OS MAIOS

A Festa dos Maios anuncia a chegada da primavera e das flores.

O noso Maio é unha armazón cuberta por unha rede, continuando coa proposta de Polos Creativos Tecendo Redes. Nazaret, Saúl, Olivia e Alicia son xa uns expertxs redeirxs. Adornámolo con flores feitas de material de reciclaxe (unha tarefa que temos pendente para os próximos días)

maios

Nas Coplas, os temas máis empregada son: o cole e os xogos do recreo, a tecnoloxía e o medio ambiente.

coplas 24 vh

PRESENTACIÓN DO LIBRO "A NENA E O AVÓ"

Día do Libro

Briana, alumna da clase de 1º de EP,  é a protagonista do conto musicado "A nena e o avó". Con motivo do día do libro presentounos o conto  e compartimos unha das cancións incluídas no libro. Fai click na imaxe para escoitar a canción.

briana é a protagonista do libro

A autora Carmen Calleja nun momento da lectura do conto que tivo lugar no CC Ponte Vella da cidade.

A nena e o avó

conto

Tedes á vosa disposición, na biblio do centro, o conto musicado "A nena e o avó", onde Briana e o seu avó nos descubren un mundo máxico cheo de trasnos, meniñeiros, nubeiros....

DÍA DA POESÍA

Música e poesía: Alicia e Antía regálannos este poema musicado.

POESÍA E NATUREZA.

dia poesía

Se fas click na imaxe poderás ver a posta en escena.

Máis actividades no Blog da Biblioteca: Mes da poesía

AUDIOCONTO 5º PRIMARIA

As nenas e nenos de 5º de Primaria estiveron traballando moito para realizar este audioconto. Esperamos que vos guste.

DÍA DO COMIC

Os vosos compañeiros/as fixéronvos unhas recomendacións de cómics por si queredes pasarvos pola biblioteca e disfrutar destes días lendo historietas.

DEGUSTANDO POEMAS

Quédanos unha semana por diante para celebrar o día da poesía e xa se están cociñando algúns poemas para a súa degustación.

Propoñemos: Xogos con poemas, recollidos na Unidade Didáctica "Versos Saborosos".

PINCHA NA IMAXE

CONTACONTOS IGUALDADE

Esta mañá, para rematar a nosa semana da muller, o alumnado de Educación Infantil e 1º de Primaria disfrutou do contacontos "A pequena gran inventora".

Actividade ofertada polo Concello de Ourense e realizada pola agrupación Trémola Teatro

ECONTROS CO AUTOR

Os alumnos/as de 5º de primaria, xunto con outros colexios, participaron no programa de animación á lectura: Encontro co Autor, "A Gruta da Torre" de Lois Pérez.

Organiza o concello de Ourense.

Os nenos/as fixeron traballos e interpretacións e agora encóntranse co escritor.

DÍA DA PAZ 2023

Hoxe foi unha xornada chea de mensaxes de paz, pero as nosas nenas e nenos xa levan días preparando todo o necesario para esta conmemoración.

Unha morea de actividades coordinadas dende as diferentes áreas, etapas e a Biblioteca:

- Educación Infantil traballou e disfrutou co conto e canción de "A mellor sopa do mundo".

- As nenas e nenos de 1º fixeron as súas rimas con "A paz sábenos...", seguindo o conto "Ring Ring, ¿quién rima?"

- Contacontos de Anxo Moure para Educación Infantil, 1º,2º,3º e 4º.

- Elaboración e decoración de paraugas con cintas cheas de mensaxes de paz.

- Preparación de diferentes bailes: "Terra", "Que sorte de terte", "Madre Tierra", "Eu teño alguén"...

Cociña en Outono

Receitas con castañas

PDI A cociñar!

Torta de castaña, flan, biscoito, marron glacé, cremas... Receitas con  castañas escritas por Sofía, David, Breixo, Rubén, Xoel, Anna, Olivia, Mario, Jimena,  Daniel, Saúl, Leah, Laura e Noelia de 6º, 3º e 4º curso de primaria.

Cocidas, asadas, pilongas, en guisos, fariñas... as castañas son un alimento rico en hidratos de carbono e minerais, con poucas calorías, moita fibra e libres de gluten.

webconsultas revista de saúde e benestar