Educación plástica

8M

Semana repleta de traballos relacionados co Día da Muller:

- Ambientación do centro

- Mulleres galegas influíntes (ENDLG)

- As mulleres da nosa vida: elaborado por cada nena e neno do centro.

- Investigación, traballo e exposición da vida dunha muller influínte en cada aula

- Cancións e bailes "Todo pode ser" e "Coas botas listas para bailar" Nancy Sinatra ("These boots are made for walking")

botas bailar

TOCADE NAS IMAXES PARA AMPLIAR

#8M GAITEIRAS LAPBOOK

Día Internacional da Muller

O alumnado de 6º de EP investigou e desfrutou da música das gaiteiras Cristina Pato e Susana Seivane. Este Lapbook é unha homenaxe a estas mulleres influíntes na área musical e interpretativa.

Con este libro interactivo desenvolven distintas habilidades STEAM,  rompendo cos estereotipos de xénero e potenciando un achegamento ao ámbito científico-tecnolóxico soldando e cableando circuítos eléctricos dun xeito creativo e estético.

- 8m lapbook gaiteiras de salial

5º CONCURSO DE TARXETAS DE NADAL ANPA

O alumnado do CEIP Vistahermosa xa está mans a obra co tradicional Concurso de Tarxetas de Nadal organizado pola ANPA.

Trátase dunha actividade voluntaria que se realizará NO COLEXIO para que todas e todos conten coa mesma axuda e materiais.

O resultado de todo este traballo exporase nos "tendedeiros" do hall da entrada e formará parte da decoración e ambientación navideña do centro.

ANIMADE ÁS NENAS E NENOS A PARTICIPAR!!!

AGORA QUE SE ACHEGA O #25N

O día 25 de Novembro celébramos o día contra a violencia de xénero.

Compartimos algunhas actividades que fixemos.

Educación Plástica e Visual- Mural colaborativo co alumnado de 6º EP

cartel 25N

Música e E. Física Erre zenituzten-Danza. Homenaxe a todas as persoas adiantadas á súa época que sufriron a persecución, a violencia e a discriminación.

danza 25N

Aula de música: Titorial para facer unhas auténticas vasoiras de bruxa:

titorial vasoiras

Charlas e presentacións a cargo do equipo de benestar e convivencia. Enlace

MAGOSTO 2023

O pasado venres disfrutamos dunha estupenda xornada de magosto.

- Circuito de Xogos Populares (pano, sogatira, comba, zancos, chave, carreiras de sacos...) En equipos formados por nenas e nenos de todos os cursos, favorecendo a responsabilidade nos maiores e a socialización e autonomía nos pequenos.

- Manualidades: cestiños de castañas.

- Comida tradicional: bolos preñados e castañas.

Velaquí unha pequena mostra do acontecido.

CREAMOS CON CARTÓN E MATERIAL DE REFUGALLO

ESCOBAS DE BRUXAS NO 25N

Para homenaxear o día contra a violencia de xénero preparamos unha danza éuscara "Erre Zenituzten" que é un canto á liberdade e un himno á diversidade. As bruxas da nosa danza representan a todas as mulleres libres que foron perseguidas e maltratadas por ser valientes, bravas e únicas.

Para a danza precisabamos unha vasoira e construímos unha. Aquí vos deixamos os pasos para facer unhas auténticas vasoiras de bruxa:

titorial vasoiras

CESTIÑOS DE CASTAÑAS

O Magosto é unha festa de xogos, lume e castañas.

Despois dunha sesión de xogos tradicionais, chegaron os bolos preñados e un castañeiro asou as castañas no patio.

Para comelas quentiñas e deixar ben limpo o polideportivo, tiñamos preparados uns cestiños portacastañas. O noso deseño tiña dous lados, un para as castañas e o  outro para as cascas.

Festa si, pero con conciencia ecolóxica!

porta castañas

A CONTAR NO SAMAÍN

1, 2, 3... A contar no Samaín

Esta actividade plástica e visual, intégrase no PDI do centro "Un, dous, tres... a contar outra vez". O alumnado de 6º EP, elixiu un personaxe dos recursos documentais da biblioteca escolar (libros, vídeos, revistas, xogos ...) e converteuno nun ser tenebroso do Samaín

A Carapuchiña Vermella, o Gato de Chesire de Alicia, O Gato con Botas, Vítor Van Dort... personaxes fantásticos vestidos e maquillados para dar moito medo.

Os debuxos están feitos sobre cartón e colgámolos dunha gran tea de araña.

a contar no samaín

LETRAS GALEGAS 2023

Francisco F. del Riego. Escritor, xornalista, editor, profesor e político

O alumnado de 6º ilustrou estes cartaces na conmemoración desta data resaltando a faceta de Don Paco como gran escritor, editor, xornalista, divulgador, colaborador da BBC e como gran defensor da lingua galega.

Sulamita e Dani Marco, Mateo, Dacosta e Benja
Carla, Carlota e Saray Ezequiel, Sergio, Pablo e Pedro
Candela, Helena, Sofía, Xiana e Yosué

Os Maios

Durante esta semana o alumnado de 6º  trouxo flores, fiuncho, xestas e fento  e decoraron o Maio. Tamén escribiron coplas.

Os Maios

Música: Maios- Habelas Hainas