San Valentín

Semana do amor e amizade

Celebramos a semana da AMIZADE.

A amizade é un sentimento desinteresado que une a persoas moi diferentes, rompe fronteiras, tende lazos de solidariedade. É tan poderoso pola súa natureza mesma de bondade.

Os amigos son as persoas que cada un eliximos para pasar tempo de lecer. Eles escóitannos, escoitámoslles, rimos e compartimos actividades que nos gustan. Confiamos neles para contar as nosas alegrías e as nosas penas. E sempre están aí cando lles necesitamos. Así que por que non celebrar o Día da Amizade na escola!!!.

No noso cole os alumnos e alumnas agasalláronse con fermosas cartas de amizade.

Grazas a todos e todas por este agasallo marabilloso.

Vémonos na próxima tolemia.

Un abrazo xigante.

Día dos corazóns

O 14 de febreiro, coincidindo coa celebración do Día de San Valentín celebramos no cole o día dos corazóns.

Os corazóns do Manuel Sueiro

Que latexan cun mesmo son:

O son dos Rainbow Hearts

E do Amor Eterno

O alumnado de 5º interpretou en inglés o "Rainbow Hearts" e o alumnado de 4º curso recitou o poema de Gustavo A. Becquer "Amor eterno".

San Valentín

Neste traballo de educación documental reflectimos información para pescudar sobre a lenda de San Valentín.

Asemade, compilamos unha serie de recursos educativos e ligazóns que son de utilidade para traballar na aula os textos escritos en verso (poemas) e os acrósticos.