Benvida

Web do Espazo abalar Acceso á E-Dixgal Concello Educación Servizo de Videoconferencia Webex
Blog da Biblioteca

Admisión de alumnado curso 2024-2025

Listaxe provisional de admitidos/as

Finalizado o prazo de presentación de solicitudes de admisión para o curso escolar 2024/2025, comunícase que:

- TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS OBTIVERON PRAZA.

- Están expostas no taboleiro de anuncios do centro as listaxes provisionais do alumnado admitido.

- O prazo para formalizar a matrícula para os admitidos/as será do 20-30 de xuño.

VERBATECA- LABORATORIO DE PALABRAS

Esta actividade forma parte do programa educativo do concello de Ourense, realizada no noso centro para nenos/as de  infantil.

Xogando, traballouse a observación, memoria, expresión oral e corporal, coordinación e coñecemento de palabras da nosa lingua sobre diferentes temáticas...

Esta actividade ten como obxectivos:
Potenciar o traballo en equipo.
Aumentar o vocabulario.
Crear unha comunicación afectiva e directa na que os alumnos e alumnas participen activamente.
Manter unha boa actitude de escoita.
Motivar á lectura por medio da oralidade.
Fomentar a imaxinación e a creatividade.

Base contraincendios de Toén

Visita á base de helicópteros

Bo día familias, déixovos por aquí un pequeno resumo dos bos momentos que vivimos na saída do venres.

Vistahermosa visita a Base Helicópteros

Un día xenial

Podedes descargar a presentación no ficheiro adxunto

Hixiene bucodental 4º

O pasado 5 de abril o alumnado de 4º de Primaria recibiu a visita  do hixienista dental do noso centro de saúde de referencia para realizar un OBRADOIRO DE HIXIENE BUCODENTAL, onde aprenderon sobre os bos hábitos e o coidado dos seus dentes.

VISITA Á BIBLIOTECA DO NOSO ENTORNO

O alumnado de 2º de primaria , visitou a biblioteca municipal da Ponte.

A bibliotecaria, explicoulles como identificar os libros dos andeis, despois a cativada participou nunha animación á lectura e tamén desfrutaron dun tempo libre de lectura.

ESPECTÁCULO DE MAXIA

O mago Paco, sorprendeunos co seu espectáculo de maxia.

....Que pasa cando se xuntan as historias dos contos coas palabras máxicas dos magos? Pois a maxia apodérase dos contos e os contacontos convértense en "Contamaxias"

PREME NA IMAXE  para ver algúns dos mellores momentos

MENÚ ABRIL

EQUILIBRISTAS CON MAKEY MAKEY

Nesta actividade as alumnas e alumnos de 6º constrúen distintas tirolinas con papel de aluminio que conectan á placa Makey MakeyDespois programan a placa con Scratch para que emita un son cada vez que o aro toque o circuíto.

equilibristas

O desafío é atravesar a tirolina sen tocala, se lles treme o pulso e a tocan irán perdendo vidas.

equilibristas paula  nico tirolina

DÍA DA POESÍA

Música e poesía: Alicia e Antía regálannos este poema musicado.

POESÍA E NATUREZA.

dia poesía

Se fas click na imaxe poderás ver a posta en escena.

Máis actividades no Blog da Biblioteca: Mes da poesía

KS Dinosauros. Xogando co pasado

Xogo de mesa para aprender a programar: o alumnado desenrola o pensamento computacional e a lóxica sen dispositivos electrónicos.

O alumnado de 1º de EP, debe guiar ao Dinosauro ata os seus ovos  colocando no labirinto as tarxetas de movemento axeitadas.

kITS SINGULARES. POLOS CREATIVOS. Actividade elaborada coa colaboración de Kayakasaurus