Educación física

CON DEPORTE, MOITO MELLOR!!

O pasado mércores tivemos unha exhibicición de hockey do Club Patín Berenguela, no que participan nenos e nenas do noso cole.

Tivemos a ocasión de ver unha pequena mostra das categorías, de micros, prebenxamíns, e do equipo de femenino, que este ano foi  campeona da súa categoría. E como non felicitar aos prebenxamíns, que tamén foron campións. Noraboa!!

OS XOGOS POPULARES NO MAGOSTO

No magosto, que se levou a cabo neste ano 2018-2019, o alumnado participou nos diferente xogos populares, que se realizaron para celebrar esta xornada. Conseguindo total participación, diversión e alcanzando obxectivos da Educación Física

PROXECTO DAFIS en Educacion Física

O Ceip Pedrouzos ten como proxecto de centro "Sementando unha educación saudables".

O terceiro trimestre  ten como obxectivo á educacion saudable a través do movemento e do exercicio físico.

O Departamento de Educación Física coordina parte das actividades deste proxecto, ademais de participar no programa da Consellería de Educación denominado DAFIS.

Curso 2018 / 2019

Espazo reservado para DAFIS

Actividades de sensibilización sobre a discapacidade en Educación Física

Dende a área de Educación física, tratamos de sensibilizar ao alumnado sobre a discapacidade física a través do desenvolvemento de actividades onde os alumnos e alumnas teñen que poñerse no lugar dunha persoa invidente e experimentar as dificultades de movilidade coas que se atopan.

(VER FOTOS)

Visita de Andres Tuñez

Como remate das actividades realizadas o mes de maio en torno ao deporte, tivemos a sorte de contar cun gran futbolista da nosa comarca: Andrés Túñez, xogador do Celta de Vigo e da selección de Venezuela.

Andrés contestou ás preguntas que lle fixeron os rapaces e rapazas sobre a súa vida deportiva.

Na galería podedes ver máis fotos deste día e dos outros convidados este mes: Corbacho do Obradoiro e Alex do Lobelle.

Moitas grazas a todos eles e aos seus clubs pola súa colaboración!

O DEPORTE TAMÉN NA BIBLIOTECA

Dentro da programación de actividades que estamos a realizar este mes sobre o deporte, acabamos de estrear na biblioteca unha mostra bibliográfica sobre este tema. Nela os nenos e nenas poden ver, ler e disfrutar de novos títulos que teñen como punto común o deporte.

Agardamos que vos guste!

MES DE MAIO, MES DO DEPORTE

Ao longo deste mes temos organizadas unha serie de actividades relacionadas co deporte. A intención é promover entre o noso alumnado a práctica de exercicio e de hábitos saúdables. Teremos a sorte de recibir no noso centro a visita de destacadas figuras do mundo deportivo galego, xa vos iremos informando...

Na biblioteca realizaremos un ciclo de películas relacionadas co deporte  e tamén unha mostra de libros e vídeos sobre este tema.

Entre os rapaces do segundo e terceiro ciclo repartiuse un decálogo de boas prácticas deportivas que podedes descargar aquí.

E lembrade:            Se queres estar forte,

practica moito deporte!