CERTAME DE ARTE ESCOLAR "EUGENIO GRANELL"

"20 SOÑOS DE GRANELL"

De novo por estas datas a Fundación Eugenio Granell coa colaboración do centro comercial Área Central, vén de convocar o Certame de Arte Escolar Eugenio Granell. Nesta XII edición o tema a desenvolver era "20 soños de Granell". Un ano máis desde o noso Obradoiro de Expresión Plástica, decidimos participar e deixamos voar a nosa imaxinación.

Celebramos con enorme satisfación e compartimos con todos vós, os tres premios acadados.

O acto de entrega tivo lugar o 23 de decembro no Pazo de Bendaña, sede da Fundación.

Clica aquí ou na foto para ver máis imaxes desa alegre tarde.

Categoría de Educación Infantil: Lía Manteiga Blanco

Categoría de Pintura: Gabriel Baños Peña

Categoría de Debuxo: Juan Ferreirós Estévez

Pero ademais dos galardóns, compartimos tamén todo o resto de soños, que ao igual que Granell, saíron do noso maxín.

Mirade como quedaron os nosos 101 soños surrealistas.

Este foi o proceso de creación .

Ademais de impulsar a creación plástica nos nenos e nas nenas, a Fundación organiza unha exposición no Pazo de Bendaña desde o 23 de decembro ao 10 de xaneiro con todas as obras presentadas ao concurso. A partires do 13 e ata o 31 a mostra poderá ser visitada no Centro Comercial, Área Central.