Comedor escolar

LISTAXES COMEDOR CURSO ESCOLAR 2020-21

No día de onte 27 de xullo, estaba previsto publicar as listaxes definitivas de alumnado que obtería praza no comedor escolar para o vindeiro curso.

O Consello Escolar decideu, por unanimidade, e ante as dúbidas e inconcrecións das medidas propostas por parte das Consellerías de Educación e Sanidade, agardar aos primeiros días de setembro para publicar esta listaxe á espera de que a Consellería de Educación complete as medidas propostas no PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID-19 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA PARA O CURSO 2020-2021 con unhas INSTRUCIÓNS que sacará antes de que comence o curso.

LISTAXE ADMITIDOS SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR CURSO2020/21

O Consello Escolar do 14 de xullo de 2020, acorda por unanimidade adxudicar provisionalmente as prazas que aparecen no listado publicado no taboleiro do centro, e que cumpren todos os requisitos recollidos na instrucción 2/19 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 16 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso 2020/21.

Asi mesmo acordou:

INFORMACIÓN COMEDOR

Encargada Delegada Correo electrónico Teléfono
Mª del Carmen Gil Blanco Susana Penabad Ramos comedor@pedrouzos.gal

881866078

881866079

SOLICITUDE SERVIZOS COMPLEMENTARIOS DE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2020-21

Apertura do prazo de solicitude para os SERVIZOS COMPLEMENTARIOS DE TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR, para o curso 2020-21 dende o  22 DE XUÑO ATA O 10 DE XULLO    en horario de 9:30h a 13:30h.

Documentación a presentar:

CONVOCADAS AXUDAS PARA FAMILIAS USUARIAS DO COMEDOR

No día de hoxe, luns 30 de marzo, a Consellería publica unha convocatoria de axudas para as familias que teñen alumnado no servizo de comedor dos centros con xestión directa, que é o caso do noso.

Vai dirixido ás familias do alumnado que utiliza este servizo e que ostenta a condición de gratuidade ( que polo tanto non pagan nada) e dos que por renda familiar resulta pagador de 1€.

MENÚS 2º TRIMESTRE

Xuntamos menús correspondentes ao 2º trimestre. Poden consultalos no documento adxunto. Se algunha familia precisa de copia impresa, pode solicitala no centro.

Bo proveito!!

COMEDOR ESCOLAR: MENÚS DO 1º TRIMESTRE

Xuntamos menús correspondentes ao 1º trimestre. Poden consultalos no documento adxunto. Se algunha familia precisa de copia impresa, pode solicitala no centro.

Bo proveito!!

LISTAXES DEFINITIVAS COMEDOR 2019/20

Rematado o prazo de reclamacións, e  según o acordado no consello escolar do 12 de xullo, publícanse as listaxes definitivas de admitidos no servizo de comedor para o curso 2019/20.

Asi mesmo, publicamos as listaxes de agarda, segundo a orde establecida.

Planificación comedor escolar 2019/20

Lembramos que ainda está o prazo aberto para presentar  a solicitude para persoal colaborador para o servizo de comedor escolar 2019/20.

Xuntamos anuncio de apertura de selección de persoal colaborador, así como a INSTRUCCIÓN 2/2019 da Secretaria Xeral, sobre o funcionamento de comedores escolares de xestión directa.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN COMEDOR ESCOLAR

O Consello Escolar do 12 de xullo de 2019, acorda por unanimidade adxudicar provisionalmente 370 prazas que cumpren todos os requisitos recollidos na instrucción 2/2019 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 6 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso 2019/20.

Para completar as prazas ata as 380, (límite máximo de prazas de comedor), no mesmo consello, acórdase fixar os seguintes criterios de admisión:

1. Estar na listaxe de espera para o servizo de comedor no curso 2018/19.

2. Letras de desempate (1º apelido E-C; 2º apelido U-P), letras de prioridade de matrícula na orde de admisión para o curso 2019/20.

O Consello Escolar do 12 de xullo de 2019, acordou:

1. Publicar as listaxes provisionais o luns 15 de xullo.

2. Abrir un prazo de reclamacións e para completar documentación, de oito días, ata o 23 de xullo.

3. Publicar as primeiras listaxes definitivas o mércores 24 de xullo.