Comedor escolar

Encargada Delegada Correo electrónico Teléfono
Mª del Carmen Gil Blanco Susana Penabad Ramos comedor@pedrouzos.gal

MENÚS 2º TRIMESTRE

Xuntamos menús correspondentes ao 2º trimestre. Poden consultalos no documento adxunto. Se algunha familia precisa de copia impresa, pode solicitala no centro.

Bo proveito!!

COMEDOR ESCOLAR: MENÚS DO 1º TRIMESTRE

Xuntamos menús correspondentes ao 1º trimestre. Poden consultalos no documento adxunto. Se algunha familia precisa de copia impresa, pode solicitala no centro.

Bo proveito!!

LISTAXES DEFINITIVAS COMEDOR 2019/20

Rematado o prazo de reclamacións, e  según o acordado no consello escolar do 12 de xullo, publícanse as listaxes definitivas de admitidos no servizo de comedor para o curso 2019/20.

Asi mesmo, publicamos as listaxes de agarda, segundo a orde establecida.

Planificación comedor escolar 2019/20

Lembramos que ainda está o prazo aberto para presentar  a solicitude para persoal colaborador para o servizo de comedor escolar 2019/20.

Xuntamos anuncio de apertura de selección de persoal colaborador, así como a INSTRUCCIÓN 2/2019 da Secretaria Xeral, sobre o funcionamento de comedores escolares de xestión directa.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN COMEDOR ESCOLAR

O Consello Escolar do 12 de xullo de 2019, acorda por unanimidade adxudicar provisionalmente 370 prazas que cumpren todos os requisitos recollidos na instrucción 2/2019 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 6 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso 2019/20.

Para completar as prazas ata as 380, (límite máximo de prazas de comedor), no mesmo consello, acórdase fixar os seguintes criterios de admisión:

1. Estar na listaxe de espera para o servizo de comedor no curso 2018/19.

2. Letras de desempate (1º apelido E-C; 2º apelido U-P), letras de prioridade de matrícula na orde de admisión para o curso 2019/20.

O Consello Escolar do 12 de xullo de 2019, acordou:

1. Publicar as listaxes provisionais o luns 15 de xullo.

2. Abrir un prazo de reclamacións e para completar documentación, de oito días, ata o 23 de xullo.

3. Publicar as primeiras listaxes definitivas o mércores 24 de xullo.

Planificación comedor escolar 2019/20

Xuntamos anuncio de apertura de selección de persoal colaborador para o servizo de comedor escolar 2019/20 así como a INSTRUCCIÓN 2/2019 da Secretaria Xeral, sobre o funcionamento de comedores escolares de xestión directa.

INSTRUCCIÓN 2/2019 COLABORADORAS/ES

Solicitude comedor e transporte curso escolar 2019/20

Xuntamos documentación para a solicitude de servizos complementarios.

O luns 17 de xuño farase chegar ás familias a través do alumnado.

TODO o alumnado, solicite ou non servizos complementarios terá que entregar necesariamente a seguinte documentación:

1-Anexo 0: Relación de documentación entregada

2-Anexo 1: Solicitude/renuncia de transporte escolar

3-Anexo 2: Solicitude/renuncia de comedor escolar

4-Anexo 3: Declaración responsable de domicilio

Se solicita comedor escolar e non é usuario lexítimo de transporte (domicilio a menos de 2 km do colexio) ou non lle corresponde este centro por ser doutra zona educativa (outro concello, correspóndelle outra unitaria), terá que presentar:

5-Autodeclaración

Comedor escolar: Menú 3º trimestre curso 18/19

Publicamos os menús do comedor escolar para as semanas que restan ata fin de curso. Incorpóranse algúns dos pratos de comida internacional que tiveron máis éxito entre o alumnado.

Comedor escolar: Menús internacionais

Comidas mundo

En con este menú, rematamos ca proposta de comidas internacionais para este curso. Queremos agradecer a todos/as os/as que a fixeren posible a iniciativa, preparación e posta en práctica. Grazas!, ¡Gracias!, Thank you!, Grazie!, Merci!, ευχαριστώ!, 谢谢, شكرا...

Dende o servizo de comedor escolar rematamos esta semana cos menús de comida internacional.

Deste xeito, o venres, 22 de marzo, continuamos por ÁFRICA, co seguinte menú:
1º-Tabulé con cuscús (cuscús, queixo feta, tomates, aceite de oliva, limón, perexil e pementa moída).

2º- Falafel en pan de pita con hummus (cebola, perexil fresco, cilantro fresco, allos picados, comino moído, pan relado, bicarbonato, sal, pementa negra, aceite de fritir. Pan de pita, leituga e tomate para acompañar. Hummus.

Ver receitas adxuntas.

Sobremesa- Xeado de coco.

Que aproveite! ¡Que aproveche! Enjoy your meal!