Educación física

FASE COMARCAL DE CAMPO A TRAVÉS ESCOLAR

Xornada organizada pola Secretaría Xeral para o Deporte que contou coa participación de 13 centros educativos. O CEIP Vistahermosa foi representado por 39 rapazas e rapaces.

Mañá chea de nervios, medos, emocións, convivencia e deportividade.

Destacar o grandísimo esforzo das nenas e nenos debido á esixencia desta proba e en moitos casos a ser a primeira vez que participabamos nalgo parecido.

Con este tipo de actividades preténdese achegar ao alumnado novas experiencias deportivas e motivalo á práctica das mesmas.

Noraboa a todas e a todos

SAN MARTIÑO 2019

Grandísima participación, coma sempre, na XLIII Carreira Popular San Martiño.

Ambiente estupendo: deportividade, compañerismo, convivencia.... Incluso a climatoloxía acompañou durante a categoría "CATIVOS"

Noraboa a todas e todos as/os participantes, pero en especial ás nosas nenas e nenos!!

ACHEGÁNDONOS AO BALONMÁN

Ao longo de todo o curso trataremos de achegarlle aos rapaces e as rapazas nocións básicas sobre diferentes modalidades deportivas.

Para elo servirémonos da área de Educación Física, así como da visita (sempre que sexa posible) de profesionais especializados neses deportes.

No mes de setembro 3º e 4º xa recibiu a visita dun adestrador de hockey.

Neste mes de outubro todos os cursos recibiron unha sinxela iniciación cara o balonmán. Agradecemos á escola de balonmán Vistahermosa a súa implicación.

Festa do San Martiño

Vaia festa do Magosto celebramos no cole! Foi unha mañá de xogos, bo rollo, música e por suposto non podían faltar os bolos preñados e as castañas asadas.

Festa do Magosto no CEIP Vistahermosa by Slidely Photo Gallery

Sabela e Rosa, coordinadora de AAEE e profe de EF, organizaron unha divertida mañá de xogos: carreiras de sacos, o pano, a ra, levar a castaña correndo  ou cun  pao de hockey, os zancos, xogos de corda e os birlos. Distribuíron aos rapaces e aos mestres do cole en 9 equipos ou estacións nos que había nenos/as de todos os cursos. Xogabamos durante 5 minutos a cada xogo e iamos rotando á seguinte estación. O obxectivo era pasalo ben colaborando e cooperando cos compañeiros/as e gozar a tope deste día de festa.

Día Mundial da Alimentación

dia mundial da alimentaciónCon motivo da celebración do Día Mundial da Alimentación (DMA) o 16 de outubro a Organización das Nacións Unidas para a Alimentación e a Agricultura (FAO) lanza unha campaña de información e concienciación contra a fame no mundo.

O lema deste ano 2018 é FAME Cero, que non só pretende acabar coa fame, senón tamén lograr unha nutrición mellorada e unha agricultura sustentable.

Bases do concurso

Máis información

Sabías que hai 815 millóns de persoas no mundo que sen cear, porque non teñen comida, mentres que 1.900 millóns padecen sobrepeso? Esta é unha proposta para lograr a Fame Cero no mundo e unha mellor nutrición para o ano 2030. O reto é de todos/as!

ALIMENTACIÓN + ACTIVIDADE FÍSICA = SAÚDE

Recollida de datos sobre a actividade física e a alimentación

Imaxe: https://www.imageneseducativas

ENTREGA DE LIBROS DEL II CONCURSO DE POESÍA

O pasado sábado día 13, tivo lugar o acto de presentación do libro "SAN LUIS DE POTOSÍ E OURENSE CO DEPORTE E OS SEUS VALORES" . Tratase dun libro recompilatorio dos traballos gañadores do II Concurso de Poesía para alumnos e alumnas de primaria da cidade de Ourense, organizado polo Círculo Poético Ourensano.

Os alumnos gañadores do CEIP Vistahermosa foron: Daniel Peña Puga, Paula Díaz Barreiro e Marcos Vila Ferreiro.

¡¡¡¡NORABOA AOS GAÑADORES!!!!