Rosalía Desconfinada

Rosalía de Castro. Teus doces cantares

O 24 de febreiro é o aniversario de Rosalía de Castro e queremos homenaxeala realizando a seguinte actividade:

Gravade e achegade un vídeo curto con música a partir dun poema de Rosalía. Podedes cantar, movervos libremente cunha das cancións, ler con ritmo un poema, facer a vosa propia versión, crear un Stop-Motion, unha presentación de diapositivas… Debido á situación que estamos a vivir, propoñémosvos realizala nesta semana dende os fogares e animámosvos a que participedes todas/os.  Esperamos os vosos vídeos!

Proposta da Asociación de Escritores de Lingua Galega

Podedes achegar as gravacións picando no seguinte enlace:

Rosalía Desconfinada

1. Accede a través dunha conta de correo

2. Grava o vídeo pulsando Record a response

3. Ao picar na frecha verde subirá automáticamente.

4. Se usas o móbil, descarga a APP Flipgrid e escribe o código da actividade: https://flipgrid.com/4af3942e

#rdc_2021 #TeusDocesCantares   #CoaForzadeRosalía

Mandados do Meco 2021

O tema do Entroido deste ano será a Idade Media. Fai click na imaxe para vela ampliada

Mandados meco 2021

E por se vos interesa a información

unha lembranza vos imos dar:

O do luns, do martes e do mércores

Teredes que acumular.

Organiza Biblioteca, ENDL e AAEE. Proxecto da Idade Media

Bailando baixo a chuvia

LETRAS GALEGAS 2020

Coreografía da canción "As pitas baixo a choiva" A banda das pitas.

Só necesitades un paraugas e moito ritmo

Grazas a tod@s @s nen@s e compañeir@s pola vosa axuda!

Actividade interdisciplinar de Educación Física, Música e Biblioteca.

A Alborada das Pitas

LETRAS GALEGAS 2020

En música versionamos a  "Alborada das Pitas" by A Banda das Pitas. Canción creada pola coordinadora de Equipos de Normalización Lingüistica de Ferrolterra.

Teleaprendizaxe Música na Aula Virtual

Ricardo Carvalho Calero

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

R. Carvalho Calero foi o primeiro profesor universitario de Lingüística e Literatura Galega na Universidade de Santiago de compostela. Coñece a vida e a obra do autor con esta presentación escrita por Uxía L. de 6º EP

Cómic realizado polo alumnado de 6º EP.

Proposta 1: transforma o conto "A pitas baixo a choiva" e R. Carballo Calero nun cómic.

Proposta 2: Debuxa unha historia ilustrada inspirándote na cancion "Alborada das pitas" de A banda das pitas.

Teleaprendizaxe Lingua Galega na Aula Virtual:

Adiós ríos, adiós fontes

Na clase de infantil de 5 anos, para festexar o Día de Rosalía, escribiron e ilustraron o poema de Rosalía de Castro "Adiós ríos, adiós fontes"

Aquí están co poemario que compartiron con toda a escola o Día Internacional da Muller.

adios rios adios fontes

8M Día Internacional da Muller

Dedicado a Maruja Mallo

Proxecto Pintura

Promovéronse actividades diversas para coñecer a figura desta
pintora galega e da etapa cultural que lle tocou vivir:

-Reproducións de cadros da pintora.

"Sorpresa de Trigo" de Maruja Mallo pintado polo alumnado de educación
infantil.

-Retratos, creación literaria e xogos de palabras.

-Biografía.

-A Xeración Feminista do 27-As Sinsombreiro.

-M Mallo e as simetrías matemáticas

-Mulleres pioneiras,  mulleres poetas, científicas, artistas, innovadoras...

M agnífica

U nica

L ibre

L oitadora

E xtraordinaria

R ebelde

Galería de arte de Rosalía Errante

24 de febreiro, Día de Rosalía

Unímonos a proposta da Asociación de Escritores en Lingua Galega e traballamos co poema "Adiós ríos, adiós fontes" de Cantares Gallegos para tratar o tema das migracións, en todos os seus aspectos.  #ErrantesPoloMundo_rdc_20
1-"Galería de arte de  Rosalía errante" - En pequenos grupos, as alumnas e alumnos de 5º e 6º de EP, pintaron un cadro inspirado nunha estrofa do poema e que pretendía expresar sentimentos como a morriña, a dor, o abandono, a tristura, o medo... que se sofren ao ter que emigrar.

2- Recitado do poema, enfatizando no sentimento de tristura ao despedirse do fogar e da terra por ter que emigrar e coloquio na aula sobre a emigración, empatizando e comprendendo a situación de numerosas compañeiras e compañeiros.
3- Interpretación da versión de Amancio Prada, vocal e instrumentalmente, á hora da entrada nas aulas.
4- O alumando de 6º de E. Infantil escribiron o libriño "Adiós ríos, adiós fontes" escribindo e ilustrando cada estrofa do poema.

Actividades encadradas no proxecto interdisciplinar de centro "A pintura" e  relacionadas coa proposta da AELG #Errantes Polo Mundo_rdc_20

Un Entroido de Pintura

Este ano o tema do Entroido foi a pintura. Cada clase escolleu un pintor ou pintora, un estilo artístico ou un cadro para lucir o venres no desfile.

Ed Infantil-  César Prada e as súas Lupitas

1º EP - Sopa Campbell de Andy Warhol

2º EP- Pintoras e pintores

3º EP- Frida Kahlo

4º EP- Fantasía de Matisse

5º EP- Pop Art

6º EP- Carnaval no museo

As Lupitas de César Prada

Máis fotos na Galería

Construíndo a Paz con moita arte

-> Sempre é un pracer comezar o día con alegría: As Alumnas/os de 5º e 6º sorprenderon aos compañeiros/as,  interpretando a melodía "Oda á alegría" da 9ª Sinfonía de Beethoven á hora de entrar. Así dá gusto!

Construíndo a Paz con moita arte from Ceip Vistafermosa on Vimeo.

-> Contacontos pola PAZ. Rapazas e rapaces de 6º prepararon varios contos para contar, dramatizar nas distintas aulas dende infantil ata 5º de primaria. Relación de contos

-> Construíndo a PAZ con moita arte (Actividade encadrada dentro do proxecto dos pintores). Cada clase buscou unha obra de arte con temática inclusiva, solidaria, pacifista... para facer un crebacabezas para logo agasallar ás outras clases.

->  Acto conxunto no patio:

-Percusión corporal e canción: "O mundo é grande" de Mamá Cabra ("O reloxo sincopado" de Leroy Anderson)

-Manifesto escrito por Uxía V. de 6º de EP.

-Canción: "Imagine" de John Lennon