Anímádevos a facer vós mesmas/os estes pratos que encherán de cor a vosa mesa

PDI: A cociñar!

PROMOCIÓN 2013-2022

promoción 2022

orla 6

ACTIVIDADES NO RÍO LONIA

Actividade "Gústame o meu río: ensíname a coidalo"

Promovida pola Confederación Hidrográfica do Miño-Sil (CHMS)

Alumn@s e mestres desprazámonos ata o río para participar nunha clase medioambiental totalmente práctica: Convertémonos en investigadores e investigadoras arredor de 4 mesas de traballo colocadas á beira do río Loña, nas que repasamos o ciclo da auga, a fotosíntese e a evapotranspiración de xeito práctico. Medimos os niveis de PH, Temperatura, Turbiedade e de osíxeno da auga. E recoñecemos pegadas da fauna e macroinvertebrados presentes na auga e nas proximidades.

Estas actividades promoven o contacto co entorno natural e fomentan actitudes respectuosas co medio ambiente e en especial coa auga e cos ecosistemas fluviais.

actividade gústame o río

río Loña

- MÁIS FOTOS NA GALERÍA DE IMAXES

# 8 M VOCES BRAVAS

Día Internacional da Muller

- Quen e Quen? Mulleres relevantes na historia. Xogo para identificar ás mulleres polo seu legado na historia.

- Algo que dicir. Realizamos pancartas con frases feministas e mensaxes reivindicativas sobre: Igualdade, dereitos, a paz, contra a violencia, liberdade...

- Algo que contar
"Monstro Rosa", Trata a diversidade e a liberdade  e "Monstro Azul",Trata o respecto, a convivencia e a empatía, de Olga de Dios.
 "Que lles pasa ás princesas?" de Felicia Redondo. ...Están fartas de facer sempre o mesmo. Xogo de atención, co escornabot, para buscar no taboleiro os príncipes ras iguais.

- Adaptación da letra da canción Ai Mamá de Rigoberta Bandini e interpretación durante a concentración no patio.
aimama pancarta 8m

- Concentración pola Igualdade. Dedicada ás mulleres máis importantes da nosa vida.

Instrumentos musiECOlóxicos

PDI  EcoMundi

Démoslle un segundo uso ao material de refugallo e transformámolo en instrumentos musicais.

Instrumentos musiECOlóxicos de percusión

percusión

Instrumentos musiECOlóxicos de vento

AEROFONOS

Instrumentos musiECOlóxicos de corda

cordofonos

Proxecto Didáctico Interdisciplinar ECOmundi

Videoclips con poemas de Rosalía

#SementadePensamentos  Premios Rosalía de Castro
Estes son os videoclips gañadores:
Aos mellores efectos especiais Videoclip de Elías, Dani e Gabriel
negra sombra

Á Mellor música orixinal e danza:  Videoclip de Adriel, Bea, Ían e Nara
alborada

Ao Mellor guión orixinal: Videoclip de Adriana A, Kaili, Lúa e Adriana C.
videoclip non quero mais dramas

Queridas familias:

A semana do 21 ao 25 de febreiro celebraremos o ENTROIDO no cole. A temática é “ECOMUNDI” - confección de disfraces e complementos seguindo a regra dos 3R.

ECOMUNDI

Atent@s aos mandados do Meco.

- Este LUNS se ao cole queres entrar, algo na cabeza deberás levar.

- Se o MARTES non te queres vestir, en pixama podes vir!

- O MÉRCORES día de Rosalía é, unha flor e un poema deberás poñer.

- Se o XOVES te queres divertir, reutiliza un disfrace a elixir.

- O VENRES, se o Entroido queres gozar co traxe  EcoMundi  deberás desfilar.

Coordina equipo ENDL, AAEE e Biblioteca

Feliz día Mundial da Radio

O trece de febreiro é o Día Mundial da Radio. Celebramos este día publicando a entrevista realizada polo alumnado de 5º de EP á escritora galega Andrea Maceiras.

Non hai fronteiras. Día da Paz 2022

Cantamos e bailamos coas Tanxugueiras esta canción que reivindica a diversidade, a integración, pero tamén a diversión por medio do canto e do baile. Esta canción pon en valor o idioma, as tradicións e a nosa cultura en xeral.

Neste vídeo recollemos os ensaios e a actuación do Día da Paz: Aprendemos a signar "Non hai fronteiras" en lingua de signos, e a dicilo en éuscaro, en catalán ou en bable.

día da Paz

Tamén podes ver:

Ensaios Coreo Tanxugueiras "Terra" E. Infantil

Titoriais do propio alumnado para ensinar os pasos a través da Aula Virtual

- 1º e 2º primaria

- 4º a 6º Primaria

Letra da canción

Pins de Rosalía en 3D

1- O alumnado completou o retrato de Rosalía e pintouno con diferentes técnicas e estilos.

2- Imprimimos en 3D un pin de Rosalía para cada clase e tamén 3 mouchos.

3- Pintamos as Rosalías con pintura acrílica.

4- Os mouchos pintámolos con rotulador permanente.

5- En cada clase votouse polo mellor debuxo.

6- As caras escollidas pegámolas no Pin de Rosalía.

Biblioteca Creativa, ENDL e AAEE