Outras actividades

Hixiene bucodental 4º

O pasado 5 de abril o alumnado de 4º de Primaria recibiu a visita  do hixienista dental do noso centro de saúde de referencia para realizar un OBRADOIRO DE HIXIENE BUCODENTAL, onde aprenderon sobre os bos hábitos e o coidado dos seus dentes.

Charlas Educación Civico Tributaria

Onte recibimos a visita do persoal da Axencia Estatal da Administración Tributaria que impartiu unha pequena charla sobre o que son os impostos e para que serven. Todo adaptado ao nivel das nenas e nenos e ambientado nun conto.

Consistiu nunha sesión de educación cívico tributaria na que puido participar o alumnado de 3º, 4º,5º e 6º de Primaria.

OBRADOIRO DE XOGOS POPULARES

O luns as rapazas e rapaces de 6º puideron disfrutar do XIX Obradoiro de Xogos Populares e Tradicionais ofertado polo CCP Xaquín Lourenzo e a Deputación de Ourense.

Unha actividade na que xa imos participando dende hai anos e que nunca defrauda.

Este ano practicaron con aros, zancos, peóns e outros xogos tradicionais da cultura galega.

TOCA NA IMAXE PARA VER MÁIS FOTOS

"Garavanciño come saniño"

O mércores 24 de xaneiro ás rapazas e rapaces de 1º de Primaria recibiron a visita da nutricionista do Centro de Saúde para realizar a actividade "Garavanciño come saniño".

Tratouse dunha charla e obradoiro de xogos didácticos nos que traballaron a pirámide dos alimentos e a dieta equilibrada.

Toca na imaxe para acceder á galería.

O RELOXO SINCOPADO

O mundo é grande. Canción para o día da Paz

A música é de Leroy Anderson "O reloxo sincopado" e a letra de Tomi López

Proposta didáctica:

música aula

Estrutura da canción: AA'BCAA'

PARTE A: Sentados en círculo, cunha goma na man dereita,  pasala á compañeira/o que está á esquerda.

PARTE A': Cambiar a  goma de man e pasar a pelota a quen estea sentado á nosa dereita.

PARTE B: Coller a goma e cambiala de man.

PARTE C- instrumental. Acompañar a canción con instrumentos de percusión de metal. Diferenciar os sons longos e curtos.

MÚSICA E MOVEMENTO: XOGAMOS CO PARACAÍDAS

musica e movemento

Alumnado de 5º de Educación Infantil

Campionato provincial de cros escolar

Hoxe fómonos a Ribadavia para competir na fase provincial de cros escolar

Tres foron os nosos representantes, Laura González (5º), Míkel Hernádez (5º) e Saúl Rubín (4º), que non o puideron facer millor, estupendas marcas para os tres.

Unha xornada fría e con moita néboa que souberon combater con gran esforzo, ánimo e actitude.

NORABOA AOS TRES!!!

Moitas grazas ás familias pola vosa axuda e interés.

A próxima cita será o 13 de xaneiro no campionato galego para o q se clasificou Laura.

ENCONTROS COA ESCRITORA

Hoxe  visitounos a escritora de libro infantil e ilustradora Estefanía Padulles.

Contounos á vez que debuxaba: "Leopoldo, o pequeno monstro" e "A manchas ou a raias?"

5º CONCURSO DE TARXETAS DE NADAL ANPA

O alumnado do CEIP Vistahermosa xa está mans a obra co tradicional Concurso de Tarxetas de Nadal organizado pola ANPA.

Trátase dunha actividade voluntaria que se realizará NO COLEXIO para que todas e todos conten coa mesma axuda e materiais.

O resultado de todo este traballo exporase nos "tendedeiros" do hall da entrada e formará parte da decoración e ambientación navideña do centro.

ANIMADE ÁS NENAS E NENOS A PARTICIPAR!!!

O Equipo de Actividades Extraescolares e Mar déronlle un novo uso ao material de reciclaxe e conseguiron unha auténtica e única decoración de Nadal.

Con diferentes caixas de cartón construíron o trineo, os renos, a cheminea pola que baixará Papá Noel e o peto dos desexos onde as nenas e os nenos depositarán as súas cartas nestes días.

Quedou así de espectacular e quen entra, contáxiase da alegría e do Espírito do Nadal.

taller creativo nadal

Tamén as portas se están engalanando para a ocasión, utilizando bolsas de papel para facer "camisetas" de Elfo e Papá Noel, tubos de cartón para as figuriñas da entrada, periódicos e bolas de papel, caixas de cartón...

Riscos de internet

O martes as alumnas e alumnos de 5º e 6º de Primaria recibiron a visita dunha axente do Corpo Nacional de Policía que lles estivo falando sobre o uso e os perigos das redes sociais, os xogos en línea e intermet.

É unha actividade pertencente ao Plan Director, para a Convivencia e Mellora da Seguridade nos Centros Educativos e os seus entornos. Ten como principal oxectivo responder de maneira coordinada e eficaz ás cuestións sobre a seguridade de menores e xóvenes. Realizase de maneira coordinada cos Corpos e Forzas de Seguridade do Estado e coas Autoridades Educativas. É unha inciativa inpulsada pola Subdelegación do Goberno.