Comedor escolar

Encargada Delegada Correo electrónico Teléfono
Teresa Andrade Pilar Vidal comedor@pedrouzos.gal 604001654

Comedor escolar: Colaboradores/as

Comunicamos que se produciron varias baixas entre os pais/nais colaboradores do servizo de comedor por incompatibilidade cos seus horarios laborais.

Necesitamos urxentemente pais e/ou nais que poidan desempeñar esta labor entre as 14:30h e as 16:30h. Nos próximos días xa non dispoñemos dos 15 colaboradores/as necesarios.

Se están dispostos a colaborar, rogamos chamen ao centro (881866083) ou no correo comedor@pedrouzos.gal

Menú 2º trimestre curso 18/19

Menús do 2º trimestre

Como novidade, incorpóranse este trimestre cinco menús de cocina internacional. Detallaranse máis adiante os pratos que os compoñen.

Menús 1ºTrimestre 2018/19

Publicamos os menús do comedor escolar  do primeiro trimestre deste curso.

Listaxes definitivas do servizo de comedor 2018/19

O Consello Escolar do martes, 24 de xullo de 2018, acordou:

1-Publicar as listaxes de usuarios de servizo de comedor

2-Habilitar un espazo provisional na entrada de infantil ampliando as prazas de servizo de comedor ata un máximo de 386 comensais

3-Non aceptar a proposta de eliminar a entrada de infantil como espazo educativo, sustituíndoo por un espazo cuberto diante da cociña.

4-Solicitar a Consellería a actualización das Becas de usuarios do servizo de comedor, axustándo o número de comensais aos espazos dispoñibles nos dous comedores.

Comedor escolar: listaxes provisionais admisión

Xuntamos listaxes provisionais de admisión no servizo de comedor escolar.

Ata o día 13 de xullo poden completar documentación ou presentar reclamacións.

O día 20 de xullo publicaranse as listaxes definitivas

Listaxes globais

provisional

admitidos

completar

documentación

excluídos

provisional

Planificación comedor escolar 18/19

Xuntatomos anuncio de apertura de selección de persoal colaborador para o servizo de comedor escolar 2018/19 así como a INSTRUCCIÓN 1/2018 da Secretaria Xeral, sobre o funcionamento de comedores escolares de xestión directa.

Instrucción 1/2018 Solicitude colaboradores/as

Solicitude servizos complementarios: comedor e transporte

Documentación que deberá entregar o alumnado matriculado no centro ata o 22 de xuño segundo o que solicite:

Non solicita servizos complementarios

Solicita transporte Solicita comedor
Solicitude  servizos complementarios X X X
Autodeclaración comedor X X X
Declaración responsable domicilio   X X
Documentación baremo     X
Outros documentos     X

Menús 3º trimestre

Menus

Consumo de Froita fresca - Febreiro 18

Plan de consumo de froita nas escolas 2017/18

Alumnado de educación infantil e primaria:

Este curso escolar, o noso centro participa novamente no plan de consumo de froita nas escolas coa axuda financieira da Unión Europea.

No mes de febreiro e durante 10 días, na hora do recreo, repartirase unha peza de froita ao alumnado.

Rogamos animen aos seus fillos/as a participar na campaña e o teñanm en conta na merenda.