Animación á lectura

LECTURAS DE VERÁN!!

Neste fin de curso, dende a Biblioteca de Pedrouzos, non queremos deixar de recomendarvos algunhas lecturas que poidan facer máis levadeira a espera da volta ó colexio.

Vémonos pronto!!

FESTIVAL ATLÁNTICA 2020

Un ano máis volvemos partipar no Festival ATLÁNTICA, (Festival Internacional de Narración Oral). Ao longo da vindeira semana teremos con nós aos/ás seguintes contadores/as de historias:

XA ESTÁ!!

Xa temos unha nova amiga na biblioteca do cole. Chámase "Landriña", e vén para quedar unha boa tempada con nós.

Moitas grazas a todos e todas os que participachedes neste concurso, e como non, Noraboa, Julia!!.

NOVA MASCOTA DA BIBLIO!!

O equipo da Biblioteca precisa da vosa axuda, xa que "Lupiña" fíxose maior e marcha para o Instituto.
É hora de buscarlle unha substituta, que represente á Comunidade Educativa de Brión (a ser posible que faga referencia ao entorno, á historia, aos monumentos... do Concello ).
Para tal fin, convocamos un concurso para que todo o alumnado participe de xeito voluntario, coas seguintes bases:

- Debuxo co nome da mascota en cartolina branca, que se pode recoller en conserxería.
 - Data límite de entrega nas titorías, o 27 de xaneiro.
 - Nome do alumn@ por detrás.

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN. ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR!!

Tod@s Lemos

A ANPA Andaravía comparte con toda a comunidade o video resume desta actividade de animación á lectura proposta dende a biblioteca do centro. Esta iniciativa reuniu a todo o alumnado, afillados/as cos seus padriños e madriñas de lectura, para compartir un momento emocionante coa literatura.

No Samaín, contos de medo!!!

Todas as portas das aulas do centro convertíronse en portadas de contos de medo que agardan para ser contados o día 31 de outubro, véspera da conmemoración do Samaín.

Os/as improvisados/as contadores serán mestres/as do centro que ese día transformaranse en terrorríficos narradores. Ao longo desta semana o alumnado, acompañado polo seu titor/a percorreu os corredores para ver as portas e anotarse "os/as máis valentes" nalgún deses contos.

Agradecemos a colaboración da anpa Andaravía na realización deste vídeo.

23 abril: Día do libro

Rodeámonos de historias

21 de marzo, día da Poesía

O Ceip de Pedrouzos sumouse a esta conmemoración, organizando un intercambio poético entre o alumnado e persoal do centro.
Os nenos e nenas trouxeron unha poesía que lles gustaba ou que escribiron eles. Colocáronse,  ao longo do luns e martes, nos tres puntos de intercambio  situados no centro. Ao final da semana, cada alumno/a puido  recoller unha destas poesías para levala a casa. O formato de punto de lectura permitirá darlle unha nova vida a estas poesías.
Compartir poesía entre o alumnado foi o obxectivo desta actividade. Grazas a todos/as pola vosa colaboración.

O Bardo Abelardo

Este curso, dentro das nosas propostas de animación á lectura e para conmemorar o día do libro, temos a sorte de contar con Servando Barreiro que nos vai a amosar a súa proposta didáctica a través de O Bardo Abelardo. Contaremos ca súa presencia este venres, 28 de abril.