Relixión

Xesús, defensor do feminismo

O alumnado de 6º de  relixión, realizou un traballo de investigación sobre Xesús e a muller.

Xesús era un gran defensor de feminismo porque naquela época, na que as mulleres eran consideradas obxectos, el sempre tratou á muller con moito respecto e dignidade. xesús e a muller

Alma e a illa

Anaya

Os alumnos/as e mestres de 3º, 4º, 5º e 6º de EP desfrutamos dun contacontos "Alma y la Isla", ofrecido pola editorial misioneira e a editorial Anaya para a clase de Relixión católica.

"Alma y la isla" é un libro de Mónica Rodríguez con Ilustracións de Ester García. Resultou gañador do XIII Premio Anaya de Literatura Infantil y Juvenil, 2016; White Ravens, 2016 e Finalista del Premio Fundación Cuatrogatos, 2017.

Este conto fomenta valores moi importantes como son a educación para a convivencia e a educación multirracial, a amizade, o amor, a lealdade e a xenerosidade entre outros.

Pica na foto para ver algúns momentos da narración.

Máis información no blog da biblioteca: A sombra do érbedo