Libros de texto

Listaxe Provisional Axudas Libros de Texto Curso 2021/2022

Estimadas familias.

Informamos que xa está publicada a listaxe provisional da Axudas do Fondo de Libros de Texto e material escolar. En cumprimento da LGPD(Ley General de Protección de Datos) a publicación só se leva a cabo nos taboleiros interiores do colexio polo que terán que desprazarse ao centro para poder comprobar os datos da listaxe.

A listaxe definitiva sairá publicada no mesmo lugar o xoves, día 1 de xullo.

Listado Libros de Texto e material escolar Curso 2021/2022

Fai clic na imaxe para acceder ao listado

O alumnado de 5º e 6º de Educación de Primaria(Aulas EDIXGAL) só precisa mercar o Activity Book de Inglés.

Axudas libros de texto para o vindeiro curso 2021/2022

A Orde do 6 de maio de 2021 regula a participación no fondo solidario de libros de texto e convoca axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria para o curso escolar 2021/22.

Este curso só recibirán vales de axuda para libros de texto o alumnado de 1 º e 2º de Educación Primaria.

O alumnado de 3º, 4º de Educación Primaria terá que solicitar libros do fondo de libros.

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria recibirá un ordenador do programa EDIXGAL.

PRAZO PARA PRESENTAR AS SOLICITUDES

O prazo para presentar as solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2021 (este incluído).

ORDES QUE REGULAN O PROCESO E DOCUMENTACIÓN

LISTAXE PROVISIONAL DE ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS 2021/22

No mes de xuño publicaremos no tabolerio do centro a listaxe provisional. Comunicaremos nesta web, e por medio de Abalar Móbil, a data de publicación.

Prazo de reclamación: dous días posteriores á publicación.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS 2021/22

Na primeira semana de xullo publicaremos a listaxe definitiva

Os libros serán entregados ao alumnado o 1º día de clase do curso 2021/2022. Os libros non adxudicados deberán ser mercados polas persoas interesadas.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021/2022

Nos seguintes documentos poderedes descargar no seu momento a lista de libros para o curso 2021/2022.

Relación de libros de texto para o curso 2021/2022 en pdf.