Comedor escolar

COMEDOR ESCOLAR: MENÚ 2º TRIMESTRE 2023/2024

Xuntamos menús correspondentes ao 2º trimestre. Poden consultalos no documento adxunto. Se algunha familia precisa de copia impresa, pode solicitala no centro.

COMEDOR ESCOLAR: MENÚ 1º TRIMESTRE 2023/2024

Xuntamos menús correspondentes ao 1º trimestre. Poden consultalos no documento adxunto. Se algunha familia precisa de copia impresa, pode solicitala no centro.

LISTAXES DEFINITIVOS ADMITIDOS/AS NO SERVIZO DE COMEDOR CURSO 2023-24

Publicanse no taboleiro de centro as listaxes definitivas do alumnado admitido no servizo de comedor para o curso 2023-24.

SERVIZO COMEDOR ESCOLAR CURSO 2023-24 - ENTREGA DOCUMENTACIÓN

ÁBRESE PRAZO extraordinario para a entrega do modelo de autodeclaración para o servizo de comedor para o curso 2023-24, daquelas familias excluidas nos listados provisionais.

Este prazo abrangue o MARTES 5 e MÉRCORES 6 de setembro, dende as 9:30h ata as 14:00h.

Pódense consultar as listaxes no taboleiro de centro.

LISTAXES PROVISIONAIS SERVIZO COMEDOR CURSO 2023_2024

Publícanse as listaxes provisionais de admitidos/as para o servizo de comedor para o curso 2023_24.

Este listado está a súa disposición no taboleiro do centro, e pódese consultar en horario de 10:00h a 13:00h.

Estas prazas cumpren os requisitos recollidos na Instrucción 2/2023 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 1 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso 2023/24 e están condicionadas a:

1. Protocolos que publique a Consellería de Educación e a Consellería de Sanidade para a organización de comedores escolares.
  2. Dispoñibilidade de colaboradores/as suficientes para atender o servizo cumprindo con todas as medidas.
  3. Calquer outra circunstancia que incida directamente no desenvolvemento do servizo.

O prazo de subsanación de documentación remata o venres 28 de xullo.

As listaxes definitivas, publicaranse na primeira semana de setembro.

ADMISION SOLICITUDES PARA COLABORADORES NO SERVIZO DE COMEDOR CURSO 2023-24

Ábrese o prazo de admisión de solicitudes dos membros da comunidade educativa para actuar como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2023/2024, ATA O 8 DE SETEMBRO.

COMEDOR ESCOLAR: MENÚ 3º TRIMESTRE 2022/2023

Xuntamos menús correspondentes ao 3º trimestre. Poden consultalos no documento adxunto. Se algunha familia precisa de copia impresa, pode solicitala no centro.

COMEDOR ESCOLAR: MENÚ 2º TRIMESTRE 2022/2023

COMEDOR ESCOLAR: MENÚ 1º TRIMESTRE 2022/2023

LISTAXES DEFINITIVAS SERVIZO DE COMEDOR CURSO 2022 - 23

Publícanse as listaxes definitivas para o servizo de comedor do curso 2022-23.