blogue desalial

COMPUTANDO CUNHA SOA MAN

#11F día da Muller e a Nena na ciencia

Como contan os ordenadores? O alumnado de 4º
realizou o obradoiro "Computando cunha soa man".

Computando cunha soa man de salial

Unha enxeñeira ou científica en cada cole

FLUÍDOS NON NEWTONIANOS

#11F Día da Muller e a nena na ciencia

A saliva das rás é un fluído Non Newtoniano que pode variar a súa viscosidade en función
da velocidade coa que a ra retrae a lingua.
As areas movedizas, o xel, o sangue, o iogur, o mel, a pintura... son algúns exemplos de
líquidos non newtonianos que poden comportarse como sólidos ou líquidos en función da presión
que lle apliquemos.
OBRADOIRO de Física Divertida: Viscosidade de Fluídos

Esta actividade ten como finalidade mostrar o traballo de enxeñeiras e científicas da USC  nas disciplinas coñecidas como STEM e o recoñecemento ao papel clave que desempeñan na comunidade científica e na tecnoloxía. Visualizamos os  vídeos compartidos pola USC e realizamos varios obradoiros.

11 F día Nena na Ciencia de salial

OS MANDADOS DO MECO

Chega o Entroido a Vistahermosa!  E o Meco Manda

1, 2 , 3 ... A CONTAR OUTRA VEZ

O Meco está inspirado e un conto che vai contar,

presta moita atención xa que o vas ter que imitar.

Estes son os mandados do Meco que comezarán a semana que vén (non son acumulativos.)

O meco manda

Moitas grazas pola vosa colaboración familias.

O RELOXO SINCOPADO

O mundo é grande. Canción para o día da Paz

A música é de Leroy Anderson "O reloxo sincopado" e a letra de Tomi López

Proposta didáctica:

música aula

Estrutura da canción: AA'BCAA'

PARTE A: Sentados en círculo, cunha goma na man dereita,  pasala á compañeira/o que está á esquerda.

PARTE A': Cambiar a  goma de man e pasar a pelota a quen estea sentado á nosa dereita.

PARTE B: Coller a goma e cambiala de man.

PARTE C- instrumental. Acompañar a canción con instrumentos de percusión de metal. Diferenciar os sons longos e curtos.

Laboratorio: Os elementos dun circuíto

A corrente eléctrica circula nos nosos fogares a través de circuítos eléctricos que a distribúen por todas as habitacións. Estes circuítos eléctricos permiten que se ilumine a lámpada cando acendemos un interruptor ou que se poña en marcha un electrodoméstico ao enchufalo á rede.

EXPERIMENTO para identificar os compoñentes básicos dun circuíto eléctrico.

circuíto eléctrico de salial

A cantar panxoliñas

Rapazas e rapaces de 4º cantan e acompañan con percusión corporal este pupurri de panxoliñas tradicionais. Unha canción  do grupo os Inhumanos "Navidades NO Inhumanas" (campaña solidaria "Por un mundo menos inhumano")

Asigna ritmo as panxoliñas de salial

PAPER CIRCUITS: Tarxetas de Nadal

O PODER DA LUZ

Novembro Mes da Ciencia nas Bibliotecas

O alumnado de 6º participa na Misión Alba, un proxecto científico con 4 etapas nas que hai que ir resolvendo retos.

Visualiza as 10 diapositivas onde se mostran os diferentes experimentos realizados coa luz:

O poder da Luz. Misión Alba de salial

DANZA ÉUSCARA

25 N DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Compartimos o vídeo da danza éuscara "Erre Zenituzten" para que a  vaiades ensaiando para bailar todos xuntxs.

danza

En recordo de todas aquelas mulleres, adiantadas á súa época. O seu recordo vive na natureza e en cada un de nós

Musika: Larrabetzuko Bizkargi Dantza Elkarteko gazteek egindako koreografia Xabi Solanoren "Erre Zenituzten" kantan oinarrituz

AGORA QUE SE ACHEGA O #25N

O día 25 de Novembro celébramos o día contra a violencia de xénero.

Compartimos algunhas actividades que fixemos.

Educación Plástica e Visual- Mural colaborativo co alumnado de 6º EP

cartel 25N

Música e E. Física Erre zenituzten-Danza. Homenaxe a todas as persoas adiantadas á súa época que sufriron a persecución, a violencia e a discriminación.

danza 25N

Aula de música: Titorial para facer unhas auténticas vasoiras de bruxa:

titorial vasoiras

Charlas e presentacións a cargo do equipo de benestar e convivencia. Enlace