Actividade concello

Convocatorias oficiáis( Concello, Goberno Autonómico, Goberno Central)

Estimadas familias:

Facémonos eco das convocatorias publicadas nas últimas datas polas entidades locais, autonómicas e estatais  e que poden resultar do seu interés.

O CONCELLO DE OURENSE AGASALLA CUN LIBRO

O Concello de Ourense comezará o vindeiro mércores, 1 de xullo, a campaña 'Un libro desconfina a túa imaxinación' para agasallar cun libro a todos os ourensáns nados entre o 1/1/2002 e o 31/12/2016. Esta acción pretende fomentar a lectura entre a mocidade á vez que axudar o comercio local e, concretamente, o sector libreiro, especialmente afectado polo peche decretado polo estado de alarma.

Acceda a toda a información premendo na imaxe.

ACTIVIDADES VERÁN DO CONCELLO DE OURENSE

Acceda a toda a información premendo na imaxe.

NUEVO BONO CUIDADO PARA FAMILIAS CON NIÑOS HASTA 12 AÑOS Y DEPENDIENTES

“La Xunta de Galicia acaba de anunciar cómo será elnuevo Bono Cuidado que atenderá a familias con niños de hasta 12 años y personas mayores o con discapacidad que eran usuarias de un centro de día u ocupacional.

Ligazóns: Prema AQUÍ AQUÍ NOTA DE PRENSA

INGRESO MÍNIMO VITAL

(Convocatooria estatal)

Se trata de una prestación por hogar que se pagará mes a mes y garantiza una renta de entre 462 y 1.015 euros en función de los miembros. El ingreso no será fijo, sino que complementará las rentas de las unidades familiares hasta llegar a esa cantidad.

Se podrá pedir a partir del 15 de junio. En las peticiones de los primeros tres meses se cobrarán con efecto retroactivo a 1 de junio.

Prema AQUÍ para descargar o documento informativo coas canles de solicitude.

Prema AQUÍ para consultar as preguntas frecuentes(FAQs)

Prema na imaxe e acceda a toda a información.

Biólogos por unha mañá

Este martes 3 de xuño o alumnado de terceiro acudiu á Aula da Natureza de Oira para participar na actividade “Caderno de campo”, da man de Stella Estrada, da Concellaría de educación de Ourense.

O primeiro que fixeron foi aprender a distinguir entre ver e mirar, co obxectivo de facer un estudio polo miúdo dunha árbore autóctona: o carballo ou Quercus robur, como di a comunidade científica.

Descubriron que era aquilo das familias das árbores, analizaron as súas particulariedades e puxeron en acción todo o aprendido no propio bosque forestal de Oira.

Foi unha xornada moi motivante  que os deixou con gañas de seguir investigando! Aula da natureza

Obradoiro de Hixiene Bucodental

saúde bucodentalO martes 9 de abril tivemos no cole un obradoiro de hixiene bucodental, organizado polo Concello de Ourense.
O nutricionista Joel Campelo deulle ao alumnado numerosos consellos para seguir cando limpamos os dentes. Rompeu certos falsos mitos e recalcou a importancia de limpar os dentes como prevención de futuras enfermidades bucodentais.

Ti contas! Prevención de incendios forestais

O 27 de marzo tivemos no cole a actividade TI CONTAS, organizada polo Concello de Ourense, sobre a prevención de incendios forestais.

Ti contas

Inma Soto achegou ao alumnado a este tema tan relevante a través de tres interesantes actividades. Comezou contando un conto, no que o corzo Xuri tiña que fuxir do lume en compañía dos seus amigos. Despois, os nenos e nenas convertéronse en auténticos xornalistas escribindo unha noticia sobre un incendio no bosque. Por último, saímos ao patio e gozamos dun xogo na natureza onde tiñamos que ter atentos os cinco sentidos.

Actividades de Semana Santa 2016

Aínda non tes plans para estes días sen cole? A aula da Natureza e a biblioteca pública de Ourense teñen actividades interesantes para pasar estes días de lecer.

¡Preme nas imaxes para acceder a toda a información!

Actividades Vacacións de Nadal

Información das actividades que se realizarán durante as vacacións de Nadal e que van dirixidas a nenos e nenas de 4 a 12 anos.

Ocio en familia

A Concellería de saude vai a levar a cabo o programa de "ocio en familia" durante as fins de semana do mes de xuño dirixido a familias con nenos de 8 a 14 anos para a rentabilidade do tempo libre dun xeito sán.

OCIO EN FAMILIA
CONCURSO FOTOGRÁFICO

Ocio en familia

Instrumentos musicais con historia.

Instrumentos musicais con historia é unha mostra de reconstrucións de instrumentos que existieron na Idade Media e foron protagonistas da música do seu tempo. Laúdes, violas, salterios, arpas, rabeis…

Os alumnos e alumnas de sexto curso do C.E.I.P Vistahremosa visitaron as instalacións do Museo Municipal de Ourense e poideron difrutar das magníficas explicacións do Luthier e músico Emilio Villalba e da súa compañeira Sara Marina. A exposición tivo como final a interpretación en directo por parte de Emilio e Sara de varias obras medieváis empregando os diferentes instrumentos expostos na colección.

Se ainda non visitáchedes a exposición podedes facelo ata o día 15 deste mes, a verdade é que merece a pena deixarse caer por alí.

Os cativos gozan do Xoves de Comadres

Alumnos de varios centros educativos da nosa cidade desplazaronse á praza maior para participar nunha das actividades con mais tradición do entroido da capital. Os nenos e nenas de 5º curso do noso colexio poideron disfrutar onte da ancestral batalla de sexos que representan estes xoves de comadres e compadres.

"Morran as comadres, fóra brazos e pernas, non quede viva ningunha, todas tiradas na terra"

Ligazón á galería de imaxes da Voz de Galicia:

Ligazón á galería de imaxes da Región:

Saímos ó museo

O pasado día 23 as nenas e nenos de Infantil saímos de excursión coas nosas profes. Leváronnos ata o museo Municipal a visitar a Exposición " Ollando aos nosos Artistas". Nos seguintes vídeos podes ver todas as fotografías da nosa viaxe e da actividade de animación á lectura que poidemos disfrutar no museo.

Animación á Lectura I (Viaxe e paseo)

Animación á Lectura II (O museo)