Admisión alumnado

Listaxe asignación prazas centros adscritos  Antes do 28 de febreiro
Publicación de vacantes 1 de marzo
Presentación de solicitude de admisión  Do 1 ao 20 de marzo
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  Antes do 25 de abril (aprox. 13 abril)
Publicación de listaxes definitivas  Antes do 15 de maio
Formalización de matrícula  Do 20 ao 30 de xuño

Todo o alumnado das escolas adscritas da EEI dos Ánxeles, EEI Luaña e da EEI de Sabaxáns que fixo a reserva para primeiro de primaria no próximo curso, adxudicóuselle praza. Deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

Prazas vacantes para o curso 19/20 por niveis educativos.

Reserva praza curso 2019/20

A reserva de praza é só para o alumnado deste propio centro que vai seguir estudos aquí para o ano seguinte, ou para alumnado de centros adscritos:

EEI dos Ánxeles - EEI de Sabaxáns - EEI da Igrexa.

Tamén deberán facer reserva de praza o alumnado de 6º Curso de seguir estudos no IES de Brión.

PERIODO DE RESERVA DE PRAZA

Do 1 ao 15 de febreiro

Documentación:

Xuntamos o ANEXO I para cumprimentar a reserva o alumnado de centros adscritos.(Escolas unitarias e Alumnado de 6º)

Xuntamos documento de solicitude de reserva para o propio alumnado do centro (enviose a través do alumnado ás familias).

A reserva de praza para os centros adscritos, tanto unitarias como alumnado de 6º de primaria, poderá facerse telemáticamente a través da aplicación "admisión alumnado"(Ligazón)

PERIODO DE ADMISIÓN

Para alumnado que non está actualmente matriculado no centro nin nas escolas adscritas: Abrirase o periodo do 1 ao 30 de marzo

Anexo 1

Centros adscritos

alumnado 6º primaria

Información reserva

Centros adscritos

Solicitude reserva

alumnado Pedrouzos

Admisión de alumnado 2018/19

Provisionalmente, todas as solicitudes de admisión para o curso escolar 2018/19 presentadas en prazo foron admitidas. As listaxes publicaranse unha vez aprobadas no Consello Escolar,  previsto para o 9 de abril.

Os/as solicitantes deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

Calendario do proceso de admisión para o curso 2018/19

Reserva de praza

Do 1 ao 15 de febreiro
Listaxe asignación prazas centros adscritos  Antes do 28 de febreiro
Publicación de vacantes 1 de marzo
Presentación de solicitude de admisión  Do 1 ao 20 de marzo
Publicación de listaxes definitivas  Antes do 15 de maio
Formalización de matrícula  Do 20 ao 30 de xuño

A todo o alumnado das escolas adscritas da EEI dos Ánxeles e da EEI de Sabaxáns que fixo a reserva para primeiro de primaria no próximo curso, foille adxudicada praza. Deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

Listaxes Provisionais admisión 2017/2018

Publicamos a listaxes provisionais de admitidos para o próximo curso. As listaxes definitivas publicaranse antes do 15 de maio. Lembrámoslles que o prazo para formalizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

No caso de atopar algún erro, ábrese un prazo de 10 días contados a partir da presente publicación, para subsanar posibles defectos de forma ou omisión.

Listaxe 4º de Educación Infantil.

Listaxe 6º de Educación Infantil.

Listaxe reserva centros adscritos (1º de Primaria).

Listaxe 1º de Educación Primaria.

Listaxe 3º de Educación Primaria.

Listaxe 5º de Educación Primaria

Prazas Vacantes curso 2017/18

Vacantes para o curso 2017/18

Nivel  educativo

Nº de vacantes

4º Infantil  50 (6 reservadas para alumnos con NEE)
    5º Infantil  16
    6º Infantil  2
    1º primaria

2  (reservadas para alumnado con NEE)

2º primaria  6
    3º primaria  0
    4º primaria  0
    5º primaria  13
    6º primaria  11

Listaxes definitivos do alumnado admitido curso 2016/17

Informamos que todo alumnado que solicitou praza para o curso escolar 2015/16 foi admitido.

As familias do alumnado admitido deberá formalizar a  matricula  do 20 ao 30 de xuño na secretaria do centro.

Documentación      Impreso formalización matrícula

Listados definitivos admisión Infantil

Listados definitivos admisión Primaria

Listados de alumnado por cursos 2015/16

Xuntamos listados de alumnado de infantil e primaria para o curso 2015/16

INFANTIL    -    PRIMARIA

Listaxes provisionais de admisión para o curso 2015/16

Xuntamos listaxes de admisión.

De momento non podemos informar sobre a situación das solicitudes de servizos complementarios, transporte e comedor. Esperamos dispoñer dunha información moi provisional a mediados do mes de abril. Posteriormente, cando nos confirmen as normas de admisión para comedor e transporte, publicaránse as listaxes correspondentes.

Reunión 4º infantil: Periodo adaptación

Informamos da convocatoria de reunión coas familas de 4º de Ed. Infantil para tratar entre outras cuestións, o PERIODO DE ADAPTACIÓN e entrevista persoal.

Data: 4 de setembro de 2014

Hora: 16:30h

Lugar: Biblioteca do centro

Formalización de matrícula 2014/15

Do día 20 ao 30 de xuño ábrese o periodo de formalización de matrícula no centro.

Pode baixar os impresos dende esta mesma páxina para presentalo na secretaría do centro.

Tamén pode cumprimentar o documento de autobaremación para o servizo de comedor escolar.

DOCUMENTACIÓN:

1. Anexos III Formalización de matrícula