Actividade concello

Biólogos por unha mañá

Este martes 3 de xuño o alumnado de terceiro acudiu á Aula da Natureza de Oira para participar na actividade “Caderno de campo”, da man de Stella Estrada, da Concellaría de educación de Ourense.

O primeiro que fixeron foi aprender a distinguir entre ver e mirar, co obxectivo de facer un estudio polo miúdo dunha árbore autóctona: o carballo ou Quercus robur, como di a comunidade científica.

Descubriron que era aquilo das familias das árbores, analizaron as súas particulariedades e puxeron en acción todo o aprendido no propio bosque forestal de Oira.

Foi unha xornada moi motivante  que os deixou con gañas de seguir investigando! Aula da natureza

Obradoiro de Hixiene Bucodental

saúde bucodentalO martes 9 de abril tivemos no cole un obradoiro de hixiene bucodental, organizado polo Concello de Ourense.
O nutricionista Joel Campelo deulle ao alumnado numerosos consellos para seguir cando limpamos os dentes. Rompeu certos falsos mitos e recalcou a importancia de limpar os dentes como prevención de futuras enfermidades bucodentais.

Ti contas! Prevención de incendios forestais

O 27 de marzo tivemos no cole a actividade TI CONTAS, organizada polo Concello de Ourense, sobre a prevención de incendios forestais.

Ti contas

Inma Soto achegou ao alumnado a este tema tan relevante a través de tres interesantes actividades. Comezou contando un conto, no que o corzo Xuri tiña que fuxir do lume en compañía dos seus amigos. Despois, os nenos e nenas convertéronse en auténticos xornalistas escribindo unha noticia sobre un incendio no bosque. Por último, saímos ao patio e gozamos dun xogo na natureza onde tiñamos que ter atentos os cinco sentidos.

Actividades de Semana Santa 2016

Aínda non tes plans para estes días sen cole? A aula da Natureza e a biblioteca pública de Ourense teñen actividades interesantes para pasar estes días de lecer.

¡Preme nas imaxes para acceder a toda a información!

Actividades Vacacións de Nadal

Información das actividades que se realizarán durante as vacacións de Nadal e que van dirixidas a nenos e nenas de 4 a 12 anos.

Ocio en familia

A Concellería de saude vai a levar a cabo o programa de "ocio en familia" durante as fins de semana do mes de xuño dirixido a familias con nenos de 8 a 14 anos para a rentabilidade do tempo libre dun xeito sán.

OCIO EN FAMILIA
CONCURSO FOTOGRÁFICO

Ocio en familia

Instrumentos musicais con historia.

Instrumentos musicais con historia é unha mostra de reconstrucións de instrumentos que existieron na Idade Media e foron protagonistas da música do seu tempo. Laúdes, violas, salterios, arpas, rabeis…

Os alumnos e alumnas de sexto curso do C.E.I.P Vistahremosa visitaron as instalacións do Museo Municipal de Ourense e poideron difrutar das magníficas explicacións do Luthier e músico Emilio Villalba e da súa compañeira Sara Marina. A exposición tivo como final a interpretación en directo por parte de Emilio e Sara de varias obras medieváis empregando os diferentes instrumentos expostos na colección.

Se ainda non visitáchedes a exposición podedes facelo ata o día 15 deste mes, a verdade é que merece a pena deixarse caer por alí.

Os cativos gozan do Xoves de Comadres

Alumnos de varios centros educativos da nosa cidade desplazaronse á praza maior para participar nunha das actividades con mais tradición do entroido da capital. Os nenos e nenas de 5º curso do noso colexio poideron disfrutar onte da ancestral batalla de sexos que representan estes xoves de comadres e compadres.

"Morran as comadres, fóra brazos e pernas, non quede viva ningunha, todas tiradas na terra"

Ligazón á galería de imaxes da Voz de Galicia:

Ligazón á galería de imaxes da Región:

Saímos ó museo

O pasado día 23 as nenas e nenos de Infantil saímos de excursión coas nosas profes. Leváronnos ata o museo Municipal a visitar a Exposición " Ollando aos nosos Artistas". Nos seguintes vídeos podes ver todas as fotografías da nosa viaxe e da actividade de animación á lectura que poidemos disfrutar no museo.

Animación á Lectura I (Viaxe e paseo)

Animación á Lectura II (O museo)

A OMIC na Escola

Con motivo da celebración, o vindeiro día 15 de marzo, do Día Mundial do Consumidor, a Oficina Municipal de Información ao Consumidor do Concello de Ourense achegouse ata o noso colexio para informar a todos os nenos e nenas dos nosos dereitos como consumidores.

Poidemos disfrutar así da obra de teatro "Un agasallo para papá", representada polo grupo Trécola Teatro.

Se queres saber máis sobre os teus dereitos como consumidor podes visitar a seguinte ligazón: Organización de consumidores e usuarios.