PRESENTACIÓN DO LIBRO "A NENA E O AVÓ"

Día do Libro

Briana, alumna da clase de 1º de EP,  é a protagonista do conto musicado "A nena e o avó". Con motivo do día do libro presentounos o conto  e compartimos unha das cancións incluídas no libro. Fai click na imaxe para escoitar a canción.

briana é a protagonista do libro

A autora Carmen Calleja nun momento da lectura do conto que tivo lugar no CC Ponte Vella da cidade.

A nena e o avó

conto

Tedes á vosa disposición, na biblio do centro, o conto musicado "A nena e o avó", onde Briana e o seu avó nos descubren un mundo máxico cheo de trasnos, meniñeiros, nubeiros....

DÍA DA POESÍA

Música e poesía: Alicia e Antía regálannos este poema musicado.

POESÍA E NATUREZA.

dia poesía

Se fas click na imaxe poderás ver a posta en escena.

Máis actividades no Blog da Biblioteca: Mes da poesía

#8M-Coas botas listas para bailar

Reinvidicamos a igualdade a través da música e a danza.

These Boots Are Made for Walkin' (1967) canta Nancy Sinatra.

Esta é a estrutura da canción A A A. E estes son os sete Pasos Feministas:

1. Eres forte e brava.
  2. Avanza cara o Leste e Pinta o mundo con pinceis de cores.
  3. Camiña cara o Oeste e pinta.
  4. Se alguén se pon ao teu lado e non te deixa avanzar, marca as distancias.
  5. Avanza cara o Norte e cara o Sur: Ti podes conquistar o mundo!
  6. Se hai muros, podes derribalos.
  7. Confía en ti mesma!

No vídeo bailan 1º, 2º e 5º curso de primaria (dálle ao play):

Coas botas para baile

Deseño de salial

#8M GAITEIRAS LAPBOOK

Día Internacional da Muller

O alumnado de 6º de EP investigou e desfrutou da música das gaiteiras Cristina Pato e Susana Seivane. Este Lapbook é unha homenaxe a estas mulleres influíntes na área musical e interpretativa.

Con este libro interactivo desenvolven distintas habilidades STEAM,  rompendo cos estereotipos de xénero e potenciando un achegamento ao ámbito científico-tecnolóxico soldando e cableando circuítos eléctricos dun xeito creativo e estético.

lapbookgaiteiras

- 8m lapbook gaiteiras de salial

Obradoiro de instrumentos

OBRADOIRO DE INSTRUMENTOS CON MATERIAL DE RECICLAXE

O primeiro reto para o alumnado de 5º de EP era construír un instrumento musical con diferentes materiais de refugallo. Logo tiñan que formar un grupo, preparar unha canción e gravala. Escollemos poemas de Rosalía como fío  condutor das interpretacións.

corda.

Instrumentos de vento e corda

vento corda

Instrumentos de percusión

percusión

MUSICANDO POEMAS DE ROSALÍA

Non hai mellor xeito de celebrar que cantando. O alumnado de 5º e 6º versiona poemas de Rosalía dun xeito moi creativo. Queres escoitalos? Estes son os poemas e as músicas empregadas:

Lugar máis fermoso: Doraemon

Alborada e Adiós ríos e adiós fontes: Bases de Rap

Nacín cando as plantas nacen: Lola Índigo (Casanova)Musicando a Rosalia

Musicando poemas de Rosalía de Castro de salial

DÍA DA PAZ

Onte conmemoramos no cole o Día da Paz:

- Decoración da entrada do cole con cubos de bos desexos e pombas da paz nun enorme e máxico mural

- Lectura dun manifesto por parte dos maiores do cole

- Os nenos e nenas de infantil limparon o centro de malas palabras e desexos feos, acompañados da canción "Varre vasoira" de Fillas de Cassandra.

- Interpretación do Himno da Alegría coas flautas.

- Canción e acompañamento instrumental de "O mundo é grande" coa música de "O reloxo sincopado" de Leroy Anderson.

- Cancións e danzas grupais.

O RELOXO SINCOPADO

O mundo é grande. Canción para o día da Paz

A música é de Leroy Anderson "O reloxo sincopado" e a letra de Tomi López

Proposta didáctica:

música aula

Estrutura da canción: AA'BCAA'

PARTE A: Sentados en círculo, cunha goma na man dereita,  pasala á compañeira/o que está á esquerda.

PARTE A': Cambiar a  goma de man e pasar a pelota a quen estea sentado á nosa dereita.

PARTE B: Coller a goma e cambiala de man.

PARTE C- instrumental. Acompañar a canción con instrumentos de percusión de metal. Diferenciar os sons longos e curtos.

MÚSICA E MOVEMENTO: XOGAMOS CO PARACAÍDAS

musica e movemento

Alumnado de 5º de Educación Infantil

A cantar panxoliñas

Rapazas e rapaces de 4º cantan e acompañan con percusión corporal este pupurri de panxoliñas tradicionais. Unha canción  do grupo os Inhumanos "Navidades NO Inhumanas" (campaña solidaria "Por un mundo menos inhumano")

Asigna ritmo as panxoliñas de salial

DANZA ÉUSCARA

25 N DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Compartimos o vídeo da danza éuscara "Erre Zenituzten" para que a  vaiades ensaiando para bailar todos xuntxs.

danza

En recordo de todas aquelas mulleres, adiantadas á súa época. O seu recordo vive na natureza e en cada un de nós

Musika: Larrabetzuko Bizkargi Dantza Elkarteko gazteek egindako koreografia Xabi Solanoren "Erre Zenituzten" kantan oinarrituz

VAIA RITMO!

Percusión e humor no Auditorio

No auditorio

Hoxe, o alumnado de 1º e 2º de EP desfrutou dunha clase de música diferente. Tres percusionistas, magos e humoristas presentáronnos diferentes instrumentos de percusión a través dunha historia que promove a autoestima, o afán de superación e o traballo en equipo. Unha obra chea de ritmo, humor e sorpresas.

vaiaritmo!

Moi ben Martín, tes futuro como percusionista!

Vaia ritmo!, de  Odaiko Percusión Group é unha proposta ofertada por Afundación abanca.