Espazo familias

Listaxe provisional de adxudicación do fondo de libros 2019/20

Axudas Material Escolar e Libros de Texto(1º e 2º)

Xa están dispoñibles na secretaría do centro os cheques para material escolar (todos os cursos de E. primaria) e para Libros de texto(só 1º e 2º de E. Primaria).

Horario de recollida: de 09:30 a 13:30 na secretaría.

AVISO!

ATENCIÓN

A pasada semana atopouse unha cantidade de diñeiro no centro. Para recuperalo deberán pasar pola secretaría do centro.

Obxectos Perdidos

Relación de obxectos perdidos durante o curso 2018/2019 e principios do 2019/2020.

Unha vez recoñecido o obxecto que lles pertenza terán que pasar pola conserxería do centro para recuperalo.

Enquisa Convivencia

Período de Adaptación 2018/2019

PODES DESCARGAR UNHA COPIA EN PDF PREMENDO NESTE ENLACE.

Actividades de Semana Santa 2016

Aínda non tes plans para estes días sen cole? A aula da Natureza e a biblioteca pública de Ourense teñen actividades interesantes para pasar estes días de lecer.

¡Preme nas imaxes para acceder a toda a información!

Actividades Vacacións de Nadal

Información das actividades que se realizarán durante as vacacións de Nadal e que van dirixidas a nenos e nenas de 4 a 12 anos.

Hora do Código

O vindeiro venres pola tarde, día 11 de decembro, a Escola Superior de Enxeñería Informática da Universidade de Vigo (ESEI) e o Colexio Profesional de Enxeñería Informática de Galicia (CPEIG) organizan dentro da semana da Educación en Informática un conxunto de actividades e talleres dirixidos a nenas e nenos de entre 6 e 17 anos co obxectivo de achegarlles dunha forma lúdica e divertida á programación, á tecnoloxía de impresión en 3D e á programación de pequenos dispositivos. As actividades, que son totalmente gratuítas, desenvolveranse nas aulas da Escola Superior de Enxeñería Informática do Campus de Ourense segundo o programa que se adxunta.

Toda a información sobre o evento está dispoñible na páxina web da ESEI (http://www.esei.uvigo.es) e na de "A Hora do Código" (http://www.horadocodigo.gal).

A inscripción pode realizarse a través da web: horadocodigo.eventbrite.es