Rosalía de Castro "Adiós ríos"

Día de Rosalía

Hoxe pola mañá, recibimos aos compañeiros/as coa canción "Adiós, ríos; adiós, fontes" de Rosalía de Castro.

Uníndonos á proposta da AELG #ErrantesPoloMundo_rdc_20

Interpretamos  "Adiós ríos, adiós fontes" de Cantares Gallegos para tratar o tema das migracións na clase de música.

Construíndo a Paz con moita arte

-> Sempre é un pracer comezar o día con alegría: As Alumnas/os de 5º e 6º sorprenderon aos compañeiros/as,  interpretando a melodía "Oda á alegría" da 9ª Sinfonía de Beethoven á hora de entrar. Así dá gusto!

Construíndo a Paz con moita arte from Ceip Vistafermosa on Vimeo.

-> Contacontos pola PAZ. Rapazas e rapaces de 6º prepararon varios contos para contar, dramatizar nas distintas aulas dende infantil ata 5º de primaria. Relación de contos

-> Construíndo a PAZ con moita arte (Actividade encadrada dentro do proxecto dos pintores). Cada clase buscou unha obra de arte con temática inclusiva, solidaria, pacifista... para facer un crebacabezas para logo agasallar ás outras clases.

->  Acto conxunto no patio:

-Percusión corporal e canción: "O mundo é grande" de Mamá Cabra ("O reloxo sincopado" de Leroy Anderson)

-Manifesto escrito por Uxía V. de 6º de EP.

-Canción: "Imagine" de John Lennon

Música no día da Paz

Para o día da Paz preparamos varias peciñas:

O Himno da alegría de L. Beethoven

oda a alegría from Ceip Vistafermosa on Vimeo

"O Mundo é grande" de Mamá Cabra

Mamma mía, un musical do Nadal

"Mamma mía" é unha canción da década dos 70 do grupo ABBA.

Esta é unha versión moi molona para estas datas de Nadal.

Cantan e bailan as alumnas e alumnos de 6º EP do CEIP Vistahermosa de Ourense.

Letra: Mamma mía

Baile galego: O Esparabán e A Carballesa

As rapazas e rapaces de 5º de EP botan un baile no festival de Nadal do cole. Primeiro bailan O Esparabán que é un baile agarrado e de seguido bailan A Carballesa, unha variante máis viva da muiñeira.

Un paseo pola música de galicia

Magosto 2019

Xa está aquí a mellor festa do ano, O MAGOSTO. Compartir,  Xogar, comer castañas e bailar.

O Casamento da Pulga

Cantiga recollida por Antón Fraguas no seu libro "Cancioneiro de Cotobade"

clase de 1º EP ceip Vistahermosa

Unha pulga e unha mosca trataron de se casar

fixeron as bolas xuntos e faltáballes o pan.

Saíu a formiga do seu formigueiro.

-Se queredes pan eu son panadeiro.

-Agora meniña panciño xa temos

fáltanos o viño, onde o toparemos?

Saíu o mosquito do seu mosquiteiro.

-Se queredes viño eu son arrieiro.

-Agora meniña viñiño xa temos

fáltannos manteis, onde os toparemos?

Saíu a araña da súa arañeira.

-Se queres manteis eu son tecedeira.

-Agora meniña manteis xa temos

fáltanos a carne, onde a toparemos?

Saíu o lobo detrás do valado.

-Se queredes carne eu son obrigado.

-Agora meniña carniña xa temos

faltan os danzantes, onde os toparemos?

Saíu o sapo por moi arrogante.

-No día da voda eu serei danzante.

Foi un casamento moi moi divertido.

Alí tivo entrada todo bicho vivo.

Dramatizamos a cantiga con títeres de pau

Debuxos: alumnado de 5º EP

Voces e manexo dos monicreques: Rapazas e rapaces de 1º EP

Pandeiretas: Pepe e Sali

Sing for the Climate

Actividade interdisciplinar Lingua Inglesa, música, plástica e robótica

Todo comenzou con Greta Thunberg, a moza sueca de 16 años, símbolo das protestas polo clima. "Non deberiamos ter que faltar a clase por loitar contra o cambio climático"

O xoves, 11 de abril, acudimos á chamada do CEIP O Couto, para unirnos a unha manifestación pola defensa do planeta e contra o cambio climático.

Na Praza Maior compartimos os nosos cantos e peticións cos colexios de O Couto, Irmáns Villar, Curros Enríquez, As Mercedes e Mestre Vide.  Uns 500 rapaces e rapazas coas súas pancartas en prol dun desenvolvemento sostible e sobre todo cantando coa ilusión de axudar a reverter a situación do planeta.

ExpokNewsQUE PODEMOS FACER NÓS PARA PREVIR OU REVERTER O CAMBIO CLIMÁTICO?

Moitos slogans, escritos en galego e inglés, con boas prácticas para conseguir un desenvolvemento sostible. Todas e todos podemos:

Reducir a cantidade de lixo, reusar e reciclar.

Evitar o uso de bolsas de plástico e produtos sobreenvasados.

Usar a bici e camiñar máis.

Consumir produtos locais e de tempada...

Todo comeza cunha canción: “CANTA POLO CLIMA” coa música de "Bella ciao"  manifestamos a nosa preocupación polo quentamento global e polo destino do planeta.

Sing for the Climate from Ceip Vistafermosa on Vimeo.

Outras das actividades foi a gravación deste podcast que trata sobre medio ambiente e cambio climático

Movamos o mundo

Proxecto viaxamos ás Illas Británicas - Día da Paz

Presumimos do noso talante pacifista reescribindo "We will rock you" da banda inglesa Queen.
Cantando ben forte e sen perder o ritmo, dámos un paso adiante cara un mundo máis xusto!
 Así soa o noso himno pola paz: Movamos o mundo

Festival de Inverno

Grazas por compartir con nós esta celebración, o seguinte vídeo recolle distintos momentos das actuacións:
EI- Representaron o conto “Un agasallo diferente”,  cantaron a panxoliña “O Nadal e o Boneco” e “Snowflake”.
1º- Seráns de baile tradicional: “Auga leva o regadinho” (danza portuguesa) e a canción xogo en inglés: Hocky Pocky
2º- Bailaron e cantaron a  panxoliña “Polo nadal turrón e mazapán!!”
3º- Cantan,  acompañan con lingua de signos e bailan a panxoliña “O pelo roxiño”
4º- Interpretan con instrumentos de lámina “Jingle Bells” e bailan un "Twist de Nadal"
6º- Interpretan a canción tradicional Irlandesa “I saw three ships” coa frauta e versionan a canción “Ob La Di Ob La Da” dos Beatles