Actividades

O luns e martes, organizáronse xogos ambientados no medievo para dar por concluído o Proxecto Didáctico Interdisciplinar: "A Idade Media" e así despedir este curso da maneira que máis nos gusta: XOGANDO.

Repartimos os patios por recantos e actuamos en grupos burbulla no seguinte circuito de xogos:

• Obradoiro indiaca.
  • Torneo cooperativo.
  • Bolos
  • Carcassone ( Xogo de mesa)
  • Encesta no castelo.
  • Xadrez  (Cabalos e reis).
  • Busca na area o cabalo-cabaleiro-escudo. Ollo co dragón ! (Xogo de tacto).
  • Pinta o dragón con pataca en equipo.
  • Ponlle coroa, ollos e barba ao rei, ás ordes dos teus compañeiros  (Xogo de orientación).
  • Carreira de rás.
  • Tiro con arco.

Unha recompilación destas xornadas lúdicas.

Retratos de Xela Arias

Ao entrar un retrato de Xela cos portarretratos feitos polo alumnado usando material reciclado coas fotos da súa etapa de bebés.

Tódolos bebés son tu e ningún coma ti.
Tódolos nenos son tu e ningún coma ti.

retratos xela

Tamén deseñamos e imprimimos as letras do seu nome en 3D

retrato nome xela en 3D

Xela Arias encheu de cor e tenrura a entrada e os corredores do centro.

retratos Xela Arias

Rosalía de Castro. Teus doces cantares

O 24 de febreiro é o aniversario de Rosalía de Castro e queremos homenaxeala realizando a seguinte actividade:

Gravade e achegade un vídeo curto con música a partir dun poema de Rosalía. Podedes cantar, movervos libremente cunha das cancións, ler con ritmo un poema, facer a vosa propia versión, crear un Stop-Motion, unha presentación de diapositivas… Debido á situación que estamos a vivir, propoñémosvos realizala nesta semana dende os fogares e animámosvos a que participedes todas/os.  Esperamos os vosos vídeos!

Proposta da Asociación de Escritores de Lingua Galega

Podedes achegar as gravacións picando no seguinte enlace:

Rosalía Desconfinada

1. Accede a través dunha conta de correo

2. Grava o vídeo pulsando Record a response

3. Ao picar na frecha verde subirá automáticamente.

4. Se usas o móbil, descarga a APP Flipgrid e escribe o código da actividade: https://flipgrid.com/4af3942e

#rdc_2021 #TeusDocesCantares   #CoaForzadeRosalía

O tema do Entroido deste ano será a Idade Media. Fai click na imaxe para vela ampliada

Mandados meco 2021

E por se vos interesa a información

unha lembranza vos imos dar:

O do luns, do martes e do mércores

Teredes que acumular.

Organiza Biblioteca, ENDL e AAEE. Proxecto da Idade Media

LETRAS GALEGAS 2020

Coreografía da canción "As pitas baixo a choiva" A banda das pitas.

Só necesitades un paraugas e moito ritmo

Grazas a tod@s @s nen@s e compañeir@s pola vosa axuda!

Actividade interdisciplinar de Educación Física, Música e Biblioteca.

LETRAS GALEGAS 2020

En música versionamos a  "Alborada das Pitas" by A Banda das Pitas. Canción creada pola coordinadora de Equipos de Normalización Lingüistica de Ferrolterra.

Teleaprendizaxe Música na Aula Virtual

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

R. Carvalho Calero foi o primeiro profesor universitario de Lingüística e Literatura Galega na Universidade de Santiago de compostela. Coñece a vida e a obra do autor con esta presentación escrita por Uxía L. de 6º EP

Cómic realizado polo alumnado de 6º EP.

Proposta 1: transforma o conto "A pitas baixo a choiva" e R. Carballo Calero nun cómic.

Proposta 2: Debuxa unha historia ilustrada inspirándote na cancion "Alborada das pitas" de A banda das pitas.

Teleaprendizaxe Lingua Galega na Aula Virtual:

Na clase de infantil de 5 anos, para festexar o Día de Rosalía, escribiron e ilustraron o poema de Rosalía de Castro "Adiós ríos, adiós fontes"

Aquí están co poemario que compartiron con toda a escola o Día Internacional da Muller.

adios rios adios fontes

Dedicado a Maruja Mallo

Proxecto Pintura

Promovéronse actividades diversas para coñecer a figura desta
pintora galega e da etapa cultural que lle tocou vivir:

-Reproducións de cadros da pintora.

"Sorpresa de Trigo" de Maruja Mallo pintado polo alumnado de educación
infantil.

-Retratos, creación literaria e xogos de palabras.

-Biografía.

-A Xeración Feminista do 27-As Sinsombreiro.

-M Mallo e as simetrías matemáticas

-Mulleres pioneiras,  mulleres poetas, científicas, artistas, innovadoras...

M agnífica

U nica

L ibre

L oitadora

E xtraordinaria

R ebelde

24 de febreiro, Día de Rosalía

Unímonos a proposta da Asociación de Escritores en Lingua Galega e traballamos co poema "Adiós ríos, adiós fontes" de Cantares Gallegos para tratar o tema das migracións, en todos os seus aspectos.  #ErrantesPoloMundo_rdc_20
1-"Galería de arte de  Rosalía errante" - En pequenos grupos, as alumnas e alumnos de 5º e 6º de EP, pintaron un cadro inspirado nunha estrofa do poema e que pretendía expresar sentimentos como a morriña, a dor, o abandono, a tristura, o medo... que se sofren ao ter que emigrar.

2- Recitado do poema, enfatizando no sentimento de tristura ao despedirse do fogar e da terra por ter que emigrar e coloquio na aula sobre a emigración, empatizando e comprendendo a situación de numerosas compañeiras e compañeiros.
3- Interpretación da versión de Amancio Prada, vocal e instrumentalmente, á hora da entrada nas aulas.
4- O alumando de 6º de E. Infantil escribiron o libriño "Adiós ríos, adiós fontes" escribindo e ilustrando cada estrofa do poema.

Actividades encadradas no proxecto interdisciplinar de centro "A pintura" e  relacionadas coa proposta da AELG #Errantes Polo Mundo_rdc_20