Biblioteca creativa

MUSICANDO POEMAS DE ROSALÍA DE CASTRO

DÍA DE ROSALÍA

Non hai mellor xeito de celebrar que cantando. O alumnado de 5º e 6º versiona poemas de Rosalía dun xeito moi creativo. Queres escoitalos? Estes son os poemas e as músicas empregadas:

Lugar máis fermoso: Doraemon

Alborada e Adiós ríos e adiós fontes: Bases de Rap

Nacín cando as plantas nacen: Lola Índigo (Casanova)

Acompañan as cancións con instrumentos construídos con diferente material de refugallo.

Musicando poemas de Rosalía de Castro de salial

Ademáis desta realizáronse moitísimas máis actividades conmemorando este día:

- Elaboración de murais co retrato de Rosalía

- Visita do alumnado de 6º por todas as aulas para falarlles sobre os aspectos máis importantes da vida e obra de Rosalía de Castro.

- Fabricación de minilibros sobre a autora.

- Creación de preciosos marcapáxinas.

TOCA NA IMAXE PARA AMPLIAR

COMPUTANDO CUNHA SOA MAN

#11F día da Muller e a Nena na ciencia

Como contan os ordenadores? O alumnado de 4º
realizou o obradoiro "Computando cunha soa man".

Computando cunha soa man de salial

Unha enxeñeira ou científica en cada cole

O PODER DA LUZ

Novembro Mes da Ciencia nas Bibliotecas

O alumnado de 6º participa na Misión Alba, un proxecto científico con 4 etapas nas que hai que ir resolvendo retos.

Visualiza as 10 diapositivas onde se mostran os diferentes experimentos realizados coa luz:

O poder da Luz. Misión Alba de salial

RETO 1

Constrúe un kamishibai con material de refugallo para contar historias

RETO 2

Deseña e constrúe un circuito para o beebot, no que haxa unha ponte.

OBRADOIRO DE BOOKTRAILERS

Lectura e creación audiovisual

Roi Guitián, guiou ao alumnado de 5º neste reto: gravar e editar o trailer dun libro.

Os pasos que seguimos foron os seguintes:

-A rapazada, en grupos de 3 ou 4 escolleron un libro e fixeron un storyboard (debuxando e/ou escribindo o que querían gravar).

A continuación fixeron a gravación coa tablet en diferentes escenarios do centro e logo editaron o vídeo coa aplicación CapCut. Se fas click nos elementos interactivos iconos interactivos poderás visualizar os 6 booktrailers.

Estes son os primeiros booktrailers pero seguro que virán moitos máis!

OBRADOIRO STEAM CON PAOLA GUIMERÁNS

Obradoiros con Paola Guimeráns, experta en Deseño, Téxtiles intelixentes e ensinanzas STEAM.

Desenvólveronse 3 talleres nos que as rapazas e rapaces crearon circuítos, camisetas intelixentes e cómics interactivos  partindo do proceso de "deseñar facendo".

1- Comezamos con Circuitos en papel, o alumnado de 4º fixo circuítos eléctricos con papel condutor e un LED,  co que iluminou unha casiña construída con papiroflexia.

2- Placa Make Makey. En 5º programaron con scratch e deseñaron un cómic interactivo.

3- Microbit e Make Code neste  obradoiro  a rapazada de 6º deseñou unha camiseta con luces, música, detectores de temperatura... traballando en equipo,  creou programas sinxelos descubrindo as posibilidades da placa microbit.

Este obradoiro enmárcanse no proxecto Biblioteca Creativa

As árbores alimentan en LSE

Poesía en Lingua de signos

O alumnado de 3º signa e recita o poema "As árbores alimentan" en Lingua de Signos, un poema saboroso do libro "Poemas con piruleta" de Carlos Fontes.

As árbores dannos madeira, combustible, alimento, fermosura, menciñas, son o fogar de moitos animais... e tamén nos dán os versos deste poema co que aprendemos a signar as árbores froiteiras e os seus froitos en lingua de signos.

Voces: Alicia, Jimena, Saúl, Rubén, Bryan, David, Bruno e Anna.

Música: O camiño dos paxaros de Magín Blanco. Álbum Camiños

EMPRENDER E APRENDER A TRAVÉS DA IMPRESIÓN EN 3D

Día Internacional da Muller

O alumnado de 6º de EP deseña e imprime pezas en 3D con temática do 8M. De entre todas as pezas eliximos o deseño de Benjamín e imprimímolo para agasallar á todo o alumnado e ao persoal do centro.

peza de Benja

En plástica deron forma aos seus deseños usando o programa Tinkercad, coa impresora 3D o alumnado Crea, Deseña e Imprime.

peza en 3D

ROSALÍA PEQUENIÑA EN LINGUA DE SIGNOS

Día de Rosalía

Alumnas e alumnos de 3º de Educación Primaria celebran o Día de Rosalía signando estas estrofas de "Rosalía Pequeniña" do Álbum musical de Uxía.

Na clase de Lingua Galega foméntase a adquisición de vocabulario básico en LSE como apoio á comunicación oral. A súa aprendizaxe desenvolve habilidades comunicativas, mellora a expresividade, aumenta a memoria e o alumnado desfruta signando.

Rosalía pequeniña LSE

Signan: Rubén, Bruno, Breixo, Saúl, Jimena e Olivia.

Voces: Breixo e Olivia

Gravación do vídeo: Dani