Hora de ler. Curso 2023/2024

A Hora de Ler volve ser todo un éxito no Sueiro!

Un ano máis, o comprácenos celebrar o éxito do programa a Hora de Ler. Este programa, que ten como obxectivo fomentar o amor pola lectura entre todo o alumnado, volveu converterse nunha cita imprescindible no horario escolar.

Un espazo para a lectura compartida

Cada día, durante 20 minutos, todo o centro reúnese para gozar da lectura. O timbre do colexio marca o inicio e o final desta cita, creando un ambiente máxico e especial no que toda a comunidade educativa, sen importar a súa idade ou curso, mergúllanse no apaixonante mundo dos libros.

Un sinfín de actividades

Ao longo do curso 2023/2024, leváronse a cabo diversas actividades no marco de a Hora de Ler. Os nenos e nenas desfrutaron de contos, lecturas dramatizadas, talleres de escritura creativa, teatro e moito máis. Estas actividades permitiron aos nenos e nenas descubrir novos autores, xéneros literarios e formas de expresión.

Un programa cun impacto positivo

A Hora de Ler tivo un impacto moi positivo no alumnado do CEIPP Manuel Sueiro Os nenos e nenas melloraron a súa comprensión lectora, o seu vocabulario e a súa capacidade de expresión oral e escrita. Ademais, desenvolveron un maior interese pola lectura e aprenderon a valorar a importancia dos libros como fonte de coñecemento e entretemento.

Unha invitación á lectura

Animamos a toda a comunidade educativa a seguir fomentando o amor pola lectura en casa. Ler en familia, compartir libros e crear un ambiente favorable á lectura son algunhas das chaves para que os nenos e nenas se convertan en lectores ávidos e gocen dos innumerables beneficios que a lectura lles pode aportar.

Para ver algunhas das actividades realizadas durante a Hora de Ler no curso 2023/2024, podedes visitar a seguinte ligazón:

Premendo nas seguintes imaxes podemos ver un resumo das actividades realizadas por cada curso:

4º de Ed. Infantil 5º de Ed. Infantil

6º Ed. Infantil. 1º de Ed. Primaria.

Hora_ler

2º de Ed. Primaria. 3º de Ed. Primaria.
Hora_ler
4º de Ed. Primaria. 5º de Ed. Primaria.
hora
Hora de ler de 6º de EP