E. de Normalización

8M

Semana repleta de traballos relacionados co Día da Muller:

- Ambientación do centro

- Mulleres galegas influíntes (ENDLG)

- As mulleres da nosa vida: elaborado por cada nena e neno do centro.

- Investigación, traballo e exposición da vida dunha muller influínte en cada aula

- Cancións e bailes "Todo pode ser" e "Coas botas listas para bailar" Nancy Sinatra ("These boots are made for walking")

botas bailar

TOCADE NAS IMAXES PARA AMPLIAR

Exposición hórreos

Nestes días as nenas e nenos están recibindo unha charla e vendo unha exposición sobre hórreos e tipos de cereais ubicada na biblioteca do cole.

Actividade dinamizada por Arturo, agradecerlle toda a súa implicación.

Premede na imaxe para ver máis.

CONTACONTOS IGUALDADE

Esta mañá, para rematar a nosa semana da muller, o alumnado de Educación Infantil e 1º de Primaria disfrutou do contacontos "A pequena gran inventora".

Actividade ofertada polo Concello de Ourense e realizada pola agrupación Trémola Teatro

ECONTROS CO AUTOR

Os alumnos/as de 5º de primaria, xunto con outros colexios, participaron no programa de animación á lectura: Encontro co Autor, "A Gruta da Torre" de Lois Pérez.

Organiza o concello de Ourense.

Os nenos/as fixeron traballos e interpretacións e agora encóntranse co escritor.

# 8M. MÚSICA E PANCARTAS REIVINDICATIVAS

Hoxe conmemoramos o 8M baixo o lema TODO PODE SER.

En cada aula pintouse unha pancarta  con mensaxes como "Pode ser," "Xunt@s somos máis fortes", "Libres iguais e sen medo", "Ser Muller é o meu Superpoder" "Por las mujeres de cada familia que hacen que todos los días sean una maravilla"... que reivindicaban a importancia dunha sociedade máis igualitaria.

Cantamos e bailamos "Así Bailaba, semana feminista" e "Pode ser" nun acto conxunto.

Agasallo dun colgante en 3D deseñado polo alumnado de 6º de Primaria

MAGOSTO 2022

Xoves de Magosto no cole:

- Manualidades

- Xogos populares : carreiras de sacos, soga tira, pato ganso, encestar castaña, comba, zancos, chave, bolos, pano e paracaídas.

- Danzas e bailes

- Comida típica: bolos preñados e castañas.

Unha mañá repleta de actividades.

ENTROIDO 2022

Semana intensa e animada no colexio

- Mandatos do Meco: co aniversario de Rosalía de Castro integrado.

- Desfile: seguindo o proxecto da biblioteca deste ano "ECOMUNDI", concienciándonos sobre o respecto e o coidado do noso planeta.

- Baile: preparación dunha coreografía para a canción "Madre Tierra" de Chayanne na que participou todo o alumnado do centro.

Aquí unha pequena mostra do acontecido.

Álbum de diapositivas O Entroido EcoMundi

Día de Rosalía de Castro 2022

O 23 de febreiro celebramos o aniversario de Rosalía co cole cheo de flores e poemas.

O Mércores día de Rosalía é, unha flor e un poema deberás poñer. Aquí vos deixamos unha pequena mostra das actividades realizadas.

día de Rosalía

#SementadePensamentos cunha exposición,  na entrada do cole, de retratos de Rosalía decorados con pétalos de pensamentos, a flor favorita da autora.

sementadeprensamentos
Gravación de videoclips con poemas de Rosalía- O alumnado de 6º, encargouse do guión, interpetación, gravación e edición dos vídeos. Estes son os gañadores por categorías:

Xornada chea de bonitas experiencias:

- Visita sorpresa de robots cargados con versos de Xela Arias e flores feitas ca impresora 3D.

- Lectura e recitado de poemas da autora a través da megafonía.

- Canción e baile da versión de "Intemperiome" por parte dos nenos de 5º e 6º de Primaria.

- Baile "E pousa pousa"  e interpretación do "Himno Galego" no patio.

Sen olvidarnos do resto das actividades realizadas nas aulas ao longo das últimas semanas (murais, decoración de fotos, retratos, letras 3D, lecturas...)

Que mellor maneira de conmemorar o Día da Paz que cantando e bailando.

As nenas e nenos de  Educación Infantil xa levaban días preparando a canción "Eu teño alguén", de Sonárbore. Así de estupendo lles quedou coas súas voces e acompañando con linguaxe de signos.

Pola súa banda as rapazas  e rapaces de 5º e 6º de Primaria crearon unha coreografía para a versión "Que sorte de terte" da TVG, ao máis puro estilo TikTok.  Aquí deixamos un anaquiño da actuación de onte de toda Primaria.

.