CCP + D. orientación + Ed. Infantil + Primeiro ciclo + Segundo ciclo + Terceiro ciclo + Xef. de estudos

GRADUACIÓN 6º DE INFANTIL

Familias... Queremos compartir con vós este pequeno acto de graduación tan importante e emotivo.

A profe Tere e as demáis profes que estamos en infantil desexámosvos moita sorte en PRIMARIA.

VISITA: "HORTO URBÁN"

Os alumnos/as de 6º de infantil visitaron o "Horto Urbán", para participar na actividade programada polo concello de Ourense: Cultivando alimentos.

Este horto está ubicado na zona de Mariñamansa,  onde cultivan os veciños/as. Estivemos moi atentos/as ás explicacións da monitora sobre: Plantas mediciñais, como se traballa un horto e que plantar no horto. Despois realizamos un taller de plantación.

Pasamos unha maña divertida en faena agrícola.

VISITA Á GRANXA KIRIKO

O alumnado de Educación Infantil, xunto coas súas profes, foron de excursión a esta granxa escola situada en Fornelos de Montes (Pontevedra). Co fin de fomentar o contacto coa natureza, disfrutar das actividades programadas como o acercamento aos animais, visita ó horto , plantación de sementes, taller de cociña para facer galletas e xantar nun entorno natural moi agradable

Período de Adaptación 2018/2019

PODES DESCARGAR UNHA COPIA EN PDF PREMENDO NESTE ENLACE.

Os cativos gozan do Xoves de Comadres

Alumnos de varios centros educativos da nosa cidade desplazaronse á praza maior para participar nunha das actividades con mais tradición do entroido da capital. Os nenos e nenas de 5º curso do noso colexio poideron disfrutar onte da ancestral batalla de sexos que representan estes xoves de comadres e compadres.

"Morran as comadres, fóra brazos e pernas, non quede viva ningunha, todas tiradas na terra"

Ligazón á galería de imaxes da Voz de Galicia:

Ligazón á galería de imaxes da Región:

¡¡¡A terrorífica historia da Bruxa Catuxa e os nenos de primeiro!!!