Matriculación

Admisión Alumnado para o vindeiro curso 2021/2022

SOLICITUDE DE PRAZA CURSO 2021 / 2022

Desde o día 1 de marzo e ata 22 o  do mesmo mes, está aberto o prazo de solicitude de praza no noso centro para novo alumnado ou alumnado procedente doutros centros educativos (a partir do día 20 de marzo a Sede Electrónica non admitirá a presentación de solicitudes para este procedemento).

O procedemento está regulado polo Decreto 254/2012 Orde  do 12 de marzo de 2013 que o desenvolve e a Orde do 25 de xaneiro de 2017 que a modifica.

DOCUMENTOS DESCARGA
Solicitude de praza no centro do 1 de marzo ao 22 de marzo. ANEXO II.

Solicitude en liña na web da consellería.

ACCESO

Resultado do sorteo de letras de prioridade.

1º Apelido(W,S)

2º Apelido(B,F)

Vacantes ofertadas no CEIP Vistahermosa
Tríptico informativo dos servizos do centro

• O día 23 de abril publicarase a listaxe provisional de admitidos e non admitidos.
    • Listaxe provisional de admitidos e non admitidos.(23/04/2021). Todo o alumnado que fixo a solicitude de admisión dentro do prazo establecido está admitido para o  vindeiro curso.

O alumnado que fixo a solicitude fóra de prazo deberá esperar á resolución da Inspección educativa para saber se está admitido ou non.

• Haberá unha semana de prazo para atender reclamacións.
  • O día 14 de maio publicarase a listaxe definitiva de admitidos.
    • Listaxe definitiva de admitidos e non admitidos.(14/05/2021).

TODAS AS PERSOAS SOLICITANTES OBTIVERON PRAZA.

(Aquelas persoas que fixeron a solicitude fora de prazo deberán esperar pola resolución da inspección educativa para saber se foron ou non admitidas.

Deberá presentarse a seguinte documentación na secretaría do centro:

1.- Fotocopia do DNI do alumno/a. De non ter DNI, presentarase unha fotocopia da folla do libro de familia onde figure a alumna/o.

2.- ANEXO II debidamente cumprimentado.(Non se admiten erros,tachaduras,borróns,tipexx…)

3.- Certificado de matrícula expedido polo centro no que cursa estudos actualmente (só no caso de cambio de centro).

MOI IMPORTANTE: SÓ SE PODE PRESENTAR SOLICITUDE NUN ÚNICO CENTRO. A presentación de solicitudes en máis dun centro dará lugar á anulación de todas as solicitudes.

MATRÍCULA CURSO 2021/2022

O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula entre o 20 e 30 de xuño. Poden adiantar a súa formalización ao 1 de xuño na secretaría do centro.

DOCUMENTOS DESCARGA
Formalización de matrícula. Do 20 ao 30 de xuño. Requisitos necesarios.

Solicitude de praza fora do prazo ordinario de matrícula.(Na xefatura territorial)

Documentación que acompañará á matrícula.

Solicitude de lingua materna en Ed. infantil

Autorización para usar as imaxes do alumnado con fins educativos.

AGARDÁMOSTE! VEN A VISTAHERMOSA!