Comedor escolar

Comedor escolar: Menú 3º trimestre curso 18/19

Publicamos os menús do comedor escolar para as semanas que restan ata fin de curso. Incorpóranse algúns dos pratos de comida internacional que tiveron máis éxito entre o alumnado.

INFORMACIÓN COMEDOR

Encargada Delegada Correo electrónico Teléfono
Teresa Andrade Pilar Vidal comedor@pedrouzos.gal 604001654

Comidas mundo

En con este menú, rematamos ca proposta de comidas internacionais para este curso. Queremos agradecer a todos/as os/as que a fixeren posible a iniciativa, preparación e posta en práctica. Grazas!, ¡Gracias!, Thank you!, Grazie!, Merci!, ευχαριστώ!, 谢谢, شكرا...

Dende o servizo de comedor escolar rematamos esta semana cos menús de comida internacional.

Deste xeito, o venres, 22 de marzo, continuamos por ÁFRICA, co seguinte menú:
1º-Tabulé con cuscús (cuscús, queixo feta, tomates, aceite de oliva, limón, perexil e pementa moída).

2º- Falafel en pan de pita con hummus (cebola, perexil fresco, cilantro fresco, allos picados, comino moído, pan relado, bicarbonato, sal, pementa negra, aceite de fritir. Pan de pita, leituga e tomate para acompañar. Hummus.

Ver receitas adxuntas.

Sobremesa- Xeado de coco.

Que aproveite! ¡Que aproveche! Enjoy your meal!

Comedor escolar: Menús internacionais

Dende o servizo de comedor escolar tiñamos programado para o venres 8 de marzo seguir cos menús de comida internacional. Pero, debido a folga con motivo do Día Internacional da Muller Traballadora, pospoñemos o menú do continente europeo, para o seguinte venres, 15 de marzo, coa seguinte proposta:

- Ensalada César (leituga, polo, pan torrado, parmesano e mollo César: ovo, anchoas, aceite de oliva, sal, allo, vinagre e parmesano).

- Quiche Lorreine (masa brisa, ovos, leite, panceta, queixo relado, sal).

Ver receitas nos anexos.

Postre- Macedonia (mandarina, uva e frambuesa).

Que aproveite! ¡Que aproveche! Καλη Ορεξη! Bon appétit!

Comedor escolar: Menús internacionais

Dende o servizo de comedor escolar seguimos esta semana cos menús de comida internacional.

Deste xeito, o venres, 22 de febreiro, continuamos por OCEANÍA, co seguinte menú:

1º- Crema de col (col ou repolo, pataca, cenoria, pemento vermello, caldo, manteiga, ovos e perexil).

2º- Pastel de carne con masa crebada (carne de tenreira picada, masa crebada, cebola, pemento verde italiano, fariña de millo, salsa soia, noz moscada, ovo, pementa e follas de ourego frescas).

Postre - Papaia

(Ver receitas no adxunto)

Que aproveite! ¡Que aproveche! Enjoy your meal!

Comedor escolar: Menús internacionais

Deste xeito, o venres, 8 de febreiro, continuamos polo continente americano, co seguinte menú:
1º- Mazorca de millo (mazorca con manteiga e sal, ao forno)
2º- Burrito mexicano (tortilla de trigo, carne mixta picada e rustrida, queixo, perexil, allo e leituga) con guacamole (aguacates, cebola picada, cilantro, lima e tomate). Ver receitas nos adxuntos.
Postre- Cherimoia.

Bo proveito!! ¡¡Que aproveche!! Enjoy your meal!!

Comedor escolar: Menús internacionais

O servizo de comedor escolar ofrecerá durante os próximos venres alternos, menús de comida internacional.
Deste xeito, o venres, 25 de xaneiro, comezaremos polo continente asiático, co seguinte menú:

1-Ensalada china: Leituga – cenoria – xamón e salsa china (Vinagre, azucre e aceite)
2- Polo á laranxa con arroz. (Polo elaborado ao forno)
3- Plátano frito tailandés (Plátano fritir - leite de coco)

Bo proveito !!

Comedor escolar: Colaboradores/as

Comunicamos que se produciron varias baixas entre os pais/nais colaboradores do servizo de comedor por incompatibilidade cos seus horarios laborais.

Necesitamos urxentemente pais e/ou nais que poidan desempeñar esta labor entre as 14:30h e as 16:30h. Nos próximos días xa non dispoñemos dos 15 colaboradores/as necesarios.

Se están dispostos a colaborar, rogamos chamen ao centro (881866083) ou no correo comedor@pedrouzos.gal

Menú 2º trimestre curso 18/19

Menús do 2º trimestre

Como novidade, incorpóranse este trimestre cinco menús de cocina internacional. Detallaranse máis adiante os pratos que os compoñen.

Menús 1ºTrimestre 2018/19

Publicamos os menús do comedor escolar  do primeiro trimestre deste curso.