Festas tradicionais

coplas 22

altavozCantamos as Coplas

ENTROIDO 2022

Semana intensa e animada no colexio

- Mandatos do Meco: co aniversario de Rosalía de Castro integrado.

- Desfile: seguindo o proxecto da biblioteca deste ano "ECOMUNDI", concienciándonos sobre o respecto e o coidado do noso planeta.

- Baile: preparación dunha coreografía para a canción "Madre Tierra" de Chayanne na que participou todo o alumnado do centro.

Aquí unha pequena mostra do acontecido.

Álbum de diapositivas O Entroido EcoMundi

NADAL 2021

E despois dun inicio de mes un tanto difícil, por fin chegou o Nadal!!!

Días cargados de emocións e actividades:

- Visita de Papá Noel con agasallos (xestionada pola ANPA).

- 3º Concurso de postais de Nadal organizado pola ANPA.

- Decoración do barrio (iniciativa da Asociación de veciños do barrio de Vistahermosa).

- Interpretación do baile e canción "Volver a casa por Nadal" Xababanda.

- Master class de alumnado de 6º e 4º de primaria para todo o cole cantando e bailando panxoliñas tradicionais.

- Decoración do centro.

Moitas grazas a toda a comunidade educativa polas vosas iniciativas e colaboración.

BOAS FESTAS!!!

MAGOSTO

Semana de magostos na localidade, e por suposto no cole de Vistahermosa tamén.

Manualidades, robótica, comida típica e xogos tradicionais. Pasámolo en grande!!

Grazas por toda a axuda!

Robots no San Martiño

Canción do Magosto

VENRES TERRORÍFICO

Este Samaín tróuxonos moitos disfraces, arrepiantes cabazas, xogos con material reciclado e reutilizado, actividades na biblio e terrorífico desfile.

Mural Samaín con vampis e arañas 3D

Unha gran xornada

Grazas a todas e a todos pola colaboración e axuda.

Outras actividades encadradas no Programa Biblioteca Creativa:

Escape de Samaín

- EscornaBots e vampi-números 3D

Celebramos a Festa dos Maios compoñendo e cantando coplas. Enchendo o patio de cantigas e tradición.

Cantade un Maio - 3º EP

coplas 3º

Letra: Lúa e Kaili de quinto de primaria

As coplas de  4º

coplas 4

Letra alumnado de cuarto de primaria

As coplas de 5º EP

Coplas 5º

#CantádemeUnMaio

Imos de ruada cos escornabots

Durante a semana de Entroido,  estivemos percorrendo a provincia cos escornabots e cos personaxes típicos de cada vila.

Co libro guía  "Os Bolechas, o Entroido ourensán 2021" e con este xogo aprendemos a recoñecer cada máscara, traxe e tradición á vez que mantemos vivo o espírito desta entrañable festa nestas datas tan excepcionais.

Material para xogar: un taboleiro co mapa de ourense, máscaras, escornabots e o libro dos Bolechas.

Biblioteca creativa

Semana de Entroido no colexio. Comezamos cos mandados do Meco e rematamos cun desfile medieval.

Aquí unha mostra do acontecido.

O tema do Entroido deste ano será a Idade Media. Fai click na imaxe para vela ampliada

Mandados meco 2021

E por se vos interesa a información

unha lembranza vos imos dar:

O do luns, do martes e do mércores

Teredes que acumular.

Organiza Biblioteca, ENDL e AAEE. Proxecto da Idade Media

Moitas emocións no último día de cole antes das vacacións de Nadal: premios do concurso de postais, visita e agasallo de Papá Noel e espectáculo sorpresa.

Moitas grazas á ANPA, ao xurado e a todas as persoas que fixeron posible esta xornada tan especial.