Ed. Infantil

Teatro Pingüín

Hoxe desprazouse ao Auditorio o alumnado e as mestras de EI para desfrutar da representación "Pingüín".

Obra premiada ao mellor espectáculo no World Arto Festival of Puppets de Praga en 2004 e Premio á mellor proposta dramática na Fira de Titelles de Lleida no ano 2000.

Esta obra aborda o tema da difícil situación á que se enfrenta un neno cando ten que compartir o cariño e a atención da súa familia cun novo irmán que chega. O noso "príncipe destronado" deberá superar esta proba dándose conta de que gañou unha amizade para toda a vida.

Aprender a compartir e madurar coma persoas.

GRADUACIÓN 6º DE INFANTIL

Xa estamos a piques de rematar este curso, co que finaliza unha fermosa etapa chea de vivenzas que non imos esquecer.

A titora Laura e todas as profes que estivemos con vós en infantil, desexámosvos,

MOITA SORTE EN PRIMARIA!

promoción inf 2023

Os nenos e nenas de 6º de infantil xa están listos para que xogues con eles a gradualos/as

"FEO" de Caramuxo teatro.

Hoxe o alumnado de infantil, asistiu ao auditorio municipal para ver a obra de teatro "FEO" da compañía Caramuxo teatro, dentro do programa de actividades escolares Afundación.

Inspirado no conto "O Parrulo Feo" de Hans Christian Andersen. A pequena fábrica de parrulos de goma (Papero Giallo) produce todos os días centos e centos de parrulos do mesmo tamaño e cor, mais un día sae un parrulo diferente...

A obra é un canto á diversidade e á reivindicación da esencia propia, incidindo na importancia de coñecérmonos e aceptármonos como somos.

MIRA QUE BOCA

Hoxe visitounos o Hixienista do centro de saúde "Novoa Santos", para sensibilizar aos escolares de infantil da importancia que ten unha alimentación saudable e o cepillado de dentes para unha boa saúde buco-dental. Tamén ensinounos como cepillar os dentes e recordounos que se debe facer como mínimo tres veces ao día despois de cada comida, durante 2 minutos.

PROMOCIÓN 2019-2022, 6º de Infantil.

vivenzas graduados 6º inf

A titora Tere e todas as profes que estivemos con vós en infantil, desexámosvos ... MOITA SORTE EN PRIMARIA!

EMERXENCIA, XOGO SIMBÓLICO

En infantil, xogamos a resolver unha emerxencia e asi tamén lle dimos unha utilidade ao noso teléfono que comunica a aula de 4º coa de 5º de infantil.

O NOVO PARQUE DO CEIP VISTAHERMOSA

Os máis peques do cole xa teñen un novo parque.

Así de contentos/as disfrutan tódolos días.

Dedicado á Promoción 2017-2020 -  Con moito agarimo, a profe Ángeles

Unha maneira divertida de aprender seguridade vial, dirixida, neste caso, ás alumnas e alumnos de 5º e 6º de Educación Infantil.

Esta actividade está dentro do programa de actividades ofertado polo Concello de Ourense para este curso.

GRADUACIÓN 6º DE INFANTIL

Familias... Queremos compartir con vós este pequeno acto de graduación tan importante e emotivo.

A profe Tere e as demáis profes que estamos en infantil desexámosvos moita sorte en PRIMARIA.