Admisión alumnado

LISTAXES DEFINITIVOS DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2020/21

Informamos que todo alumnado que solicitou praza para o curso escolar 2020/21 foi admitido.

As familias do alumnado admitido deberá formalizar a  matricula  do 1 ao 10 de xullo na secretaría do centro.

APERTURA PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 20/21

O PRÓXIMO 1 DE MARZO, ábrese o prazo de preinscrición correspondente ao alumnado que desexa cursar estudos o curso académico 2020-21 no noso centro educativo e que actualmente non está matriculado nel.

O prazo abrangue do 1 ata o 20 de marzo do 2020

ADMISION ALUMNADO CURSO 20/21

Todo o alumnado das escolas adscritas (EEI dos Ánxeles, EEI de Sabaxáns, EEI de Luaña), e alumnado do propio centro que fixo a reserva para primeiro de primaria no próximo curso, foille adxudicada praza. Deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O día 9 de marzo terá lugar unha xornada de portas abertas, ás 17:00h na biblioteca do centro.

O prazo de admisión do 1 ao 20 de marzo, é para o alumnado que non está matriculado nin no centro nin nas escolas unitarias adscritas.

RESERVA PRAZA ALUMNADO CURSO 2020 - 21

A reserva de praza é só para o alumnado deste propio centro que vai continuar os seus estudos aquí para o ano seguinte, ou para alumnado de centros adscritos, (EEI dos Ánxeles - EEI de Sabaxáns - EEI da Igrexa).

Tamén deberán facer reserva de praza o alumnado de 6º Curso de seguir estudos no IES de Brión.

PERIODO DE RESERVA DE PRAZA:  Do 1 ao 17 de febreiro

Documentación:

- ANEXO I para cumprimentar a reserva o alumnado de centros adscritos.(Escolas unitarias e Alumnado de 6º)

-Documento de solicitude de reserva para o propio alumnado do centro (enviouse a través do alumnado ás familias).

PERIODO DE ADMISIÓN

Para alumnado que non está actualmente matriculado no centro nin nas escolas adscritas, abrirase o periodo do 1 ao 20 de marzo.

Tamén poden acceder a descarga e información sobre o proceso de admisión na seguinte ligazón á web da Consellería.

ADMISIÓN 2020/21

REUNIÓNS TITORÍAS E FAMILIAS

As reunións de comezo de curso das distintas titorias coas

familias están convocadas nas seguintes datas:

5º INFANTIL              Luns 16 - 17:00h
6º INFANTIL Luns 23 – 17:00h
2º PRIMARIA Luns 16 - 17:00h
3º PRIMARIA Luns 30 – 17:00h
4º PRIMARIA Luns 30 – 17:00h
5º PRIMARIA Luns 23 – 17:00h
6º PRIMARIA Luns 30 – 17:00h

LISTAXES ALUMNADO POR GRUPO/AULA, CURSO 2019/20

Listaxes do alumnado por grupos/aula no curso 2019/20.

Matrícula alumnado curso 2019/20

O prazo para formalizar a matrícula do alumnado que  foi admitido no noso centro para o curso 2018/19 ábrese o día 20 de xuño. Ata o 30 deste mesmo mes pódese recoller e entregar a documentación na secretaría do centro.

O horario de secretaría: 9:30 h. a 14:30 h. Luns a Venres

No caso de solicitar comedor e transporte, deberán presentar a seguinte documentación no momento de formalizar a matrícula.(ligazón)documentación.

Listaxes definitivas admitidos curso 19/20

Publicamos as listaxes definitivas de admitidos para o próximo curso. Lembrámoslles que o prazo para formalizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño. As solicitudes fóra de prazo foron remitidas á Xefatura Territorial e a inspección para que eles determinen.

Listaxe definitiva

Listaxe solicitudes fóra de prazo

Listaxes provisionais de admitidos curso 2019/20

Publicamos a listaxes provisionais de admitidos para o próximo curso. As listaxes definitivas publicaranse antes do 15 de maio. Lembrámoslles que o prazo para formalizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

No caso de atopar algún erro, ábrese un prazo de 10 días contados a partir da presente publicación, para subsanar posibles defectos de forma ou omisión.

Listaxe provisional admitidos

Listaxe admitidos procedentes das unitarias