6º Curso

Saída ao Ecoparque de Marín

10/06/2022 09:45

O alumnado de 6º, realizará unha saída ao EcoParque de Marín.

Para imprimir a autorización pulsa no evento

Charla sobre emprendemento

Os alumnos e alumnas de sexto de primaria están a realizar un proxecto moi interesante sobre as empresas. En grupos colaborativos deben crear a súa propia empresa, buscar local, financiación, publicidade, competencia.....manexando novos termos coma seguridade social , I.R.P.F., I.V.A., ingresos ........

Sorteo “English Week”

SELECCIÓN de alumnado para participar en actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week

Realizado o sorteo entre o alumnado de 6º de primaria que solicitou participar na   convocatoria, xuntamos o arquivo coas listaxes correspondentes.

Cesta de Nadal

Coa cesta de Nadal sorteada polo alumnado de 6º de primaria para recaudar fondos para a excursión de fin de curso, foi agraciado o posuidor do nº 5685 (1º Premio da Loteria do Neno 2018), D. Marcos M.N.

Mercardillo solidario 2

Éxito rotundo de participación e recaudación no mercadillo solidario.

O alumnado de 6º donará un 10% da recaudación ao Banco Solidario de Alimentos do Concello de Brión.

Mercadillo solidario - Excursión 6º de primaria

O alumnado de 6º de primaria solicita a colaboración de toda a comuidade escolar para a organización de participación nun mercadillo a celebrar o próximo domingo 17 de decembro no ximnasio do colexio.

Aceptamos donacións de material ata o xoves 14 de decembro.

Mercado Solidario

CEIP DE PEDROUZOS - CENTRO E-DIXGAL

O Ceip de Pedrouzos foi seleccionado para participar no proxecto de Educación Dixital E-Dixgal.

Significa que nos próximo catro cursos escolares, o alumnado de 5º e 6º de primaria utilizará materiais dixitais como referencia para o seu desenvolvemento curricular.

A Consellería de Educación proporcionará unha contorna virtual de aprendizaxe con contidos gratuítos. O centro pode seguir empregando a súa aula virtual.

Se o centro conta con libros ou outros materiais didácticos poderá empregalos como material de apoio.

Como consecuencia, as familias do alumnado de 5º e 6º de primaria non deberán comprar os libros de texto para o próximo curso escolar 2017/18.

Mercadiño Solidario

O pasado 2 de abril abriuse un mercadillo no Centro Polivalente de Brión, atendido por alumnos e profesores de 6º de primaria. A fin de este evento era recaudar máis cartos para a excursión de fin de curso de 6º.
 (fotos)