Educación infantil

Día das Letras Galegas na clase de 4 anos

Aquí vos deixamos unha mostra das actividades realizadas na clase de  4º de infantil, celebrando o Día das Letras e descubrindo a Florencio Delgado Gurriarán.

letras galegas inf

Todo dá o seu froito

Chega o sol, a calor e as rapazas e rapaces de 4º de infantil preparan un refrescante zume con todo o sabor do verán.

da froito

As nenas e nenos de 4º de Educación Infantil levan varias xornadas traballando sobre o coidado do noso planeta, dos animais e da natureza. Todo a través do conto de Sarah Roberts ¡Alquien se ha tragado a Lola!

E hoxe, Día da Terra déixannos un pequeno resumo de todo o feito.

E coa chegada da primavera comezamos co aproveitamento deste pequeno pero incrible espazo.

Areeiro, árbores, horto...

O recuncho verde do CEIP Vistahermosa.

Álbum de fotos do horto escolar

Desexámosche moita sorte nesta nova etapa, moitas grazas pola túa entrega e vocación durante estes anos que compartimos.

carta profe ángeles

Bo camiño Ánxeles!

EMERXENCIA, XOGO SIMBÓLICO

En infantil, xogamos a resolver unha emerxencia e asi tamén lle dimos unha utilidade ao noso teléfono que comunica a aula de 4º coa de 5º de infantil.

ENTROIDO 2022

Semana intensa e animada no colexio

- Mandatos do Meco: co aniversario de Rosalía de Castro integrado.

- Desfile: seguindo o proxecto da biblioteca deste ano "ECOMUNDI", concienciándonos sobre o respecto e o coidado do noso planeta.

- Baile: preparación dunha coreografía para a canción "Madre Tierra" de Chayanne na que participou todo o alumnado do centro.

Aquí unha pequena mostra do acontecido.

Álbum de diapositivas O Entroido EcoMundi

O NOVO PARQUE DO CEIP VISTAHERMOSA

Os máis peques do cole xa teñen un novo parque.

Así de contentos/as disfrutan tódolos días.

NADAL 2021

E despois dun inicio de mes un tanto difícil, por fin chegou o Nadal!!!

Días cargados de emocións e actividades:

- Visita de Papá Noel con agasallos (xestionada pola ANPA).

- 3º Concurso de postais de Nadal organizado pola ANPA.

- Decoración do barrio (iniciativa da Asociación de veciños do barrio de Vistahermosa).

- Interpretación do baile e canción "Volver a casa por Nadal" Xababanda.

- Master class de alumnado de 6º e 4º de primaria para todo o cole cantando e bailando panxoliñas tradicionais.

- Decoración do centro.

Moitas grazas a toda a comunidade educativa polas vosas iniciativas e colaboración.

BOAS FESTAS!!!

Que mellor maneira de conmemorar o Día da Paz que cantando e bailando.

As nenas e nenos de  Educación Infantil xa levaban días preparando a canción "Eu teño alguén", de Sonárbore. Así de estupendo lles quedou coas súas voces e acompañando con linguaxe de signos.

Pola súa banda as rapazas  e rapaces de 5º e 6º de Primaria crearon unha coreografía para a versión "Que sorte de terte" da TVG, ao máis puro estilo TikTok.  Aquí deixamos un anaquiño da actuación de onte de toda Primaria.

.