeito creativo e estético.

- 8m lapbook gaiteiras de salial

Obradoiro de instrumentos

OBRADOIRO DE INSTRUMENTOS CON MATERIAL DE RECICLAXE

O primeiro reto para o alumnado de 5º de EP era construír un instrumento musical con diferentes materiais de refugallo. Logo tiñan que formar un grupo, preparar unha canción e gravala. Escollemos poemas de Rosalía como fío  condutor das interpretacións.

corda.

Instrumentos de vento e corda

vento corda

Instrumentos de percusión

percusión

MUSICANDO POEMAS DE ROSALÍA

Non hai mellor xeito de celebrar que cantando. O alumnado de 5º e 6º versiona poemas de Rosalía dun xeito moi creativo. Queres escoitalos? Estes son os poemas e as músicas empregadas:

Lugar máis fermoso: Doraemon

Alborada e Adiós ríos e adiós fontes: Bases de Rap

Nacín cando as plantas nacen: Lola Índigo (Casanova)Musicando a Rosalia

Musicando poemas de Rosalía de Castro de salial

COMPUTANDO CUNHA SOA MAN

#11F día da Muller e a Nena na ciencia

Como contan os ordenadores? O alumnado de 4º
realizou o obradoiro "Computando cunha soa man".

Computando cunha soa man de salial

Unha enxeñeira ou científica en cada cole

FLUÍDOS NON NEWTONIANOS

#11F Día da Muller e a nena na ciencia

A saliva das rás é un fluído Non Newtoniano que pode variar a súa viscosidade en función
da velocidade coa que a ra retrae a lingua.
As areas movedizas, o xel, o sangue, o iogur, o mel, a pintura... son algúns exemplos de
líquidos non newtonianos que poden comportarse como sólidos ou líquidos en función da
presión que lle apliquemos.
OBRADOIRO de Física Divertida: Viscosidade de Fluídos

Esta actividade ten como finalidade mostrar o traballo de enxeñeiras e científicas da USC  nas disciplinas coñecidas como STEM e o recoñecemento ao papel clave que desempeñan na comunidade científica e na tecnoloxía. Visualizamos os  vídeos compartidos pola USC e realizamos varios obradoiros.

11 F día Nena na Ciencia de salial

Laboratorio: Os elementos dun circuíto

A corrente eléctrica circula nos nosos fogares a través de circuítos eléctricos que a distribúen por todas as habitacións. Estes circuítos eléctricos permiten que se ilumine a lámpada cando acendemos un interruptor ou que se poña en marcha un electrodoméstico ao enchufalo á rede.

EXPERIMENTO para identificar os compoñentes básicos dun circuíto eléctrico.

circuíto eléctrico de salial