Vídeo Ineteración

INTERACCIÓN ENTRE MUSEOS, INSTITUCIÓNS E ESCOLA.

Como ben sabedes, este curso participamos en proxectos con distintas Institucións museísticas e Comunidades e Organización adicadas ao mundo das Artes Plásticas, Visuais e Artísticas. Todas as experiencias de traballo desenvoltas, coinciden en destacar a importancia da acción e investigación, traballando conceptos como identidade, territorio, contorna e pertenza.

Como teredes visto no blogue, recibimos a maleta Big Valise e  inauguramos o Baúl Celebratorio do Museo Thyssen de Madrid. Un ano máis, tamén participamos no Certame de Arte Escolar da Fundación Eugenio Granell, onde todas as obras extiveron expostas durante as vacación de nadal e co Museo de Arte Contemporáneo de Santiago, que nos prestou un material do máis interesante.

Todas estas actividades tan interesantes, e outras máis, podédelas consultar neste mesmo blogue.

Neste curso, coma estades a comprobar, moitos deses traballos foron efémeros, pero os resultados  individuais deste, van ser enviados en fotografías.

Na última semana, como é habitual, enviaremos todas as producións.

Quedan aínda por subir, as derradeiras propostas que poderedes consultar xa a semana que vén.

Agora, agadamos que vos guste todo o noso creativo traballo. Consultade este vídeo que recolle todas esas interesantes experiencias.